Bitcoin Forum
May 10, 2024, 07:39:12 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »
  Print  
Author Topic: e-Gulden: even bijkletsen  (Read 125045 times)
Anonylz
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 2562
Merit: 577



View Profile
May 05, 2017, 08:02:33 PM
 #461

wie we daar hebben (laatste item) https://www.npo.nl/eenvandaag/05-05-2017/AT_2071312

██▄     ▄▄░
▀██▄ ▄██▀
▄▄███████████████████▄▄
▄█████▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████▄
████▀                   ▀████
████       ▄▄█████▄▄  ▀▄   ████
████      ▄██████████▄▀    ████
████      ████████▀▀       ████
████  ▄▀ ▄██▀▀▀   ▄██      ████
████   ▀▀     ▄▄███▀       ████
████▄                   ▄████
▀█████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████▀
▀▀███████████████████▀▀
.
SECONDLIVE
.
CHOOSE LIFE      CHOOSE SPACE      CHOOSE FRIENDS
.
                           Twitter       Telegram      Medium      YouTube      Discord        TikTok         GitHub               
        ▄▄███████▄▄▄
    ▄▄████████████████▄▄
   ████████████████████▄
  ███████▀▀▀█████████████
 ██████▌     ▀████████████
███████▀ ▀▀▄▄██▀▀▀█████████
██████             ▀███████
██████▄             ███████
 ███████▄▄        ▄███████
  ███████████▄▄▄▄█████████
   ▀███████████████████▀
     ▀████████████████▀▀
   ██████████████████████
1715369952
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715369952

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715369952
Reply with quote  #2

1715369952
Report to moderator
1715369952
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715369952

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715369952
Reply with quote  #2

1715369952
Report to moderator
The Bitcoin network protocol was designed to be extremely flexible. It can be used to create timed transactions, escrow transactions, multi-signature transactions, etc. The current features of the client only hint at what will be possible in the future.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 08, 2017, 03:43:23 PM
 #462





Prima accu, hij rijdt weer als een zonnetje, kan ik weer een ritje naar Wonderland of Liberland maken. Betaling volledig in EFL, uiteraard. Bedankt voor het vertrouwen bandenbus, we gaan ervoor zorgen dat je er geen spijt van krijgt.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 08, 2017, 08:47:46 PM
 #463

Nog geen vriend van eGulden? Claim dan nu je gratis muntjes via vrijheidsradio http://uitzendingen.vrijheidradio.com/e-gulden/
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 10, 2017, 05:47:17 PM
 #464

Ik lach me hier een breuk om een verwijderde post van me in het NLG topic, ze moeten toch wel bang voor me zijn  Grin Ach goed, als je er met censuur denkt te komen moet je dat doen, maar ik wil even laten weten dat er in dit topic geschreven mag worden wat je wil, dus ook succeswensen, de woorden die ik schreef waren de volgende:

Quote
Wow dat ging snel zeg, gefeliciteerd hoor, knap die 6000sat https://yobit.net/en/trade/NLG/BTC maar hoe duurzaam is de prijs? Noemen jullie ons niet al jaren pump en dump scam? Ik ga me natuurlijk niet verlagen tot hetzelfde niveau, dus het is jullie van harte gegund.


Kunnen wij natuurlijk niet achterblijven, 60 eurocent per EFL FTW  Wink https://novaexchange.com/market/BTC_EFL/

nou, wat daar nu zo erg aan is, je mag ze kennelijk al niet eens meer succes wensen.

Ook wel vreemd is dat de post verwijderd was door een anonieme account of tenminste het heette Bitcoin Forum
Guest, in het verleden heeft Mitchell nog wel eens iets verwijderd van me, maar dan kreeg ik dat ook van hem te horen, dus hoe de vork precies in de steel zit is mij niet geheel duidelijk, ik zie niet in waarom dit niet gelezen mag worden, maar misschien dat iemand mij dat hieronder kan uitleggen.

Zo zie je maar weer, het leven van een eGulden ontwikkelaar zit vol verassingen, ik wilde jullie mijn avonturen van vandaag graag even meedelen, wat je al niet mee maakt op zo'n dag.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 10, 2017, 06:25:47 PM
 #465

De enige mensen die jou posts kunnen verwijderen ben ik, global moderators en administrators. Global moderators en administrators hebben het al druk zat, dus als het gaat om een Nederlandse post dan ben ik 99% van de tijd de persoon die hem verwijderd heeft (uitzonderingen zijn bv. referral links).

Het is goed dat je me benaderd hebt, maar niet erg handig om dan de post die verwijderd was, opnieuw te plaatsen. Dit gaat namelijk tegen forumregels in, maar voor de discussie die je nu start zal ik hem laten staan. Het is nogal moeilijk discussiëren over een post die niet meer te vinden is.

