Bitcoin Forum
November 18, 2017, 05:32:11 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
  Print  
Author Topic: [ANN] LuckyCoin LKY | Lucky Blocks | Fast | Fun | Fair  (Read 107515 times)
Kinetic915
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168



View Profile
May 24, 2013, 10:57:11 PM
 #401

So...

* Clone
* Bad pool
* Premined
* Instamined
* No github diff.
* Bad dependencies.

Have fun.

add no connections to the list, only manual nodes lol.

so, superfail like elacoin ? add it as dead?

 yep

1510983131
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1510983131

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1510983131
Reply with quote  #2

1510983131
Report to moderator
1510983131
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1510983131

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1510983131
Reply with quote  #2

1510983131
Report to moderator
Coinlancer is Disrupting the Freelance marketplace!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1510983131
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1510983131

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1510983131
Reply with quote  #2

1510983131
Report to moderator
1510983131
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1510983131

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1510983131
Reply with quote  #2

1510983131
Report to moderator
faraway
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 340


View Profile
May 24, 2013, 10:57:18 PM
 #402

I've added a new p2pool.

Here are the parameters:

cgminer --scrypt -o next.afraid.org:8116 -u yourLKYaddress -p . --queue 0 -s 1

statistics available here: http://next.afraid.org:8116. This pool use a PPLNS payout scheme, and is stratum enabled.

3% fee.

----
This one is up, and fully reliable.


p2pool avaiable...
relm9
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840



View Profile
May 24, 2013, 10:57:46 PM
 #403

So...

* Clone
* Bad pool
* Premined
* Instamined
* No github diff.
* Bad dependencies.

Have fun.

add no connections to the list, only manual nodes lol.

so, superfail like elacoin ? add it as dead?

Yea, this one is DOA I'd say.
TheSwede75
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224



View Profile
May 24, 2013, 10:57:55 PM
 #404

Obviously OP had a AWS/EM2 instance set up for the launch and the pool was obviously just a scam as well. 800 MH/S what a fucking joke. Let this one die.

We should let you die, all you do is talk shit about every single coin lol. 800mh/sec with 65.5k diff. chill the fuck out, pool owners should kick out high hashers with 40mb/sec

Blow me kid. Pool total hash rate is 80 MH/S network has is 600 MH/S. Doesn't take a genius to figure out OP had a pool, GPU farm or AWS instance set up to instamine the shit out of the coin. Idiot.

proof or go die

Proof? Oh I don't know. It's a coin that was launched for less than 20 min when it hit 600 MH/s hash rate with no working pools. You have to be fucking retarded not to understand what that means.
96redformula
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224


View Profile
May 24, 2013, 10:58:05 PM
 #405

I've added a new p2pool.

Here are the parameters:

cgminer --scrypt -o next.afraid.org:8116 -u yourLKYaddress -p . --queue 0 -s 1

statistics available here: http://next.afraid.org:8116. This pool use a PPLNS payout scheme, and is stratum enabled.

3% fee.

----
This one is up, and fully reliable.


Joined up
pavimus
Member
**
Offline Offline

Activity: 102


View Profile
May 24, 2013, 10:58:18 PM
 #406

I'm giving up this coin. So boring



Please tell me your hashrate
Kinetic915
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168



View Profile
May 24, 2013, 10:58:30 PM
 #407

I'm giving up this coin. So boring



I've 1 block.. mining for a long time now

LKDg9P7CYrE2kmoyBk3kBPvR5YdxZ1caTk for donations..

feel free to send us some buddy.

KyfSERhPXt5E9Bd7UWEfjDsxwzc6iPBSwg

theking
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154



View Profile
May 24, 2013, 10:58:36 PM
 #408

I'm giving up this coin. So boring



I've 1 block.. mining for a long time now

LKDg9P7CYrE2kmoyBk3kBPvR5YdxZ1caTk for donations..

