Bitcoin Forum
May 03, 2024, 08:00:30 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125039 times)
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 17, 2015, 01:28:15 PM
 #181

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 


Nou ik kan je vertellen dat het tegendeel waar is, op grond van mijn ervaringen. De gemiddelde burger in Servië zit wel degelijk te wachten op een groep bitcoin lievende mensen. Het zou hun economie een enorme boost geven als er wat meer bedrijvigheid zou komen en een libertarisch walhalla zou ook zowaar als mekka van libertariers uitgeroepen kunnen worden, een plaats die de echte libertariër eenmaal in zijn leven moet hebben bezocht, dat zou het tourisme hier een enorme boost geven! Daarnaast is het stuk grond waar het hier om gaat moerassig gebied waar geen mens woont. Om ons hier af te schilderen als bezetters is meer de manier waarop de gemiddelde journalist van westerse media het verhaal een nare draai wil geven, maar dat is absoluut niet waar wij op uit zijn en ook niet de manier waarop het merendeel van de mensen hier naar ons kijkt.

Het gaat in dit stadium vooral om educatie, omdat de meeste mensen geen snars verstand hebben van wat libertariër zijn eigenlijk inhoudt. Ik kan je vertellen dat iedereen in dit gebied veel Libertarischer is dan ze zelf eigenlijk weten, zo stookt het merendeel van de lokale bevolking zijn eigen alcohol en zijn de meeste mensen niet zo'n fan van de staat.

Ik stel voor dat je onze website www.liberland.org eens doorneemt en wat minder namens een onbekende groep mensen probeert te spreken. Je kan ook gewoon langskomen om zelf uit te vinden hoe het er hier aan toe gaat, of een kaartje kopen voor reinvent.money op 26 september aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, daar is Vit Jedlica een van de sprekers.


Man, man, man de arrogantie!
Jij weet precies wat de burgers in Servië willen alleen weten zij dat zelf nog niet.
De meeste mensen hebben er geen snars verstand van maar gelukkig heeft Niels Harmsen daar wel verstand van.
Het is allemaal de schuld van de media dat jullie zo negatief worden neergezet want jullie doen het perfect.

Welke pannekoek gaat naar het buitenland met 3 zakjes wiet op zak?


Zo is het maar net leipo. En die zakjes wiet zaten in een ongewassen broek en hadden een totaalgewicht van maarliefst 0,03 gram wiet. Als ik had geweten dat ik ze had waren ze echt wel weggegooid hoor. Ik heb ze bovendien vrijwillig overgedragen, dus ben nooit besraft voor het bezit, maar het zet mij wel lekker lomp in de krant i.p.v. wat informatie geven over één van de projecten waar ik me mee bezig hou. De meeste mensen weten gewoon niet waar het over gaat, kijk maar naar de suggestieve vraagstelling.
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714766430
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714766430

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714766430
Reply with quote  #2

1714766430
Report to moderator
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 17, 2015, 01:41:22 PM
 #182

Liberland, Liberland...

Het valt nog maar te bezien hoe dit uitpakt. Zowel de gemiddelde Kroaat als Serviër, lees 'burger', zitten er niet bepaald op te wachten dat een stelletje buitenlanders binnen hun gebieden de boel gaan bezetten uit naam van wat dan ook. Zoek, en men zal vinden dat de gemiddelde Kroaat en Serviër het liefste de 'bezetters' zien terugkeren naar hun eigen land van origine.

Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?

Ben benieuwd hoe mensen hier over denken.

 


Nou ik kan je vertellen dat het tegendeel waar is, op grond van mijn ervaringen. De gemiddelde burger in Servië zit wel degelijk te wachten op een groep bitcoin lievende mensen. Het zou hun economie een enorme boost geven als er wat meer bedrijvigheid zou komen en een libertarisch walhalla zou ook zowaar als mekka van libertariers uitgeroepen kunnen worden, een plaats die de echte libertariër eenmaal in zijn leven moet hebben bezocht, dat zou het tourisme hier een enorme boost geven! Daarnaast is het stuk grond waar het hier om gaat moerassig gebied waar geen mens woont. Om ons hier af te schilderen als bezetters is meer de manier waarop de gemiddelde journalist van westerse media het verhaal een nare draai wil geven, maar dat is absoluut niet waar wij op uit zijn en ook niet de manier waarop het merendeel van de mensen hier naar ons kijkt.