For the record zal ik wel even posten wat ik je net in een PM heb toegestuurd:

verwijder jij nu een post van me uit het NLG nederland topic? zo niet, wie was dat dan wel, zo wel, waarom precies?

excuus als ik regels overtreed, in mijn ogen doe ik niets verkeerd dus ik hoor graag van je.
Ik heb de post verwijderd omdat het een reactie uitdagend post is waar hoogstwaarschijnlijk een vette discussie uit zou zijn gekomen. De post die er op dit moment nog staat is echt op het randje van uitdagend/net geen troll post (in de tussentijd is onze high van vandaag weer een keertje hoger dan jullie low).

Je kunt me niet vertellen dat je niet zelf inzag dat de post tenminste uitdagend is. e-Gulden en Gulden prijzen vergelijken met tekst die nog net geen steek onder water is, kom op zeg. Dat tolereer ik van jou niet en ook niet van Bram (en nee, Bram heeft de post niet gemeld, was iemand anders). Dacht juist dat het de bedoeling is dat het Gulden en e-Gulden kamp elkaar met rust laat?

Met vriendelijke groet,
Mitchell

Ik denk niet dat ik heel veel meer te zeggen heb hierover en ik hoop dat je inziet dat je post nogal passief agressief was. Lijkt me niet dat je zo'n reactie van Bram of iemand anders van Gulden zou willen, dus doe het ook alsjeblieft niet bij hun. Dankjewel.

Wees gewoon blij dat beide Altcoins het goed doen en laat het publiek kiezen welke uiteindelijk overwint (of stop gewoon allebei en gebruik gewoon Bitcoin, net zoals ik). Grin

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 10, 2017, 06:44:58 PM
 #466

De enige mensen die jou posts kunnen verwijderen ben ik, global moderators en administrators. Global moderators en administrators hebben het al druk zat, dus als het gaat om een Nederlandse post dan ben ik 99% van de tijd de persoon die hem verwijderd heeft (uitzonderingen zijn bv. referral links).

Het is goed dat je me benaderd hebt, maar niet erg handig om dan de post die verwijderd was, opnieuw te plaatsen. Dit gaat namelijk tegen forumregels in, maar voor de discussie die je nu start zal ik hem laten staan. Het is nogal moeilijk discussiëren over een post die niet meer te vinden is.

For the record zal ik wel even posten wat ik je net in een PM heb toegestuurd:

verwijder jij nu een post van me uit het NLG nederland topic? zo niet, wie was dat dan wel, zo wel, waarom precies?

excuus als ik regels overtreed, in mijn ogen doe ik niets verkeerd dus ik hoor graag van je.
Ik heb de post verwijderd omdat het een reactie uitdagend post is waar hoogstwaarschijnlijk een vette discussie uit zou zijn gekomen. De post die er op dit moment nog staat is echt op het randje van uitdagend/net geen troll post (in de tussentijd is onze high van vandaag weer een keertje hoger dan jullie low).

Je kunt me niet vertellen dat je niet zelf inzag dat de post tenminste uitdagend is. e-Gulden en Gulden prijzen vergelijken met tekst die nog net geen steek onder water is, kom op zeg. Dat tolereer ik van jou niet en ook niet van Bram (en nee, Bram heeft de post niet gemeld, was iemand anders). Dacht juist dat het de bedoeling is dat het Gulden en e-Gulden kamp elkaar met rust laat?

Met vriendelijke groet,
Mitchell

Ik denk niet dat ik heel veel meer te zeggen heb hierover en ik hoop dat je inziet dat je post nogal passief agressief was. Lijkt me niet dat je zo'n reactie van Bram of iemand anders van Gulden zou willen, dus doe het ook alsjeblieft niet bij hun. Dankjewel.

Wees gewoon blij dat beide Altcoins het goed doen en laat het publiek kiezen welke uiteindelijk overwint (of stop gewoon allebei en gebruik gewoon Bitcoin, net zoals ik). Grin

Ik zal dan ook weer even mijn reactie op jouw berichtje plaatsen voor de transparantie:

Quote
Nou mitchell, het kan aan mij liggen, maar ik snap van deze uitleg nog steeds niets. Is een forum niet bedoeld om te discussieren? Wij worden door die club al jaren uitgemaakt voor pump en dump scamcoin, maar moet je daar dan over gaan lopen huilen? Natuurlijk is mijn post uitdagend, het is mijn intentie om de NLG gemeenschap in te laten zien dat ze veel beter bij ons af zijn, ik ben misschien niet zo technisch onderlegd, maar weet wel hoe ik mensen met mijn woorden kan raken, dat mij dat lukt getuige een melding aan jouw, maar dat je daar in meegaat snap ik echt niet, in mijn ogen laat je je voor hun wagentje spannen.

