Bitcoin Forum
May 08, 2024, 07:54:40 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125043 times)
Captain YCLO
Member
**
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 10

e-Gulden \/igilante


View Profile WWW
August 05, 2015, 05:16:53 PM
 #161

jullie hebben de efl zelf naar die prijs gebracht en guldencoin niet Wink

Out of the blue komt deze opmerking, waarom, het is nou wel duidelijk Wink

lol, begint het op te vallen dat wij hier niet alleen efl kopen maar indirect ook nlg hooghouden? Dat wordt nog een tegenvaller als we over een weekje of wat halveren.

Your Children Live On
1715154880
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715154880

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715154880
Reply with quote  #2

1715154880
Report to moderator
BitcoinCleanup.com: Learn why Bitcoin isn't bad for the environment
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715154880
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715154880

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715154880
Reply with quote  #2

1715154880
Report to moderator
1715154880
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715154880

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715154880
Reply with quote  #2

1715154880
Report to moderator
1715154880
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715154880

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715154880
Reply with quote  #2

1715154880
Report to moderator
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 05, 2015, 05:28:47 PM
 #162

NLG hoog houden? is die sarcastisch bedoeld, anders snap ik m niet Grin

bitwise-shifted
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
August 06, 2015, 10:16:35 AM
 #163

Ik vraag me of hoe ik zelf staatsburgerschap bij Liberland aan kan vragen Smiley Mijn droom is een eigen boederij met een hectare vruchtbare grond om te bewerken Smiley
Normaal zou ik zeggen doen, maar dit is wel heel zwaar tegen de stroom oproeien.
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 06, 2015, 02:25:21 PM
 #164

Ik vraag me of hoe ik zelf staatsburgerschap bij Liberland aan kan vragen Smiley Mijn droom is een eigen boederij met een hectare vruchtbare grond om te bewerken Smiley
Normaal zou ik zeggen doen, maar dit is wel heel zwaar tegen de stroom oproeien.


Momenteel weinig kans me dunkt, maar of brabant of het buitenland, de boerderij gaat er komen Smiley

kawa900jc
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 721
Merit: 500


StakeChain Community leader


View Profile
August 06, 2015, 08:37:30 PM
 #165

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan. Heb toen naar verschillende munten gekeken die ik voor een GEO-toepassing wilde gaan gebruiken. O.A NXT, BC, PPC, OC, CINNI en nog een aantal. Ik kreeg bij de uitgisfte van EnergyCoin een aandeel van 125.000 gratis munten en daar was ik erg blij mee net als de 150 gratis NLF die ik ruim een jaar geleden heb gekregen.
Helaas of gelukkig ging de koers van EnergCoin door de bodem en kon ik voor heel weinig heel veel EnergyCoin bijkopen omdat ik een toepassing voor in gedachte had. Eerst met het verzamelen van Boomgegevens in Nederland zie http://www.boomregister.nl/ daar zie je alle bomen in Nederland die ik op de kaart heb gezet. Ik wilde door het Nederlandse publiek boomgegevens laten verzamelen door een Veld mining met een mobiel/tablet en dan mijn EnergyCoin als beloning uitdelen in ruil voor valide informatie.
 Echter mijn werkgever wilde niet met dat plan aan de slag en moest ik die verder maar als hobby zien en andere toepassingen bedenken.
Goed ik heb met een aantal mensen uit de Nederlandse energie sector een plan bedacht om mensen te belonen met nergyCoin als ze groene energie gebruiken en zuinig omgaan met energie. We willen dit meten met smart meters monitor en bigdata gebruiken om de prijs van groene energie transfer in EnergyCoin 'on de fly' uit te rekenen. In Bitcoinstad Arnhem gaan we dit najaar een proef starten om het prove of consept uit te gaan proberen op kleine schaal. een multi currency wallet hoort ook tot de plannen zodat je de EnergyCoin in Arnhem bij de middenstand in kan wisselen voor producten die je dan in bitcoin afrekent maar in EnergyCoin betaald. Dat is het principe 'internet of coins' idee van Joachim de Koning die ook in ons ontwikkel team meewerkt.
Willen jullie meer weten bezoek het topic en wellicht kan NLF hiervan ook mee profiteren.
Check https://bitcointalk.org/index.php?topic=1028941.0

