I deposited 20$ and rolled it over multiple times: made 67$ in sports bets and another 20$ in casino slots. When I tried to withdraw, the system blocked it, claiming I still need to complete a 1x wager. I clearly fulfilled this condition several times over, but the system is just broken.
When I contacted customer support, they gave me a ridiculous excuse: they claimed I have to wait 30 days because their provider takes up to 30 days to update the results and clear the wager error. This is completely unacceptable, a cheap tactic to hold onto my funds. I have never seen such a terrible and unprofessional experience anywhere else. Stay away from this platform, they just don't want to pay!
Thanks for raising this. We understand how frustrating a held withdrawal is, and we want to get it sorted for you.
We’ve reviewed your account’s wagering and bet history. Your total wager currently stands at $27. We also checked with our sports team and can see you’re looking to withdraw around $50, so the withdrawal can’t be processed yet because the wagering requirement hasn’t been met for that amount.
We also can’t see any sports bets under your bet history. Our support team asked you for the bet slips for the sports bets you mention so we could investigate further, but we haven’t received them yet.
To move this forward, please send us:
The bet slips for the sports bets you placed
Screenshots of the bets from your sports bet history, if available.
You can send these to
support@jacksclub.io or reply to your existing support ticket. Once we have them, our team will review everything as quickly as possible and update you directly.
I have sent the screenshot of my bets to your email.