Ik zie gewoon wat er op de markt gebeurt en reageer daar op. Ik wens ze een aantal dagen daarvoor succes met 6000sat en als ze die halen wil ik ze even feliciteren, zie niet in wat ik daar nu fout mee doe. Als mensen zo'n dun huidje hebben moet ze lekker bij de plantsoendienst gaan werken voor een maandsalaris, niemand verplicht hen hier iets te lezen, daar kiezen ze zelf voor, als ze niet tegen een beetje tegengas kunnen hebben ze het verkeerde beroep gekozen. Ik hoop dat je mijn nieuwe post me dan ook niet kwalijk neemt, als ze het niet met me eens zijn zie ik graag een constructief antwoord van ze tegemoet, ik sta achter mijn standpunt en ben niet te beroerd om die te verdedigen.

overigens vind ik laatste zin van je wel erg passief aggresief hoor, pas maar op dat ik hem niet rapporteer  Grin Cheesy Cool Tongue
Danuberiver
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 102
Merit: 0


View Profile
May 10, 2017, 06:58:58 PM
 #467

Geen vrijheid van meningsuiting, dat is fucked
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 10, 2017, 07:05:42 PM
 #468

Quote
overigens vind ik laatste zin van je wel erg passief aggresief hoor, pas maar op dat ik hem niet rapporteer  Grin Cheesy Cool Tongue
Ga je gang hoor, als je mijn reactie te passief agressief overkwam, dan wil deze best aanpassen. Zei het meer om de situatie te defusen en wat humor toe te voegen. Wink




Nou mitchell, het kan aan mij liggen, maar ik snap van deze uitleg nog steeds niets. Is een forum niet bedoeld om te discussieren? Wij worden door die club al jaren uitgemaakt voor pump en dump scamcoin, maar moet je daar dan over gaan lopen huilen?
Trolling is niet toegestaan, omdat het over het algemeen niks toevoegen aan de discussie. Zover ik weet laten beide kampen elkaar de laatste tijd redelijk met rust (tenminste zover ik kan zien in de Nederlandse topics).

Het is prima dat je wilt discussiëren en daar is het forum ook voor, maar kom dan wel met een fatsoenlijk discussiepunt. Als jullie echt over e-Gulden vs. Gulden willen discussiëren, waarom dan niet een discussie topic aanmaken met precies dat als doel, waarbij elke kant belooft gewoon civil te blijven? We zijn toch uiteindelijk allemaal nuchtere Nederlanders (en wat Belgen hier en daar)?

Natuurlijk is mijn post uitdagend, het is mijn intentie om de NLG gemeenschap in te laten zien dat ze veel beter bij ons af zijn, ik ben misschien niet zo technisch onderlegd, maar weet wel hoe ik mensen met mijn woorden kan raken, dat mij dat lukt getuige een melding aan jouw, maar dat je daar in meegaat snap ik echt niet, in mijn ogen laat je je voor hun wagentje spannen.
Als je mensen naar je toe wilt trekken moet je dit doen in je eigen topic. In iemand anders topic reclame maken voor je eigen munt/service/etc is niet toegestaan. Het spijt me als het voor jou voelt dat me voor het karretje laat spannen, maar ik het ervaar het niet op die manier. Kan ook komen omdat ik niks heb met altcoins.

Ik zie gewoon wat er op de markt gebeurt en reageer daar op. Ik wens ze een aantal dagen daarvoor succes met 6000sat en als ze die halen wil ik ze even feliciteren, zie niet in wat ik daar nu fout mee doe.
Feliciteren is prima, iets neerzetten wat provoceert is dat niet. Had je iets gezegd als "Gefeliciteerd met 6000 satoshis. Leuk om te zien dat het met beide munten goed gaat" dan was het alweer heel anders geweest.




Geen vrijheid van meningsuiting, dat is fucked
Dit is een privately owned forum, dat betekent dat je je aan de regels moet houden en dus niet alles kunt doen en laten. Uiteindelijk moet ik, als moderator, de regels zo goed mogelijk ten uitvoer brengen en helaas botst dat soms. Betekent niet dat ik het met alles eens ben, maar goed.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
May 10, 2017, 09:30:28 PM
 #469

Laat het verleden rusten en lok alsjeblieft niets meer uit! Dank je wel!

de buurman
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
May 10, 2017, 09:32:40 PM
 #470

Hi Yoshi,

af en toe sta je hier echt met stomme verbazing te kijken. De spinoffs van e-Gulden, Stichting eFiliaal en eFinancieel vermelden we hier niet eens meer hoewel het waarschijnlijk één van de grootste blockchain/bitcoin projecten van Nederland is en uniek in de wereld. Maar Ja, regels zijn hier heiliger dan kennisname van wat er aan ontwikkelingen in cryptoland speelt.  