Het gaat in dit stadium vooral om educatie, omdat de meeste mensen geen snars verstand hebben van wat libertariër zijn eigenlijk inhoudt. Ik kan je vertellen dat iedereen in dit gebied veel Libertarischer is dan ze zelf eigenlijk weten, zo stookt het merendeel van de lokale bevolking zijn eigen alcohol en zijn de meeste mensen niet zo'n fan van de staat.

Ik stel voor dat je onze website www.liberland.org eens doorneemt en wat minder namens een onbekende groep mensen probeert te spreken. Je kan ook gewoon langskomen om zelf uit te vinden hoe het er hier aan toe gaat, of een kaartje kopen voor reinvent.money op 26 september aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, daar is Vit Jedlica een van de sprekers.

Hoe kom je er bij dat ik zou spreken namens een onbekende groep mensen, of dit zou proberen.

Wat ik heb aangegeven, zijn geluiden welke ik heb opgevangen. Buiten westerse, of welke vorm van media e.d. om.
Dat jij andere ervaringen hebt omtrent, lijkt mij dan alleen maar een goed iets.

Ik heb alleen een vraagstelling opgegooit omtrent Liberland, omdat ik daar benieuwd naar ben. Zo ook hoe alles romdom Liberland zich zal uitkristalliseren.

Je spreekt namens 2 bevolkingsgroepen en maakt een generaliserende opmerking over wat ze allemaal vinden van het project, ken jij Kroaten of Serven/woon je misschien in één van de landen? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met jouw geluiden, of heb je er over negedacht hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd? Over de vraagstelling over hoe het gaat aflopen zal ik me van uitlatingen onthouden, omdat ik vooringenomen ben, maar je kan van alle voortgang op de hoogte worden gehouden via social media en de officiële website. Ik heb iig goede hoop dat onze paspoorten binnenkort worden gerealiseerd.
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 17, 2015, 05:38:44 PM
 #183

Je spreekt namens 2 bevolkingsgroepen en maakt een generaliserende opmerking over wat ze allemaal vinden van het project, ken jij Kroaten of Serven/woon je misschien in één van de landen? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met jouw geluiden, of heb je er over negedacht hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd? Over de vraagstelling over hoe het gaat aflopen zal ik me van uitlatingen onthouden, omdat ik vooringenomen ben, maar je kan van alle voortgang op de hoogte worden gehouden via social media en de officiële website. Ik heb iig goede hoop dat onze paspoorten binnenkort worden gerealiseerd.

Precies. Van jou is vast te stellen ongeveer wie je bent en waar je vandaan komt; je bent een Nederlander, die zich heeft gevestigd in een gebied omringd door 2 landen waar je mogelijkerwijs in je leven niet veel mee hebt gehad (kennisen, (aangetrouwde) familie, feeling, compassie, connecties, noem het maar)
Van mij is vast te stellen dat je me niet kent; nog mijn achtergrond, connecties, waar ik vandaan kom of waar ik woon.

Ik vind het niet prettig hoe je de boel op een bepaalde manier aan elkaar rijgt tussen mijn geluiden en hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd. Daar blijf ik liever verre van, en daar laat ik het verder ook bij.

Educatie is leren, niet beleren.



Zo is het maar net leipo. En die zakjes wiet zaten in een ongewassen broek en hadden een totaalgewicht van maarliefst 0,03 gram wiet. Als ik had geweten dat ik ze had waren ze echt wel weggegooid hoor. Ik heb ze bovendien vrijwillig overgedragen, dus ben nooit besraft voor het bezit, maar het zet mij wel lekker lomp in de krant i.p.v. wat informatie geven over één van de projecten waar ik me mee bezig hou. De meeste mensen weten gewoon niet waar het over gaat, kijk maar naar de suggestieve vraagstelling.

Hoezo suggesief. Er is niets mis met vrijheid, evenmin met anarchisme. Ik hang geen waardeoordeel aan de vraagsteling, dat doe je zelf.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 18, 2015, 10:38:33 AM
Last edit: August 18, 2015, 11:28:39 AM by Yoshi Livo
 #184

Je spreekt namens 2 bevolkingsgroepen en maakt een generaliserende opmerking over wat ze allemaal vinden van het project, ken jij Kroaten of Serven/woon je misschien in één van de landen? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met jouw geluiden, of heb je er over negedacht hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd? Over de vraagstelling over hoe het gaat aflopen zal ik me van uitlatingen onthouden, omdat ik vooringenomen ben, maar je kan van alle voortgang op de hoogte worden gehouden via social media en de officiële website. Ik heb iig goede hoop dat onze paspoorten binnenkort worden gerealiseerd.