Groet,
Jan Clement
@GEO_Jan

bitwise-shifted
Member
**
Offline Offline

Activity: 94
Merit: 10


View Profile
August 07, 2015, 09:34:42 AM
 #166

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan. Heb toen naar verschillende munten gekeken die ik voor een GEO-toepassing wilde gaan gebruiken. O.A NXT, BC, PPC, OC, CINNI en nog een aantal. Ik kreeg bij de uitgisfte van EnergyCoin een aandeel van 125.000 gratis munten en daar was ik erg blij mee net als de 150 gratis NLF die ik ruim een jaar geleden heb gekregen.....
Hoi Jan, Je verhaal is sympathiek en logisch en is voor een deel analoog met e-Gulden. Ook dat wordt uitgedeeld, ging door de bodem enzovoort. Als automatiseerder ben ik het niet met je eens dat minen (= geld verdienen door ervoor te werken) energieverspillen is. Het hele e-Guldennetwerk wordt overigens al ruim een jaar gevoed door een gemiddelde mining-power van omstreeks 2000 Watt, uitgaande van 20 nm processors.

Het probleem van Proof of Stake is precies waar jij mee rondloopt. Een premine van 100% legt de totale munt nagenoeg zonder kosten in handen van enkelen. Als stakeholder ben je natuurlijk gemotiveerd om die munt leven in te blazen en als je een nobel doel hebt (zoals energiebesparing) fungeert het als een soort crowdfunding voor je doel. Maar op het moment dat iemand investeert in Energy-coin zijn de Stakeholders, als ontvangers van die fondsen, hun coins kwijt. De investeerders moeten hopen dat je het ontvangen geld aanwendt voor het beloofde doel en nieuwe investeerders moeten weer hopen dat de nieuwe stakeholders de doelstelling van de oorspronkelijke stakeholders overnemen. De munt hoeft maar een paar keer van hand te wisselen om de oorspronkelijke motivatie volledig te laten verwateren. Het enige motief dat overblijft is het enige motief voor geld : Om er economie mee te bedrijven en op die manier iedereen te stimuleren om te werken aan een betere wereld, dus door ervoor te werken (=POW)

Ook de e-Gulden heeft natuurlijk een premine, maar die heeft tot doel om zoveel mogelijk nederlanders stakeholder te maken met een nieuwe economie en om een alternatief voor fiat-geld te bieden. Zo is de e-Gulden een mix van Proof of Stake (POS) en Proof of Work (POW). Bij onze vrienden van guldencoin is hun doel voor de Premine, uitdelen aan nederlanders in kleine porties om ze stakeholder te maken, alvast mislukt. Het vlees is zwak zullen we maar zeggen.

En uiteindelijk gebruikt een kawa900 ook meer dan een kawa500 voor hetzelfde doel, maar je zult er wel voor gewerkt hebben Wink
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 09, 2015, 09:22:52 PM
 #167

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan. Heb toen naar verschillende munten gekeken die ik voor een GEO-toepassing wilde gaan gebruiken. O.A NXT, BC, PPC, OC, CINNI en nog een aantal. Ik kreeg bij de uitgisfte van EnergyCoin een aandeel van 125.000 gratis munten en daar was ik erg blij mee net als de 150 gratis NLF die ik ruim een jaar geleden heb gekregen.
Helaas of gelukkig ging de koers van EnergCoin door de bodem en kon ik voor heel weinig heel veel EnergyCoin bijkopen omdat ik een toepassing voor in gedachte had. Eerst met het verzamelen van Boomgegevens in Nederland zie http://www.boomregister.nl/ daar zie je alle bomen in Nederland die ik op de kaart heb gezet. Ik wilde door het Nederlandse publiek boomgegevens laten verzamelen door een Veld mining met een mobiel/tablet en dan mijn EnergyCoin als beloning uitdelen in ruil voor valide informatie.
 Echter mijn werkgever wilde niet met dat plan aan de slag en moest ik die verder maar als hobby zien en andere toepassingen bedenken.
Goed ik heb met een aantal mensen uit de Nederlandse energie sector een plan bedacht om mensen te belonen met nergyCoin als ze groene energie gebruiken en zuinig omgaan met energie. We willen dit meten met smart meters monitor en bigdata gebruiken om de prijs van groene energie transfer in EnergyCoin 'on de fly' uit te rekenen. In Bitcoinstad Arnhem gaan we dit najaar een proef starten om het prove of consept uit te gaan proberen op kleine schaal. een multi currency wallet hoort ook tot de plannen zodat je de EnergyCoin in Arnhem bij de middenstand in kan wisselen voor producten die je dan in bitcoin afrekent maar in EnergyCoin betaald. Dat is het principe 'internet of coins' idee van Joachim de Koning die ook in ons ontwikkel team meewerkt.
Willen jullie meer weten bezoek het topic en wellicht kan NLF hiervan ook mee profiteren.
Check https://bitcointalk.org/index.php?topic=1028941.0