Met een nieuw project, hoe groot ook en erkend door alle instanties (integenstelling tot de meesten hier)  moet je eerst een tijdlang trollen voordat je fatsoenlijke content mag gaan plaatsen. Daarnaast mag je maar eens per uur ergens op zoeken en nog wat van dat soort trieste kleuterklas regeltjes.

Als ik beheerder was zou ik het belangrijk vinden om met mijn forum voorop te lopen in de nieuwsvoorziening, zeker bij producten die uniek waren in de wereld waar ik beheerder van was.

Ik heb dat eerder bij de beheerder aangekaart en daar is niet over te praten. Jammer, maar dan maar niet. Maar ik blijf het vreemd en vooral onvolwassen vinden. Een hoog "lekker Puh" gehalte imho.

Dus dat jouw opmerkingen ook gewoon verwijderd worden omdat ze Bram V. wel eens zouden kunnen kwetsen,  verbaast me helemaal niets.  

Over Bram en de rest van NLG zou ik maar niet druk meer maken...Dat is zo goed als klaar. Wij negeren ze gewoon. Ze zijn domweg te onbelangrijk om nog aandacht aan te schenken. Efiliaal is al voorbereid om Gulden.com zondermeer te integreren. Als we dat dan nog willen tenminste.

gr

Jan de Buurman (voorzitter stichting efiliaal Nederland)
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 11, 2017, 12:10:42 AM
Last edit: July 15, 2017, 02:17:23 PM by Yoshi Livo
 #471

Laat het verleden rusten en lok alsjeblieft niets meer uit! Dank je wel!



Lok niets meer uit? wat bedoel je daar mee Bram? Ik kijk zoiezo altijd naar de toekomst, ik zit bij EFL weet je wel, jouw cluppie is meestal degene die in het verleden praat als onze intenties weer eens gelijk worden gestelt aan die van onze anonieme oprichter.

Door jullie nep prijs op yobit wordt momenteel iedereen die bijvoorbeeld een coinomi wallet gebruikt benadeeld, de gewogen prijs wordt namelijk niet juist weergegeven. Ik draai het dus liever om, jullie lokken iets uit door 7,5 bitcoincent te spenderen aan nep volume op yobit (30 btc *.0025) en te doen alsof, ik reageer daar alleen op door te zeggen dat ik dat neppe volume makkelijk doorzie en in plaats van met argumenten te komen waarom ik ongelijk heb gaat iemand Mitchell zijn tijd verkwanselen door mijn bericht te laten verwijderen en dan ga je daarna ook nog eens tegen mij zeggen dat ik niets moet uitlokken, alsjeblieft zeg.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
May 11, 2017, 03:46:57 PM
 #472

Laat het verleden rusten en lok alsjeblieft niets meer uit! Dank je wel!



Lok niets meer uit? wat bedoel je daar mee Bram? Ik kijk zoiezo altijd naar de toekomst, ik zit bij EFL weet je wel, jouw cluppie is meestal degene die in het verleden praat als onze intenties weer eens gelijk worden gestelt aan die van Eduard Driessen.

Door jullie nep prijs op yobit wordt momenteel iedereen die bijvoorbeeld een coinomi wallet gebruikt benadeeld, de gewogen prijs wordt namelijk niet juist weergegeven. Ik draai het dus liever om, jullie lokken iets uit door 7,5 bitcoincent te spenderen aan nep volume op yobit (30 btc *.0025) en te doen alsof, ik reageer daar alleen op door te zeggen dat ik dat neppe volume makkelijk doorzie en in plaats van met argumenten te komen waarom ik ongelijk heb gaat iemand Mitchell zijn tijd verkwanselen door mijn bericht te laten verwijderen en dan ga je daarna ook nog eens tegen mij zeggen dat ik niets moet uitlokken, alsjeblieft zeg.

Zucht je snapt het niet!

En die "Jan van eFiliaaL" op jullie forum waarom loopt hij Gulden zo af te kraken? En veel van zijn argumenten klopt helemaal niets van!
https://forum.e-gulden.org/index.php?topic=732.15

Ik vroeg of jullie daar mee wouden stoppen maar jullie gaan maar door!

En nog een ding we zijn totaal niet bang voor E-gulden.

Ik wil het hier bij laten, en denk er eens overna of je de bijl niet kan begraven dat heb 2 jaar terug al gedaan
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 11, 2017, 04:16:08 PM
Last edit: May 11, 2017, 04:29:51 PM by Yoshi Livo
 #473

Laat het verleden rusten en lok alsjeblieft niets meer uit! Dank je wel!