Precies. Van jou is vast te stellen ongeveer wie je bent en waar je vandaan komt; je bent een Nederlander, die zich heeft gevestigd in een gebied omringd door 2 landen waar je mogelijkerwijs in je leven niet veel mee hebt gehad (kennisen, (aangetrouwde) familie, feeling, compassie, connecties, noem het maar)
Van mij is vast te stellen dat je me niet kent; nog mijn achtergrond, connecties, waar ik vandaan kom of waar ik woon.

Ik vind het niet prettig hoe je de boel op een bepaalde manier aan elkaar rijgt tussen mijn geluiden en hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd. Daar blijf ik liever verre van, en daar laat ik het verder ook bij.

Educatie is leren, niet beleren.



Zo is het maar net leipo. En die zakjes wiet zaten in een ongewassen broek en hadden een totaalgewicht van maarliefst 0,03 gram wiet. Als ik had geweten dat ik ze had waren ze echt wel weggegooid hoor. Ik heb ze bovendien vrijwillig overgedragen, dus ben nooit besraft voor het bezit, maar het zet mij wel lekker lomp in de krant i.p.v. wat informatie geven over één van de projecten waar ik me mee bezig hou. De meeste mensen weten gewoon niet waar het over gaat, kijk maar naar de suggestieve vraagstelling.

Hoezo suggesief. Er is niets mis met vrijheid, evenmin met anarchisme. Ik hang geen waardeoordeel aan de vraagsteling, dat doe je zelf.

suggestief, omdat je ons projectje direct in verband brengt met anarchisme. Zoals één van de mensen uit onze gemeenschap direct juist opmerkt dient hier extra informatie aan worden toegevoegd, omdat het woord anarchisme bij veel mensen negatieve gevoelens opwerpt. Dat dit voor jou persoonlijk niet het geval is doet verder niet af aan het feit dat je de suggestie wekt dat wij anarchisten zijn.

Om het tegendeel te bewijzen ben ik zo vrij geweest het eerste deel van onze grondwet te vertalen naar het Nederlands, dit had je zelf kunnen leren door het te onderzoeken, maar kennelijk heb je iemand nodig die jouw beleerd en je in de juiste richting stuurt. Geeft verder niets en graag gedaan:

Wij, de burgers van de Vrije Republiek van Liberland, teneinde vrijheid, leven en eigendommen te waarborgen voor ons en voor toekomstige generaties, verordenen en vestigen de grondwet van de Vrije Republiek van Liberland, pogen een harmonieuze consensus ten behoeve van al diegene die bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor de loop van hun leven. Wij zijn bewust van een lange en schandelijke lijst van overheidsmisdaden welke ingaan tegen de rechten van de mens en verklaren hierbij dat de overheidsinstanties welke de Vrije Republiek van Liberland regeren ten eerste en vooral de “Rekening van Rechten” respecteren en enkel de functies ten uitvoer brengen welke aan hen zijn gedelegeerd conform deze Grondwet. Derhalve verklaren wij dat, wanneer overheidsinstanties een obstakel vormen voor onze rechten, in plaats van deze te waarborgen, het onze plicht is deze overheid te veranderen of op te heffen en een nieuwe regering in te stellen voor het herstellen van onze rechten, welke wij veronderstellen inherent te zijn aan het menswezen.

edit: https://liberland.org/en/constitution/
GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 18, 2015, 11:57:31 AM
 #185

Je spreekt namens 2 bevolkingsgroepen en maakt een generaliserende opmerking over wat ze allemaal vinden van het project, ken jij Kroaten of Serven/woon je misschien in één van de landen? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met jouw geluiden, of heb je er over negedacht hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd? Over de vraagstelling over hoe het gaat aflopen zal ik me van uitlatingen onthouden, omdat ik vooringenomen ben, maar je kan van alle voortgang op de hoogte worden gehouden via social media en de officiële website. Ik heb iig goede hoop dat onze paspoorten binnenkort worden gerealiseerd.

Precies. Van jou is vast te stellen ongeveer wie je bent en waar je vandaan komt; je bent een Nederlander, die zich heeft gevestigd in een gebied omringd door 2 landen waar je mogelijkerwijs in je leven niet veel mee hebt gehad (kennisen, (aangetrouwde) familie, feeling, compassie, connecties, noem het maar)
Van mij is vast te stellen dat je me niet kent; nog mijn achtergrond, connecties, waar ik vandaan kom of waar ik woon.