how many hashes? it shows only 1000 blocks, so u hav like 20% of all blocks lol

WIN: WQvqPASu4ffjfupfwkZCX2zECLAedBfSxT /// TheSmurfsCoin. TgKhTqtEe2NRQXKzUNL6TXs9NNSXTvxg26 /// [ANN] PixxCoin | PoS | Wallet with built in Exchange Dice Game And Fa | Free IPO. PLncxuyTOpsdASEAIweeoweKSJASJDNZETR /// CoolCoin - Free+IPO POS. CJG2g8CDkTrj5TMHHzi9ynkAvHamuUiKhC /// Get GiveawayCoin(GC)? (Free 100%NO IPO NO POW,PURE POS. G********* /// Let's flower the moon. Shjtq1XLnjgpbzSK3SvqMhQpK9CeAYLCPZ /// FootballCoin(FBC):FiaYuHEWhoS8v5dPbGLRDh7FBtcDV7TdnA /// Freebiescoin- 100% FREE Distribution FKDJUQ4Ybzdno2hoAP2NuYh1VAaTwMq1y2 /// ShareCoin Free and Fair Distribution. SR8eG4bhC2CzKnN2PfBz7vtj3zrcyXAuWr /// Energycoin - Save Energy, Pure POS (Free IPO). eCvsqEW2oFaSRq4XozfrHP8XuZ9kvrfQ5W /// Tagbond Rewards - My TAG ID is 5834 - Tag someone today with a reward, get your own TAG ID # (www.tagbond.com/5834)
Kinetic915
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168



View Profile
May 24, 2013, 10:59:04 PM
 #409

Obviously OP had a AWS/EM2 instance set up for the launch and the pool was obviously just a scam as well. 800 MH/S what a fucking joke. Let this one die.

We should let you die, all you do is talk shit about every single coin lol. 800mh/sec with 65.5k diff. chill the fuck out, pool owners should kick out high hashers with 40mb/sec

Blow me kid. Pool total hash rate is 80 MH/S network has is 600 MH/S. Doesn't take a genius to figure out OP had a pool, GPU farm or AWS instance set up to instamine the shit out of the coin. Idiot.

proof or go die

Proof? Oh I don't know. It's a coin that was launched for less than 20 min when it hit 600 MH/s hash rate with no working pools. You have to be fucking retarded not to understand what that means.

+708237459873879384 premined luckycoins

pizza
Member
**
Offline Offline

Activity: 112


View Profile
May 24, 2013, 10:59:08 PM
 #410

Obviously OP had a AWS/EM2 instance set up for the launch and the pool was obviously just a scam as well. 800 MH/S what a fucking joke. Let this one die.

We should let you die, all you do is talk shit about every single coin lol. 800mh/sec with 65.5k diff. chill the fuck out, pool owners should kick out high hashers with 40mb/sec

Blow me kid. Pool total hash rate is 80 MH/S network has is 600 MH/S. Doesn't take a genius to figure out OP had a pool, GPU farm or AWS instance set up to instamine the shit out of the coin. Idiot.

proof or go die

Proof? Oh I don't know. It's a coin that was launched for less than 20 min when it hit 600 MH/s hash rate with no working pools. You have to be fucking retarded not to understand what that means.

yeah same shit it meant for worldcoin botnets, dumb fuck, but i guess it was the devs who had the massive botnet haha.
faraway
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 340


View Profile
May 24, 2013, 10:59:50 PM
 #411

I've added a new p2pool.

Here are the parameters:

cgminer --scrypt -o next.afraid.org:8116 -u yourLKYaddress -p . --queue 0 -s 1

statistics available here: http://next.afraid.org:8116. This pool use a PPLNS payout scheme, and is stratum enabled.

3% fee.

----
This one is up, and fully reliable.


Joined up

The difficulty is 1.00, we need some MH/s to get some blocks.
kimosan
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 622


SOHK Accredited Autodidact


View Profile
May 24, 2013, 10:59:56 PM
 #412

I'm giving up this coin. So boring



ah, there you are... and everyone's orphans. How quaint.

He's got 40mh, or he did last couple of alts, maybe more now. steven?
WOPR
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168


View Profile
May 24, 2013, 11:00:00 PM
 #413

P2Pool for LuckyCoin (LKY)


http://p2p.sytes.net:19335/static/

Guideline to set optimal difficulty for your hash power:

Hash Rate (KH/s)             Difficulty
             1                  +0.00000116
             5                  +0.00000582
            10                  +0.00001164
            50                  +0.00005821
            100                +0.00011641
            250                +0.00029103
            500                +0.00058207
            750                +0.00087310
            1000               +0.00116414
            1600               +0.001862624

Example: if you have 50 KH/s, then add +0.00005821 to your address:
  