Lok niets meer uit? wat bedoel je daar mee Bram? Ik kijk zoiezo altijd naar de toekomst, ik zit bij EFL weet je wel, jouw cluppie is meestal degene die in het verleden praat als onze intenties weer eens gelijk worden gestelt aan die van Eduard Driessen.

Door jullie nep prijs op yobit wordt momenteel iedereen die bijvoorbeeld een coinomi wallet gebruikt benadeeld, de gewogen prijs wordt namelijk niet juist weergegeven. Ik draai het dus liever om, jullie lokken iets uit door 7,5 bitcoincent te spenderen aan nep volume op yobit (30 btc *.0025) en te doen alsof, ik reageer daar alleen op door te zeggen dat ik dat neppe volume makkelijk doorzie en in plaats van met argumenten te komen waarom ik ongelijk heb gaat iemand Mitchell zijn tijd verkwanselen door mijn bericht te laten verwijderen en dan ga je daarna ook nog eens tegen mij zeggen dat ik niets moet uitlokken, alsjeblieft zeg.

Zucht je snapt het niet!

En die "Jan van eFiliaaL" op jullie forum waarom loopt hij Gulden zo af te kraken? En veel van zijn argumenten klopt helemaal niets van!
https://forum.e-gulden.org/index.php?topic=732.15

Ik vroeg of jullie daar mee wouden stoppen maar jullie gaan maar door!

En nog een ding we zijn totaal niet bang voor E-gulden.

Ik wil het hier bij laten, en denk er eens overna of je de bijl niet kan begraven dat heb 2 jaar terug al gedaan

Ik begrijp het heel goed, jullie volume is totale onzin en de pot verwijt de ketel.

Dat jij nog steeds geen cursus Nederlands hebt moeten volgen van je club is ook niet te begrijpen, dat vertegenwoordigd dan 20 miljoen euro, of wat de marketcap ook mag zijn. Waarom Jan jullie Guldencoin afkraakt weet ik niet, maar voor mij is de actie van gisteren weer genoeg aanleiding om er voorlopig mee door te gaan. Die facade van jullie heeft wat mij betreft wel lang genoeg geduurt en ik heb nu al te doen met alle mensen die jullie niet eerlijk voorlichten. Die bijl heb ik weer opgegraven, of je er nu bang voor bent of niet, verwacht van mij geen positief geluid meer over jullie, dan moet je mijn mening maar niet proberen te censureren, ik ben niet iemand die de andere wang toekeert.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 12, 2017, 09:39:58 AM
 #474

Ik heb mijn aandeel in eGulden verkocht, na de laatste weerklank op mijn vraag. Ben teleurgesteld in e-Gulden Foundation, en heb mijn twijfels over de media bekwaamheid.

eGulden zou de gene die nu online het woord voeren moeten vragen hiermee op te houden, het doet de munt echt niet goed. Zelfs als die gene zelf het zo goed bedoelen, jullie kunnen het niet, het heeft het tegenovergestelde effect Lips sealed

Dit is geen troll maar een serieus advies aan eGulden.

Succes.



Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 12, 2017, 11:03:25 AM
Last edit: May 12, 2017, 01:09:05 PM by Yoshi Livo
 #475

Ik heb mijn aandeel in eGulden verkocht, na de laatste weerklank op mijn vraag. Ben teleurgesteld in e-Gulden Foundation, en heb mijn twijfels over de media bekwaamheid.

eGulden zou de gene die nu online het woord voeren moeten vragen hiermee op te houden, het doet de munt echt niet goed. Zelfs als die gene zelf het zo goed bedoelen, jullie kunnen het niet, het heeft het tegenovergestelde effect Lips sealed

Dit is geen troll maar een serieus advies aan eGulden.

Succes.




We kunnen het niet? We doen het! En de markt is in jaren niet zo actief geweest, dus ik deel je mening niet aangezien de markt voor mij de waarheid spreekt, behalve natuurlijk als je deze manipuleert met nep volume, maar gelukkig is daar bij deze munt geen sprake van. Sinds ik betrokken ben bij eGulden staat de munt in fiat op ATH, erg leuk voor alle mensen die in de afgelopen jaren in me hebben geloofd, ik kan ze allemaal recht in de ogen aankijken. In de statuten van de stichting staan de bestuurstermijnen vermeld, dus kan je zelf inschatten wanneer de toon gaat veranderen.

Deze zaterdag mijn eerste presentatie voor een bijeenkomst van de Libertarische partij, eerst in Amersfoort en volgende week in Utrecht, zoek maar op facebook waar en hoe, wordt vast enorm gezellig en mijn media optredens hebben voor een voet tussen de deur gezorgd. Dus naast dat je marktinzicht mist, laat ook je menselijke kennis te wensen over, maar dat is dan weer mijn mening.