Ik vind het niet prettig hoe je de boel op een bepaalde manier aan elkaar rijgt tussen mijn geluiden en hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd. Daar blijf ik liever verre van, en daar laat ik het verder ook bij.

Educatie is leren, niet beleren.



Zo is het maar net leipo. En die zakjes wiet zaten in een ongewassen broek en hadden een totaalgewicht van maarliefst 0,03 gram wiet. Als ik had geweten dat ik ze had waren ze echt wel weggegooid hoor. Ik heb ze bovendien vrijwillig overgedragen, dus ben nooit besraft voor het bezit, maar het zet mij wel lekker lomp in de krant i.p.v. wat informatie geven over één van de projecten waar ik me mee bezig hou. De meeste mensen weten gewoon niet waar het over gaat, kijk maar naar de suggestieve vraagstelling.

Hoezo suggesief. Er is niets mis met vrijheid, evenmin met anarchisme. Ik hang geen waardeoordeel aan de vraagsteling, dat doe je zelf.

suggestief, omdat je ons projectje direct in verband brengt met anarchisme. Zoals één van de mensen uit onze gemeenschap direct juist opmerkt dient hier extra informatie aan worden toegevoegd, omdat het woord anarchisme bij veel mensen negatieve gevoelens opwerpt. Dat dit voor jou persoonlijk niet het geval is doet verder niet af aan het feit dat je de suggestie wekt dat wij anarchisten zijn.

Om het tegendeel te bewijzen ben ik zo vrij geweest het eerste deel van onze grondwet te vertalen naar het Nederlands, dit had je zelf kunnen leren door het te onderzoeken, maar kennelijk heb je iemand nodig die jouw beleerd en je in de juiste richting stuurt. Geeft verder niets en graag gedaan:

Wij, de burgers van de Vrije Republiek van Liberland, teneinde vrijheid, leven en eigendommen te waarborgen voor ons en voor toekomstige generaties, verordenen en vestigen de grondwet van de Vrije Republiek van Liberland, pogen een harmonieuze consensus ten behoeve van al diegene die bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor de loop van hun leven. Wij zijn bewust van een lange en schandelijke lijst van overheidsmisdaden welke ingaan tegen de rechten van de mens en verklaren hierbij dat de overheidsinstanties welke de Vrije Republiek van Liberland regeren ten eerste en vooral de “Rekening van Rechten” respecteren en enkel de functies ten uitvoer brengen welke aan hen zijn gedelegeerd conform deze Grondwet. Derhalve verklaren wij dat, wanneer overheidsinstanties een obstakel vormen voor onze rechten, in plaats van deze te waarborgen, het onze plicht is deze overheid te veranderen of op te heffen en een nieuwe regering in te stellen voor het herstellen van onze rechten, welke wij veronderstellen inherent te zijn aan het menswezen.

edit: https://liberland.org/en/constitution/

LOL. Nu rijg je het wederom op een bepaalde manier aan elkaar, 2e alinea. Beetje respectloos, en waar ik afhaakte. Zou je het opgebracht hebben om die alinea van ongelijkheid eruit te laten, dan had ik misschien de rest van je tekst gelezen.

Anyways, veel succes daar.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 18, 2015, 01:19:56 PM
Last edit: August 18, 2015, 01:52:49 PM by Yoshi Livo
 #186

Je spreekt namens 2 bevolkingsgroepen en maakt een generaliserende opmerking over wat ze allemaal vinden van het project, ken jij Kroaten of Serven/woon je misschien in één van de landen? Zou je mij misschien in contact kunnen brengen met jouw geluiden, of heb je er over negedacht hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd? Over de vraagstelling over hoe het gaat aflopen zal ik me van uitlatingen onthouden, omdat ik vooringenomen ben, maar je kan van alle voortgang op de hoogte worden gehouden via social media en de officiële website. Ik heb iig goede hoop dat onze paspoorten binnenkort worden gerealiseerd.

Precies. Van jou is vast te stellen ongeveer wie je bent en waar je vandaan komt; je bent een Nederlander, die zich heeft gevestigd in een gebied omringd door 2 landen waar je mogelijkerwijs in je leven niet veel mee hebt gehad (kennisen, (aangetrouwde) familie, feeling, compassie, connecties, noem het maar)
Van mij is vast te stellen dat je me niet kent; nog mijn achtergrond, connecties, waar ik vandaan kom of waar ik woon.