Groet,
Jan Clement
@GEO_Jan

Hey Jan,

ik heb mijn ENRG nog steeds hoor, maar als we dan toch reclame aan het maken zijn, ik ben in contact gekomen met de ontwikkelaar van CoinAwesome, enorm tof project waar ik ook een beetje mijn best voor ga doen! https://bleutrade.com/exchange/AWE/BTC
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 13, 2015, 08:48:46 AM
 #168

eGulden in de nieuwste editie van de Groene Amsterdammer! http://www.groene.nl/artikel/niemandsland-voor-iedereen#
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 13, 2015, 05:30:20 PM
 #169

eGulden in de nieuwste editie van de Groene Amsterdammer! http://www.groene.nl/artikel/niemandsland-voor-iedereen#

Hebben ze me toch weer gecensureerd en bitcoinhandelaar genoemd, achja ooit valt het eGulden kwartje vast wel een keer, excuus voor de misplaatste berichtgeving  Undecided

het artikel is ook te belezen via blendl en dan is het gratis als je een nieuwe account aanmaakt https://blendle.com/i/de-groene-amsterdammer/niemandsland-voor-iedereen/bnl-groeneamsterdammer-20150812-1_16_1
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
August 14, 2015, 11:34:17 PM
 #170

eGulden in de nieuwste editie van de Groene Amsterdammer! http://www.groene.nl/artikel/niemandsland-voor-iedereen#

Hebben ze me toch weer gecensureerd en bitcoinhandelaar genoemd, achja ooit valt het eGulden kwartje vast wel een keer, excuus voor de misplaatste berichtgeving  Undecided

het artikel is ook te belezen via blendl en dan is het gratis als je een nieuwe account aanmaakt https://blendle.com/i/de-groene-amsterdammer/niemandsland-voor-iedereen/bnl-groeneamsterdammer-20150812-1_16_1
Leuke site is dat de groene, gefeliciteerd dat je daar in gekomen bent Smiley

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
kawa900jc
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 721
Merit: 500


StakeChain Community leader


View Profile
August 15, 2015, 05:54:35 AM
Last edit: August 15, 2015, 06:05:01 AM by kawa900jc
 #171


Om er economie mee te bedrijven en op die manier iedereen te stimuleren om te werken aan een betere wereld, dus door ervoor te werken (=POW)


Waar we aan werken is dat je groene energie kan kopen voor EnergyCoin en om EnergyCoin te krijgen moet je wat doen (=werken of investeren). Het netwerk van EnergyCoin wordt in stand gehouden met Prove of Stake maar verdienen gaat door zuinig gedrag of via verkoop van je overschot aan groene stroom. De saldering komt te vervallen en anticiperend op de natuur met zon en wind kun je spelen met de prijs die je krijgt of betaald voor je groene energie. Er komt een webshop waar je opensource device kunt kopen die je op je slimme meter kan aansluiten en daar wordt een webwallet aan gekoppeld.
Daarnaast komt er een P2P exchange voor groene energie. Dit geheel is gepatenteerd concept en kunnen we wereldwijd uitrollen. Verder is er ook een initiatief voor belonen als mensen met de fiets gaan en niet met de auto, dat spaart C02 en het uitsparen van CO2 heeft waarde waarvoor EnergyCoin kan worden beloond. Het is dus eigenlijk het principe van van het milieu de economie te maken. Ok ik bezit met een aantal partners een zeer groot aandeel in EnergyCoin maar die zijn niet bedoeld om ooit te verkopen. Zodra dat allemaal duidelijk is en uitgewerkt in Prove of Concepts zal de waarde vanzelf omhoog gaan. De link met eGulden is dat er in de P2P exchanges ook andere valuta kunnen worden uitgewisseld met verschillende ecosystemen. Dat is het concept van Internet of Coins. Energycoin zit op de lijn Internet of Energy wat een extensie is van Internet of Things. We hebben de intentie elk apparaat op deze Aarde meer energie efficiënt te maken en te laten anticiperen op natuurlijke beschikbaarheid van groene stroom.
Dit was het even om mijn bedenkingen tegen POW zoals dat gebruikt wordt bij delven met een PC te nuanceren met PoE = Prove of Effort (net bedacht) door inzet voor een beter milieu.

edit ik bedenk me net E is ook Environment dus PoE kun je ook lezen als  Prove of Environment.

Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 15, 2015, 07:44:45 PM
 #172

Ik ga deze waardevolle bijdrages voortaan ook meer eens op dit forum gooien, veel leesplezier! http://elektronischgeld.blogspot.nl/2015/08/grafieken-egulden-guldencoin.html
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
August 16, 2015, 06:39:21 PM
 #173

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan.
Groet,
Jan Clement
@GEO_Jan
Proof of Stake kost ook stroom, ik denk bij een kleinere munt zoals egulden het maar moet blijken of Proof of Stake groener is.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
August 16, 2015, 10:54:57 PM
 #174

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan.
Groet,
Jan Clement
@GEO_Jan
Proof of Stake kost ook stroom, ik denk bij een kleinere munt zoals egulden het maar moet blijken of Proof of Stake groener is.

EFL Proof of Stake dan gaat ''Robert'' de originele dev van EFL heel erg blij zijn.
Is hij trouwens nog betrokken bij EFL want die 5.000.000 EFL van de premine zijn nog steeds zoek toch?
Gaat hij het binnen korte termijn op de markt dumpen?
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 17, 2015, 12:34:57 AM
 #175

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 





Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
August 17, 2015, 02:24:03 AM
 #176

EFL was mijn tweede crypto-currency na BTC en heeft mijn interesse in crypto weer nieuw leven ingeblazen. Echter het energie verspillende minen van munten staat mij tegen van bitCoin en oof voor NLF toen ik ontdenke dat het ook met PoS kan.
Groet,
Jan Clement
@GEO_Jan
Proof of Stake kost ook stroom, ik denk bij een kleinere munt zoals egulden het maar moet blijken of Proof of Stake groener is.

EFL Proof of Stake dan gaat ''Robert'' de originele dev van EFL heel erg blij zijn.
Is hij trouwens nog betrokken bij EFL want die 5.000.000 EFL van de premine zijn nog steeds zoek toch?
Gaat hij het binnen korte termijn op de markt dumpen?

Yep, volgens mij is er inderdaad nog wel wat zoek.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 17, 2015, 04:44:14 AM
 #177

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 







IPV de chaos waar mensen denken dat anarchisme om draait, gaat anarchisme juist over DECENTRAAL, ZELFBESCHIKKING EN VRIJHEID...

Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 17, 2015, 09:03:33 AM
 #178

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 


Nou ik kan je vertellen dat het tegendeel waar is, op grond van mijn ervaringen. De gemiddelde burger in Servië zit wel degelijk te wachten op een groep bitcoin lievende mensen. Het zou hun economie een enorme boost geven als er wat meer bedrijvigheid zou komen en een libertarisch walhalla zou ook zowaar als mekka van libertariers uitgeroepen kunnen worden, een plaats die de echte libertariër eenmaal in zijn leven moet hebben bezocht, dat zou het tourisme hier een enorme boost geven! Daarnaast is het stuk grond waar het hier om gaat moerassig gebied waar geen mens woont. Om ons hier af te schilderen als bezetters is meer de manier waarop de gemiddelde journalist van westerse media het verhaal een nare draai wil geven, maar dat is absoluut niet waar wij op uit zijn en ook niet de manier waarop het merendeel van de mensen hier naar ons kijkt.

Het gaat in dit stadium vooral om educatie, omdat de meeste mensen geen snars verstand hebben van wat libertariër zijn eigenlijk inhoudt. Ik kan je vertellen dat iedereen in dit gebied veel Libertarischer is dan ze zelf eigenlijk weten, zo stookt het merendeel van de lokale bevolking zijn eigen alcohol en zijn de meeste mensen niet zo'n fan van de staat.