Binnenkort gaan we voor het eerst de straat op met onze munt, morgen maak ik een klein begin, maar ik ben natuurlijk niet de enige, dus trek vooral je conclusies, maar ik deel ze niet.

edit: sorry hoor zeta, het is niet mijn bedoeling om je te beledigen, maar ik ben aan het stoppen met roken en dan worden mijn randjes nog iets scherper dan ze soms al zijn. Even een vraag: stel dat bitcoin nu 5 cent zou kosten, zou je ze dan kopen? Maak je die beslissing dan op basis van wat Satoshi Nakamoto op bitcointalk heeft geschreven, of gaat het om de specificaties van de munt? Natuurlijk heeft eGulden Foundation een vinger in de pap, maar het enige wat we doen is zorg dragen voor de pre-mine en ideeen die worden aangedragen mee ondersteunen of ontwikkelen, maar ook dat laatste zal na verloop van tijd niet nodig zijn, want iedereen staat gewoon vrij met onze munt te doen wat ze willen, daar is geen centrale partij voor nodig die dingen goedkeurt. Ik kan net zo goed aan jouw vragen om een artikel te schrijven over EFL, iedereen is daar vrij in getuige ook de teksten die op het internet over ons verschijnen: http://www.hetverschiltussen.nl/verschil-gulden-e-gulden/ Uitingen van ons moet je dus ook met een korrel zout nemen, uiteindelijk zijn we allemaal gelijk aan elkaar en gaat dit gewoon breed gedragen worden en krijgen we steeds meer diverse meningen in de club.

edit edit  Wink : ik lees het weer eens terug en bedenk me nu dat wij natuurlijk wel degelijk iedere dag 50 cent in onszelf ronddraaien, maarja hoe krijg je anders die munten zo goedkoop mogelijk op de markt, bittrex vereist dat van ons, dus geven we daar aan gehoor. Voor mij is het heel simpel. we moeten met zen allen uit de euro, de meeste in dit land zijn zo apathisch dat ze niets zullen merken, behalve als het indruk maakt op de euro. Ik ben blij dat wij voor de insiders al 3 jaar zo onaantrekkelijk mogelijk uit de hoek komen, dat geeft ons de kans om lekker weinig zwakke handen mee te hebben op de weg naar boven. En dan nu de hamvraag: Wie denk jij dat deze aflevering van Super Smash Bros gaat winnen, Yoshi of Super Mario?
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 12, 2017, 02:02:30 PM
 #476

Ik heb mijn aandeel in eGulden verkocht, na de laatste weerklank op mijn vraag. Ben teleurgesteld in e-Gulden Foundation, en heb mijn twijfels over de media bekwaamheid.

eGulden zou de gene die nu online het woord voeren moeten vragen hiermee op te houden, het doet de munt echt niet goed. Zelfs als die gene zelf het zo goed bedoelen, jullie kunnen het niet, het heeft het tegenovergestelde effect Lips sealed

Dit is geen troll maar een serieus advies aan eGulden.

Succes.




We kunnen het niet? We doen het! En de markt is in jaren niet zo actief geweest, dus ik deel je mening niet aangezien de markt voor mij de waarheid spreekt, behalve natuurlijk als je deze manipuleert met nep volume, maar gelukkig is daar bij deze munt geen sprake van. Sinds ik betrokken ben bij eGulden staat de munt in fiat op ATH, erg leuk voor alle mensen die in de afgelopen jaren in me hebben geloofd, ik kan ze allemaal recht in de ogen aankijken. In de statuten van de stichting staan de bestuurstermijnen vermeld, dus kan je zelf inschatten wanneer de toon gaat veranderen.

Deze zaterdag mijn eerste presentatie voor een bijeenkomst van de Libertarische partij, eerst in Amersfoort en volgende week in Utrecht, zoek maar op facebook waar en hoe, wordt vast enorm gezellig en mijn media optredens hebben voor een voet tussen de deur gezorgd. Dus naast dat je marktinzicht mist, laat ook je menselijke kennis te wensen over, maar dat is dan weer mijn mening.