Ik vind het niet prettig hoe je de boel op een bepaalde manier aan elkaar rijgt tussen mijn geluiden en hoe publieke opinie in zijn algemeenheid wordt gestuurd. Daar blijf ik liever verre van, en daar laat ik het verder ook bij.

Educatie is leren, niet beleren.



Zo is het maar net leipo. En die zakjes wiet zaten in een ongewassen broek en hadden een totaalgewicht van maarliefst 0,03 gram wiet. Als ik had geweten dat ik ze had waren ze echt wel weggegooid hoor. Ik heb ze bovendien vrijwillig overgedragen, dus ben nooit besraft voor het bezit, maar het zet mij wel lekker lomp in de krant i.p.v. wat informatie geven over één van de projecten waar ik me mee bezig hou. De meeste mensen weten gewoon niet waar het over gaat, kijk maar naar de suggestieve vraagstelling.

Hoezo suggesief. Er is niets mis met vrijheid, evenmin met anarchisme. Ik hang geen waardeoordeel aan de vraagsteling, dat doe je zelf.

suggestief, omdat je ons projectje direct in verband brengt met anarchisme. Zoals één van de mensen uit onze gemeenschap direct juist opmerkt dient hier extra informatie aan worden toegevoegd, omdat het woord anarchisme bij veel mensen negatieve gevoelens opwerpt. Dat dit voor jou persoonlijk niet het geval is doet verder niet af aan het feit dat je de suggestie wekt dat wij anarchisten zijn.

Om het tegendeel te bewijzen ben ik zo vrij geweest het eerste deel van onze grondwet te vertalen naar het Nederlands, dit had je zelf kunnen leren door het te onderzoeken, maar kennelijk heb je iemand nodig die jouw beleerd en je in de juiste richting stuurt. Geeft verder niets en graag gedaan:

Wij, de burgers van de Vrije Republiek van Liberland, teneinde vrijheid, leven en eigendommen te waarborgen voor ons en voor toekomstige generaties, verordenen en vestigen de grondwet van de Vrije Republiek van Liberland, pogen een harmonieuze consensus ten behoeve van al diegene die bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor de loop van hun leven. Wij zijn bewust van een lange en schandelijke lijst van overheidsmisdaden welke ingaan tegen de rechten van de mens en verklaren hierbij dat de overheidsinstanties welke de Vrije Republiek van Liberland regeren ten eerste en vooral de “Rekening van Rechten” respecteren en enkel de functies ten uitvoer brengen welke aan hen zijn gedelegeerd conform deze Grondwet. Derhalve verklaren wij dat, wanneer overheidsinstanties een obstakel vormen voor onze rechten, in plaats van deze te waarborgen, het onze plicht is deze overheid te veranderen of op te heffen en een nieuwe regering in te stellen voor het herstellen van onze rechten, welke wij veronderstellen inherent te zijn aan het menswezen.

edit: https://liberland.org/en/constitution/

LOL. Nu rijg je het wederom op een bepaalde manier aan elkaar, 2e alinea. Beetje respectloos, en waar ik afhaakte. Zou je het opgebracht hebben om die alinea van ongelijkheid eruit te laten, dan had ik misschien de rest van je tekst gelezen.

Anyways, veel succes daar.

Bedankt en je bent geheel vrij om iets wel of niet te lezen, behalve natuurlijk mein kampf, dat mag alleen als het kunst is  Tongue

In de tussentijd halen we weer mooie omzetten op de markt, maar het lijkt er op dat iemand wel aan het leeglopen is, want een grote verkooporder van bovenin is verwijderd om tegen marktprijs van de hand te doen. Of zoals lijpebarry het graag stelt, te dumpen. (zonder hard bewijs, gewoon een gokje)
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 21, 2015, 04:49:02 AM
 #187

Het feit dat mensen anarchisme aan chaos linken, kennelijk hier op het forum ook, betekent dat je onwetend en niet ingelezen bent over het onderwerp. Aan de houding "ik lees niet verder want zus en zo staat me niet aan" vallen veel conclusies te verbinden. Je WIL niet iets anders dan je eigen dogma's teruglezen, die je zijn opgelegd door de cultuur (lees:indoctrinatie) waarin je bent opgegroeid. Cognitieve dissonantie, leuke term voor dat soort mensen om eens in te gaan verdiepen en objectief te kijken of je zo je leven leeft...

