Bitcoin Forum
June 24, 2026, 09:21:31 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Bakır / Altın rasyosu  (Read 310 times)
mandown (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
May 25, 2026, 01:27:49 PM
Merited by Lachrymose (2), Vispilio (1)
 #21

Bugün Bakır tüm zamanların rekorunu kırarken aynı zamanda altında düşüş trendinde.  Buradan kalanları da Nokia aldım ABD tarafındaki trendin gerisinde kalmak istemiyorum

Son durum nedir hocam ? Hem Bakır hem de Nokia’da kazanç durumların nasıl acaba? Böyle konuları takip etmeyi seviyorum. Daha son mesaj üstünden pek geçmedi ama ABD trendi uçuyor şu sıralarda. Buralardan ters olur mu bilmiyorum ama sizin gibi ABD borsasından işlem yapanlara güzel kazançlar bırakıyor. Bir de Midas üzerinden mi yapıyorsunuz?



Evet midas'ı kullanıyorum bakır hala tepe gitmeye devam ediyor ancak ben bakırımı bozup onunla'da nokia aldım oradanda %25 gibi bir artışı yakaladım çok olmasada %40-%45 gibi sattığım altını teknik olarak arttırmış oldum ilk günden bu yana benim önem verdiğim tl değil altını ne bu sepette ne kadar arttırabildiğimdi ancak nokia'nın açıklamalar sonrasında hala ucuz olduğunu düşünüyorum gerçek hisse fiyatına oranla sadece 3 kat yukarıda sandisk ise 95 kat Smiley riskli bir çok şirket var ancak elimde boş nakit yok olsa blackbary alırdım hani zamanında biten şu telefon markası vardıya adamlar dönüşüp araçlar için multimedia gibi sistemlere dahil olmuşlar doğru zamanda doğru yerde duruyorlar gibi.

Phoenix Anka
Legendary
*
Offline

Activity: 1694
Merit: 1096



View Profile
May 25, 2026, 01:45:48 PM
 #22

Bugün Bakır tüm zamanların rekorunu kırarken aynı zamanda altında düşüş trendinde.  Buradan kalanları da Nokia aldım ABD tarafındaki trendin gerisinde kalmak istemiyorum

Son durum nedir hocam ? Hem Bakır hem de Nokia’da kazanç durumların nasıl acaba? Böyle konuları takip etmeyi seviyorum. Daha son mesaj üstünden pek geçmedi ama ABD trendi uçuyor şu sıralarda. Buralardan ters olur mu bilmiyorum ama sizin gibi ABD borsasından işlem yapanlara güzel kazançlar bırakıyor. Bir de Midas üzerinden mi yapıyorsunuz?



Evet midas'ı kullanıyorum bakır hala tepe gitmeye devam ediyor ancak ben bakırımı bozup onunla'da nokia aldım oradanda %25 gibi bir artışı yakaladım çok olmasada %40-%45 gibi sattığım altını teknik olarak arttırmış oldum ilk günden bu yana benim önem verdiğim tl değil altını ne bu sepette ne kadar arttırabildiğimdi ancak nokia'nın açıklamalar sonrasında hala ucuz olduğunu düşünüyorum gerçek hisse fiyatına oranla sadece 3 kat yukarıda sandisk ise 95 kat Smiley riskli bir çok şirket var ancak elimde boş nakit yok olsa blackbary alırdım hani zamanında biten şu telefon markası vardıya adamlar dönüşüp araçlar için multimedia gibi sistemlere dahil olmuşlar doğru zamanda doğru yerde duruyorlar gibi.
Yemin ederim çok zekice hareketler. Helal olsun size. Nokia gibi bir şirkete yatırım yapmak ve bu riski almak, piyasayı takip edip okumak ve altını arttırıp tekrar altın almak, o yatırımı yapmak bana çok akıllıca geldi. Sizi tebrik ediyorum. Bir ara şu Midasa bakayım bende. Hiç kullanmadım ama çok kişi kullanıyorsa pek sorun olmaz herhalde. Ufak tefek alımlarla şu ABD tarafına bir deneme yapayım. TC doğrulama falan yapmamız lazım mı?

mandown (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
May 26, 2026, 06:40:14 AM
Merited by xzone (1), Vispilio (1)
 #23

Hocam Midas ülkemizde sanırım son kullanıcının borsa için kullandığı en iyi uygulamalardan biri tek sorunu dolar kurunda çakallık yapıyorlar o kadar onada yapacak birşey yok elimiz güçlü değil.

Rasyo derken ilk günde dedim aslında olay tl birikimi değil neye karşılık ne aldığınız herşey aslında rasyo eskiden eth aşığıydım sonra rasyo olarak baktığımda eth'nin pahalı olduğunu farkettim btc her ne kadar teknoloji ve arşivleme konusu olarak iyi olsada fiyatlama için neden artmalı bunun şimdilik cevabını veremiyorum doğal olarak o tarafta sadece trendlerdeyim.

Kripto piyasasında ezilince hatayı nerede yaptığımı görmemi sağladı herşeyden önce trend ne taraftaysa o tarafa bakmak zorundasın. Trump gidene kaar abd borsası anormal hareketler yapar adam bir yönetici olmasada ticaret kafasında olan biri nvidia ceo'su aslında hangi  şirketlere yatırım yaptıklarını açıklamış bu hisseler sessiz sedasız defter değerinin katlarca üstüne çıkmıştı ben bu trendi kaçırınca dedimki değerli olması gereken ancak değersiz şirketler neler? kalkıp defter değeri yüksek olan ürünlere girmiyorum. riskli olsada şimdilik sadece nokia ile devam ediyorum dün gece vadeli tarafta 16.20'yi gösterdiler ha çok hoşuma giden bir şirket bulurum defter değeri düşüktür gider 100-200 dolar atarım nasıl olsa o 100 dolar nokia'daki kar miktarı diye yoksa ceptende koymam nokia'ya sonuna kadar bağlı değilim tapmıyorum sadece basit bir hesap yapıyorum

sandisk gerçek değerinden 70-90 kat yukarıda ssd üzerindeki nandbellek kontrolcüsünü üreten şirket dahi çok değerlenmiş bu yapay zeka için donanım tarafı tamamen yürüdü şuan tek yürümeyen intel kaldı oda bana pahalı geliyor nokia ise adamlar bu yapay zekanın altyapısındaki boşluğu görmüş ve o tarafa yatırımı kaydırmış yıllarca belli bir aralıkta kaldığını görüyorsunuz oda 6 dolar seviyesi yanlış hatırlamıyorsam microsoft nokia'yı yıllar önce satın almıştı nokia yürürse microsoft yürürmü olabilir.

Nokia'dan çok bahsettim etkilenip alan falan olmasın kendi araştırmasını yapsın çok biliyor olsam burada değil büyük şirketlerde çalılıyor olurdum sadece bunlar tahminlerim ben basit bir esnafım berberden duymak gibi birşey benim söylediklerim.

mandown (OP)
Legendary
*
Offline

Activity: 2688
Merit: 2223



View Profile
May 29, 2026, 06:21:17 AM
 #24

Takibimdeki hisselerden iki tanesi deli dehşet yükseliş gösterdi keşke biraz dell alaydım dün tek hamlede %40 gibi bir yükseliş gösterdi.  Bakalım nokia konusu tam olarak nasıl devam edecek btc'nin düşüşünü anlamlandırabiliyorsun bütün para amerikaya kayıyor.

Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!