Binnenkort gaan we voor het eerst de straat op met onze munt, morgen maak ik een klein begin, maar ik ben natuurlijk niet de enige, dus trek vooral je conclusies, maar ik deel ze niet.

edit: sorry hoor zeta, het is niet mijn bedoeling om je te beledigen, maar ik ben aan het stoppen met roken en dan worden mijn randjes nog iets scherper dan ze soms al zijn. Even een vraag: stel dat bitcoin nu 5 cent zou kosten, zou je ze dan kopen? Maak je die beslissing dan op basis van wat Satoshi Nakamoto op bitcointalk heeft geschreven, of gaat het om de specificaties van de munt? Natuurlijk heeft eGulden Foundation een vinger in de pap, maar het enige wat we doen is zorg dragen voor de pre-mine en ideeen die worden aangedragen mee ondersteunen of ontwikkelen, maar ook dat laatste zal na verloop van tijd niet nodig zijn, want iedereen staat gewoon vrij met onze munt te doen wat ze willen, daar is geen centrale partij voor nodig die dingen goedkeurt. Ik kan net zo goed aan jouw vragen om een artikel te schrijven over EFL, iedereen is daar vrij in getuige ook de teksten die op het internet over ons verschijnen: http://www.hetverschiltussen.nl/verschil-gulden-e-gulden/ Uitingen van ons moet je dus ook met een korrel zout nemen, uiteindelijk zijn we allemaal gelijk aan elkaar en gaat dit gewoon breed gedragen worden en krijgen we steeds meer diverse meningen in de club.

edit edit  Wink : ik lees het weer eens terug en bedenk me nu dat wij natuurlijk wel degelijk iedere dag 50 cent in onszelf ronddraaien, maarja hoe krijg je anders die munten zo goedkoop mogelijk op de markt, bittrex vereist dat van ons, dus geven we daar aan gehoor. Voor mij is het heel simpel. we moeten met zen allen uit de euro, de meeste in dit land zijn zo apathisch dat ze niets zullen merken, behalve als het indruk maakt op de euro. Ik ben blij dat wij voor de insiders al 3 jaar zo onaantrekkelijk mogelijk uit de hoek komen, dat geeft ons de kans om lekker weinig zwakke handen mee te hebben op de weg naar boven. En dan nu de hamvraag: Wie denk jij dat deze aflevering van Super Smash Bros gaat winnen, Yoshi of Super Mario?

Yoshi, wie was de gene die hier had gereageerd? 

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 12, 2017, 07:52:18 PM
 #477

Ik heb mijn aandeel in eGulden verkocht, na de laatste weerklank op mijn vraag. Ben teleurgesteld in e-Gulden Foundation, en heb mijn twijfels over de media bekwaamheid.

eGulden zou de gene die nu online het woord voeren moeten vragen hiermee op te houden, het doet de munt echt niet goed. Zelfs als die gene zelf het zo goed bedoelen, jullie kunnen het niet, het heeft het tegenovergestelde effect Lips sealed

Dit is geen troll maar een serieus advies aan eGulden.

Succes.




We kunnen het niet? We doen het! En de markt is in jaren niet zo actief geweest, dus ik deel je mening niet aangezien de markt voor mij de waarheid spreekt, behalve natuurlijk als je deze manipuleert met nep volume, maar gelukkig is daar bij deze munt geen sprake van. Sinds ik betrokken ben bij eGulden staat de munt in fiat op ATH, erg leuk voor alle mensen die in de afgelopen jaren in me hebben geloofd, ik kan ze allemaal recht in de ogen aankijken. In de statuten van de stichting staan de bestuurstermijnen vermeld, dus kan je zelf inschatten wanneer de toon gaat veranderen.

Deze zaterdag mijn eerste presentatie voor een bijeenkomst van de Libertarische partij, eerst in Amersfoort en volgende week in Utrecht, zoek maar op facebook waar en hoe, wordt vast enorm gezellig en mijn media optredens hebben voor een voet tussen de deur gezorgd. Dus naast dat je marktinzicht mist, laat ook je menselijke kennis te wensen over, maar dat is dan weer mijn mening.

Binnenkort gaan we voor het eerst de straat op met onze munt, morgen maak ik een klein begin, maar ik ben natuurlijk niet de enige, dus trek vooral je conclusies, maar ik deel ze niet.

edit: sorry hoor zeta, het is niet mijn bedoeling om je te beledigen, maar ik ben aan het stoppen met roken en dan worden mijn randjes nog iets scherper dan ze soms al zijn. Even een vraag: stel dat bitcoin nu 5 cent zou kosten, zou je ze dan kopen? Maak je die beslissing dan op basis van wat Satoshi Nakamoto op bitcointalk heeft geschreven, of gaat het om de specificaties van de munt? Natuurlijk heeft eGulden Foundation een vinger in de pap, maar het enige wat we doen is zorg dragen voor de pre-mine en ideeen die worden aangedragen mee ondersteunen of ontwikkelen, maar ook dat laatste zal na verloop van tijd niet nodig zijn, want iedereen staat gewoon vrij met onze munt te doen wat ze willen, daar is geen centrale partij voor nodig die dingen goedkeurt. Ik kan net zo goed aan jouw vragen om een artikel te schrijven over EFL, iedereen is daar vrij in getuige ook de teksten die op het internet over ons verschijnen: http://www.hetverschiltussen.nl/verschil-gulden-e-gulden/ Uitingen van ons moet je dus ook met een korrel zout nemen, uiteindelijk zijn we allemaal gelijk aan elkaar en gaat dit gewoon breed gedragen worden en krijgen we steeds meer diverse meningen in de club.