Sommige mensen ontgroeien dit en willen graag voor zichzelf leren denken door ALLES te gaan lezen, waardoor je, schrik niet hoor, ook eens andere wereldbeelden kunt gaan zien, en de enige juiste wijze is dat uiteindelijk jij je eigen wereldbeeld gaat vormen.

Kortom als je nog steeds dezelfde visies, wereldbeelden hebt nu als toen je 21 was, betekent het dat je niet groeit als mens, stilstand is achteruitgang....

GeorgeAurea
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
August 21, 2015, 10:42:45 AM
 #188

Het is maar hoe men zulke onderwerpen bekijkt en benaderd. Anarchisme, of chaos, zijn doorgaans gekoppeld aan een negatief beeld. Het staat ieder vrij hoe men hier naar kijkt.

Met puberkinderen in huis, is het bij mij thuis soms ook chaos en anarchisme ten top. Is dit dan negatief? In mijn ogen absoluut niet, het is onderdeel van.

Iets wel of niet willen lezen, heeft niet zoveel te maken met dogma's. Voor een belerende toon ben ik ronduit allergisch. Om het even welke bedoelingen aldaar, zonder dat ik de persoon niet even kort in de ogen kan kijken, haak ik af wat betreft daarna komt.
Wat wel of niet is gelezen, wereldbeelden, objectief, subjectief, kennis, etc, zijn louter aannamen en interpretaties. De enige feitelijkheid welke ik heb laten blijken staat in deze post, 'puberkinderen'. Thats it.



"Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?"

Laat ik de vraag anders stellen; is Liberland werkelijk een vrij gebied, of zit zij in een proces om haar vrijheid te verwerven?
Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
August 21, 2015, 09:48:06 PM
 #189

Het is maar hoe men zulke onderwerpen bekijkt en benaderd. Anarchisme, of chaos, zijn doorgaans gekoppeld aan een negatief beeld. Het staat ieder vrij hoe men hier naar kijkt.

Met puberkinderen in huis, is het bij mij thuis soms ook chaos en anarchisme ten top. Is dit dan negatief? In mijn ogen absoluut niet, het is onderdeel van.

Iets wel of niet willen lezen, heeft niet zoveel te maken met dogma's. Voor een belerende toon ben ik ronduit allergisch. Om het even welke bedoelingen aldaar, zonder dat ik de persoon niet even kort in de ogen kan kijken, haak ik af wat betreft daarna komt.
Wat wel of niet is gelezen, wereldbeelden, objectief, subjectief, kennis, etc, zijn louter aannamen en interpretaties. De enige feitelijkheid welke ik heb laten blijken staat in deze post, 'puberkinderen'. Thats it.



"Om eens een balletje op te gooien, is Liberland rondom vrijheid, of is het een vorm van anarchisme?"

Laat ik de vraag anders stellen; is Liberland werkelijk een vrij gebied, of zit zij in een proces om haar vrijheid te verwerven?

Laat ik het zo stellen, https://www.youtube.com/watch?v=s9wnZcKjYuQ

██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 22, 2015, 09:22:09 AM
 #190

Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
August 22, 2015, 12:32:10 PM
 #191

wat heeft Liberland met elf te maken?
ze verkopen ansichtkaarten tegen EFL betaling

Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 22, 2015, 02:39:27 PM
 #192

wat heeft Liberland met elf te maken?
ze verkopen ansichtkaarten tegen EFL betaling



Prachtig, en de link lijkt me vrij duidelijk, alleen wil je die niet zien geloof ik Wink

Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 25, 2015, 04:52:48 AM
 #193

wat heeft Liberland met elf te maken?
ze verkopen ansichtkaarten tegen EFL betaling



sinds een week maar je ben er al veeel langer mee bezig dus de vraag is nog open

Lijkt me vrij duidelijk, alleen het niet WILLEN zien kan niemand je uitleg over geven Wink

leipebarry
Member
**
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 10


View Profile
August 25, 2015, 06:34:23 PM
 #194

Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart


Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 26, 2015, 06:04:06 AM
 #195

Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart


Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss

Gast, doe nou niet zo dom, kijk naar nlg kijk naar efl, een koers lijkt me niet heel relevant in crypto... Als je daar op gaat vergelijken.... verliest nlg sowieso

Ik hodl beide coins, maar nlg krijgt een beetje dat enge cult achtige wat me steeds meer begint tegen te staan, ga uit van eigen kracht....

Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
August 26, 2015, 11:42:18 AM
 #196

Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart


Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss

Gast, doe nou niet zo dom, kijk naar nlg kijk naar efl, een koers lijkt me niet heel relevant in crypto... Als je daar op gaat vergelijken.... verliest nlg sowieso

Ik hodl beide coins, maar nlg krijgt een beetje dat enge cult achtige wat me steeds meer begint tegen te staan, ga uit van eigen kracht....

Maak je niet te druk om de haters Furio, de kracht van onze munt zit hem in het feit dat we buiten de huidige vijver vissen door educatie. Met een beetje vertraging (ten opzichte van een maand terug) komt de blok halvering steeds dichterbij en dan gaan we weer wat meer geluid maken. In de tussentijd ben ik achter de schermen bezig aan een heel leuke kortingsactie voor EFL, de natte droom voor iedere libertariër, dat zal ook nog wel een leuke boost kunnen geven. Als het wat meer concreet is zal ik het hier melden. In de tussentijd ben ik enorm trots op het feit dat we ruim meer dan een miljoen EFL op de markt hebben verhandeld in ongeveer een maand tijd en dat we de prijs redelijk hebben kunnen handhaven, ondanks dat de verkoopdruk enorm is hebben we soms leuke uitschieters naar boven als je alle pieken en dalen meeneemt is ons muntje een heel stuk interessanter dan NLG.

Laat mensen maar lachen, iets met ghandi  Wink

██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
Frais
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 246
Merit: 250



View Profile
August 27, 2015, 12:17:31 PM
 #197

Liberland ansichtkaarten vanaf vandaag te koop in de eGulden marktplaats: http://guldenplaza.nl/market/view/30/liberland-postkaart


Ansichtkaarten!!!   Shocked
Zo zo EFL  Grin Cheesy serieus ansichtkaarten?
Geen wonder dat de prijs zo aan het droppen is, niemand kan jullie meer serieus nemen.  Kiss

Gast, doe nou niet zo dom, kijk naar nlg kijk naar efl, een koers lijkt me niet heel relevant in crypto... Als je daar op gaat vergelijken.... verliest nlg sowieso

Ik hodl beide coins, maar nlg krijgt een beetje dat enge cult achtige wat me steeds meer begint tegen te staan, ga uit van eigen kracht....

Maak je niet te druk om de haters Furio, de kracht van onze munt zit hem in het feit dat we buiten de huidige vijver vissen door educatie. Met een beetje vertraging (ten opzichte van een maand terug) komt de blok halvering steeds dichterbij en dan gaan we weer wat meer geluid maken. In de tussentijd ben ik achter de schermen bezig aan een heel leuke kortingsactie voor EFL, de natte droom voor iedere libertariër, dat zal ook nog wel een leuke boost kunnen geven. Als het wat meer concreet is zal ik het hier melden. In de tussentijd ben ik enorm trots op het feit dat we ruim meer dan een miljoen EFL op de markt hebben verhandeld in ongeveer een maand tijd en dat we de prijs redelijk hebben kunnen handhaven, ondanks dat de verkoopdruk enorm is hebben we soms leuke uitschieters naar boven als je alle pieken en dalen meeneemt is ons muntje een heel stuk interessanter dan NLG.

Laat mensen maar lachen, iets met ghandi  Wink

wat heeft de prijs er mee te maken welke coin beter is ??, acceptatie is belangrijk dan komt de prijs wel

ben nog steeds benieuwd wat efl met Liberland te maken heeft!

@Furio wat bedoel je met cult achtige?

ben het vrij eens met leipebarry

Crisis Bram.. kan je je beter niet gaan bemoeien met de coins die je support in plaats van ruzie zoeken bij een coin die je niet support. Het ziet er een beetje armoedig uit zo..
Furio
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1000

BTC | LTC | XLM | VEN | ARDR


View Profile
August 28, 2015, 04:37:44 AM
 #198

Elke keer die trieste reacties van een select groepje nlg-ers, doe niet zo triest, want het maakt mij alleen meer geïnteresseerd in efl, en minder in NLG. Ga uit van eigen kracht ipv constant alles af te kraken bij efl. Dat is eng, cultachtig...

En1 ding heeft yoshi keihard gelijk in, nlg vist in de cryptowereld, wat verdomde klein is, efl probeert echt de massa te bereiken. Of het lukt is een 2e, maar het is het proberen waard lijkt me om henk en ingrid Wink in crypto te laten stappen.