Ik stel voor dat je onze website www.liberland.org eens doorneemt en wat minder namens een onbekende groep mensen probeert te spreken. Je kan ook gewoon langskomen om zelf uit te vinden hoe het er hier aan toe gaat, of een kaartje kopen voor reinvent.money op 26 september aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, daar is Vit Jedlica een van de sprekers.
leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
August 17, 2015, 09:57:29 AM
 #179

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 


Nou ik kan je vertellen dat het tegendeel waar is, op grond van mijn ervaringen. De gemiddelde burger in Servië zit wel degelijk te wachten op een groep bitcoin lievende mensen. Het zou hun economie een enorme boost geven als er wat meer bedrijvigheid zou komen en een libertarisch walhalla zou ook zowaar als mekka van libertariers uitgeroepen kunnen worden, een plaats die de echte libertariër eenmaal in zijn leven moet hebben bezocht, dat zou het tourisme hier een enorme boost geven! Daarnaast is het stuk grond waar het hier om gaat moerassig gebied waar geen mens woont. Om ons hier af te schilderen als bezetters is meer de manier waarop de gemiddelde journalist van westerse media het verhaal een nare draai wil geven, maar dat is absoluut niet waar wij op uit zijn en ook niet de manier waarop het merendeel van de mensen hier naar ons kijkt.

Het gaat in dit stadium vooral om educatie, omdat de meeste mensen geen snars verstand hebben van wat libertariër zijn eigenlijk inhoudt. Ik kan je vertellen dat iedereen in dit gebied veel Libertarischer is dan ze zelf eigenlijk weten, zo stookt het merendeel van de lokale bevolking zijn eigen alcohol en zijn de meeste mensen niet zo'n fan van de staat.

Ik stel voor dat je onze website www.liberland.org eens doorneemt en wat minder namens een onbekende groep mensen probeert te spreken. Je kan ook gewoon langskomen om zelf uit te vinden hoe het er hier aan toe gaat, of een kaartje kopen voor reinvent.money op 26 september aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, daar is Vit Jedlica een van de sprekers.


Man, man, man de arrogantie!
Jij weet precies wat de burgers in Servië willen alleen weten zij dat zelf nog niet.
De meeste mensen hebben er geen snars verstand van maar gelukkig heeft Niels Harmsen daar wel verstand van.
Het is allemaal de schuld van de media dat jullie zo negatief worden neergezet want jullie doen het perfect.

Welke pannekoek gaat naar het buitenland met 3 zakjes wiet op zak?
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 17, 2015, 11:28:43 AM
 #180

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 


Nou ik kan je vertellen dat het tegendeel waar is, op grond van mijn ervaringen. De gemiddelde burger in Servië zit wel degelijk te wachten op een groep bitcoin lievende mensen. Het zou hun economie een enorme boost geven als er wat meer bedrijvigheid zou komen en een libertarisch walhalla zou ook zowaar als mekka van libertariers uitgeroepen kunnen worden, een plaats die de echte libertariër eenmaal in zijn leven moet hebben bezocht, dat zou het tourisme hier een enorme boost geven! Daarnaast is het stuk grond waar het hier om gaat moerassig gebied waar geen mens woont. Om ons hier af te schilderen als bezetters is meer de manier waarop de gemiddelde journalist van westerse media het verhaal een nare draai wil geven, maar dat is absoluut niet waar wij op uit zijn en ook niet de manier waarop het merendeel van de mensen hier naar ons kijkt.

Het gaat in dit stadium vooral om educatie, omdat de meeste mensen geen snars verstand hebben van wat libertariër zijn eigenlijk inhoudt. Ik kan je vertellen dat iedereen in dit gebied veel Libertarischer is dan ze zelf eigenlijk weten, zo stookt het merendeel van de lokale bevolking zijn eigen alcohol en zijn de meeste mensen niet zo'n fan van de staat.

Ik stel voor dat je onze website www.liberland.org eens doorneemt en wat minder namens een onbekende groep mensen probeert te spreken. Je kan ook gewoon langskomen om zelf uit te vinden hoe het er hier aan toe gaat, of een kaartje kopen voor reinvent.money op 26 september aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, daar is Vit Jedlica een van de sprekers.

Hoe kom je er bij dat ik zou spreken namens een onbekende groep mensen, of dit zou proberen.

Wat ik heb aangegeven, zijn geluiden welke ik heb opgevangen. Buiten westerse, of welke vorm van media e.d. om.
Dat jij andere ervaringen hebt omtrent, lijkt mij dan alleen maar een goed iets.

Ik heb alleen een vraagstelling opgegooit omtrent Liberland, omdat ik daar benieuwd naar ben. Zo ook hoe alles romdom Liberland zich zal uitkristalliseren.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!