Code:
cgminer --scrypt -s 5 -o p2p.sytes.net:19335 -u LKY_ADDRESS+0.00005821 -p x

CPUminer example:
Code:
minerd --algo scrypt -s 5 -o p2p.sytes.net:19335 -u LKY_ADDRESS+0.00005821 -p x


Stratum and getwork supported.
Pool fee is 1%

BTC 1woprwQ1vqwLcjEtcB42WQ4Vf9x9yTJAj  LTC  LWoprkMfssBfQTnaQud1du3wPtTUosu7Ne PPC PWoprJqTqH8sWUjuJsS1SfoE2guFbiFFAj
ICN BWopr1Az73zt9NKarnWa37BRxZJ1ZvJK6c DOGE D5woprc7AbQvfb1b6EJDuzmCCtFA7LE5QK SXC S1woprYT96eY6v2KieiCRU9241Qha5UPqg

My pools:  ICN | DOGE | SXC
pizza
Member
**
Offline Offline

Activity: 112


View Profile
May 24, 2013, 11:00:17 PM
 #414

according to your awesome theory steven is a dev then since he has 15k coins.
achillez
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 819


View Profile
May 24, 2013, 11:00:46 PM
 #415

Lol this sucks - I threw a couple Mh/s at this, no blocks yet. Difficulty @ 65.5K. So someone super 0minute mined this crap?? nice job people
aetos
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 294


View Profile
May 24, 2013, 11:01:16 PM
 #416

I'm giving up this coin. So boring



I've 1 block.. mining for a long time now

LKDg9P7CYrE2kmoyBk3kBPvR5YdxZ1caTk for donations..

time doesnot correspond Smiley   all check your time on wallet when you found blocks is that premined he showing?
TheSwede75
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224



View Profile
May 24, 2013, 11:01:51 PM
 #417

Obviously OP had a AWS/EM2 instance set up for the launch and the pool was obviously just a scam as well. 800 MH/S what a fucking joke. Let this one die.

We should let you die, all you do is talk shit about every single coin lol. 800mh/sec with 65.5k diff. chill the fuck out, pool owners should kick out high hashers with 40mb/sec

Blow me kid. Pool total hash rate is 80 MH/S network has is 600 MH/S. Doesn't take a genius to figure out OP had a pool, GPU farm or AWS instance set up to instamine the shit out of the coin. Idiot.

proof or go die

Proof? Oh I don't know. It's a coin that was launched for less than 20 min when it hit 600 MH/s hash rate with no working pools. You have to be fucking retarded not to understand what that means.

Oh and now when the discussion noticed the hash rate, it just dropped by 300 MH/s instantly. Damn, what a coincidence  Huh
pizza
Member
**
Offline Offline

Activity: 112


View Profile
May 24, 2013, 11:02:02 PM
 #418

still much better than most coins only 100k have been made now that the diff is up, at least it limited the botnets to a small amount.
stevenlam
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 196



View Profile WWW
May 24, 2013, 11:02:12 PM
 #419

I'm giving up this coin. So boring



I've 1 block.. mining for a long time now

LKDg9P7CYrE2kmoyBk3kBPvR5YdxZ1caTk for donations..

time doesnot correspond Smiley   all check your time on wallet when you found blocks is that premined he showing?

Please dont check Sad

pizza
Member
**
Offline Offline

Activity: 112


View Profile
May 24, 2013, 11:02:59 PM
 #420

Obviously OP had a AWS/EM2 instance set up for the launch and the pool was obviously just a scam as well. 800 MH/S what a fucking joke. Let this one die.

We should let you die, all you do is talk shit about every single coin lol. 800mh/sec with 65.5k diff. chill the fuck out, pool owners should kick out high hashers with 40mb/sec

Blow me kid. Pool total hash rate is 80 MH/S network has is 600 MH/S. Doesn't take a genius to figure out OP had a pool, GPU farm or AWS instance set up to instamine the shit out of the coin. Idiot.

proof or go die

Proof? Oh I don't know. It's a coin that was launched for less than 20 min when it hit 600 MH/s hash rate with no working pools. You have to be fucking retarded not to understand what that means.

Oh and now when the discussion noticed the hash rate, it just dropped by 300 MH/s instantly. Damn, what a coincidence  Huh

your fuckin dumb lmao, go troll another launch
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!