Dan heb ik het natuurlijk niet over kwartjeterug, wat een heel mooi inititatief is, echter slaat het jammergenoeg totaal niet aan, de payoff om die moeite te doen is simpelweg te klein, al scan ik trouw mijn tankbonnetjes in Smiley Net zo goed vind ik het ideaal Liberland mooi, en mocht dit enigszins slagen zou de eerste cryptonatie een feit zijn, dus alle geloofwaardigheid weg, zou ik niet zeggen...

Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
August 28, 2015, 12:41:43 PM
 #199

Elke keer die trieste reacties van een select groepje nlg-ers, doe niet zo triest, want het maakt mij alleen meer geïnteresseerd in efl, en minder in NLG. Ga uit van eigen kracht ipv constant alles af te kraken bij efl. Dat is eng, cultachtig...

En1 ding heeft yoshi keihard gelijk in, nlg vist in de cryptowereld, wat verdomde klein is, efl probeert echt de massa te bereiken. Of het lukt is een 2e, maar het is het proberen waard lijkt me om henk en ingrid Wink in crypto te laten stappen.

Dan heb ik het natuurlijk niet over kwartjeterug, wat een heel mooi inititatief is, echter slaat het jammergenoeg totaal niet aan, de payoff om die moeite te doen is simpelweg te klein, al scan ik trouw mijn tankbonnetjes in Smiley Net zo goed vind ik het ideaal Liberland mooi, en mocht dit enigszins slagen zou de eerste cryptonatie een feit zijn, dus alle geloofwaardigheid weg, zou ik niet zeggen...

Ik heb me recentelijk een keer verdiept in dat Kwartjeterug. Ondanks dat ik behoorlijk veel op de weg zit - en daarbij dus behoorlijk veel tank, leek het mij de moeite ook niet waard op dat moment.

Liberland is inderdaad een mooi ideaal en ik denk zelf dat Cryptocurrency in zo'n situatie best bruikbaar is. Het blijftbijvoorbeeld ten aller tijden een handig ruilmiddel in vergelijking met echte ruilmiddelen. Ik heb recentelijk een documentaire gezien over Vissarion, wiens diehard aanhangers ook in een apart gebied wonen in Rusland. Daar mag men ook geen geld verdienen: men maakt daar producten. Een deel van de producten kan men houden en gebruiken, een ander deel heeft men nodig om te ruilen voor andere spullen die zij nodig hebben. Het klinkt allemaal primitief, maar in zo'n situatie zou een cryptocurrency wellicht uitsluitsel bieden. Al is het voorbeeld van de aanhangers van Vissarion wellicht een beetje ongelukkig hier, zoveel hebben zij niet met elektronica en internet Tongue

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
leve de man van de NLG hi
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
August 29, 2015, 09:58:38 PM
 #200

Hallo, omgepraat en enthousiast gemaakt door NLG ambassadeur BRAM_VNL kom ik hier ook eens kijken. Ik ben één van de grootaandeelhouders van NLG, sta vrijwel bovenin de richlist en ben het meer dan spuugzat dat EFL steeds maar denkt ooit groter dan onze NLG te worden. Dat zal EFL nooit maar dan ook nooit lukken, daar zal Bram persoonlijk voor zorgen. En dat weet het EFL bestuur dondersgoed. Ze zijn niet voor niets alvast naar Oost Europa uitgeweken!!! In Nederland hebben ze niets maar dan ook niets meer te zoeken!!!

Laat EFL maar ansichtkaarten en andere souveniers van dat zogenaamde Liberland gaan verkopen. Misschien is er wel handel in Liberland-fluitjes. Of zo'n leuke Liberland-Manneke-Pis als kurkentrekker! Kan Yoshi mooi model voor staan. Hij staat wel vaker voor.. Ach laat ook maar.

Tenslotte is Bram degene die NLG groot heeft gemaakt, ondanks de tegenwerking van andere figuren die het altijd beter denken te weten dan Bram. Als EFL verstandig is dan huren ze Bram in voor advies. Hebben ze nog een klein kansje met hun suffe muntje. Misschien is het geschikt als kippenvoer?

Bram, kaerel, we gaan ervoor. Laat de rest maar kletsen. Wij weten wel wat goed is voor NLG, nietwaar? met NLG voor dood of de gladiolen!!!!

NLG! NLG! NLG!
EFL, weg ermee!!
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!