edit edit  Wink : ik lees het weer eens terug en bedenk me nu dat wij natuurlijk wel degelijk iedere dag 50 cent in onszelf ronddraaien, maarja hoe krijg je anders die munten zo goedkoop mogelijk op de markt, bittrex vereist dat van ons, dus geven we daar aan gehoor. Voor mij is het heel simpel. we moeten met zen allen uit de euro, de meeste in dit land zijn zo apathisch dat ze niets zullen merken, behalve als het indruk maakt op de euro. Ik ben blij dat wij voor de insiders al 3 jaar zo onaantrekkelijk mogelijk uit de hoek komen, dat geeft ons de kans om lekker weinig zwakke handen mee te hebben op de weg naar boven. En dan nu de hamvraag: Wie denk jij dat deze aflevering van Super Smash Bros gaat winnen, Yoshi of Super Mario?

Yoshi, wie was de gene die hier had gereageerd? 

Tnx Zeta, dat je me zo noemt, Yoshi bedoel ik dan he  Wink

ik heb even de tijd genomen om te reageren op je bericht ook om misschien anderen aan het woord te laten en achteraf zal die paar uur niet zo veel verschil maken als je de tijdspanne wat wijder strekt door het grotere plaatje te bekijken. Om direct antwoord te geven op je vraag, ik was het dus niet. Zoals ik al aangaf was ik niet blij met hoe het bericht er stond, want ik probeer altijd vanuit het positieve te denken, nog zo'n fijn voordeel van cryptogeld tegenover schuldpapieren.

Volgens de Nederlandse btw wetgeving is voeding belast met 6%, commissie over kortingsbonnen met 21%, een niet te missen voordeel. Als je nu eFLappen gebruikt voor je rekening courant kan je jezelf een leuk voordeel van je marketingbudged snoepen, dat gaan we die horecawinkeltjs even duidelijk maken, in welke verhouding deze rekening courant ten opzichte van het eigen vermogen of kapitaal gaat staan mag eenieder zelf bepalen.

Degene die dat schreef riep de geest zo'n 3 jaar geleden uit de fles en ik voel de belasting teruggaves en vakantiegelden al binnenstromen van alle werknemers die een extra spaarpot willen aanleggen. Al waren de uitlatingen erg negatief, toch ben ik diegene dankbaar dat hij dat mogelijk heeft gemaakt.

Ik heb speciaal voor jou een order geplaatst, dus als je een wat grotere hoeveelheid terug wil kopen staat er volgens mij nu een leuk aanbod. Als je toch nog wat eGulden hebt misschien maar weer eens de markt onderuit drukken, volgens mij kan je daar ook wel wat kwijt, maar misschien moet je ze gewoon eens allemaal te koop aanbieden, kunnen we zien hoeveel het kost om naar een volgend niveau te kunnen stijgen. Dat bericht is overigens aan iedereen die zich in de eGuldenmarkt moeit gericht, want als jij er vanaf wil weet je zelf hoe waardeloos iemand de eGulden weet te waarderen in het verleden en dat nu nog steeds doet, waarom moei je je dan met de markt denk ik dan, zet het maar te koop hoor, we schrikken nergens van  Undecided Zoals je ziet, ik heb het niet voor het zeggen op geneen vlak, maar ik weet dat 35000 tegen 1 de moeite waar is bij 1 tegen 1 en daar laat ik het voorlopig bij.
Yoshi Livo
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 544
Merit: 282



View Profile
May 12, 2017, 10:10:05 PM
 #478

Hoi iedereen, ik wil even laten weten dat ik forum moderator ben geworden op Stellar: https://www.mystellar.org/thread-1541.html ik ga eens even verder kijken dan hier en proberen wat dingen voor elkaar te krijgen ergens anders, ik voorzie dat ik wat minder vaak hier aanwezig ben, maar zo druk was het de laatste tijd toch niet. Ik hou het hier natuurlijk gewoon in de gaten, dus eventuele doodverklaringen zien we met een gerust hart tegemoet.
EFLFoundation (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 123
Merit: 10


View Profile
May 30, 2017, 12:04:57 AM
 #479

Bittrex pleegt momenteel onderhoud aan onze wallets.
quotas
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 163
Merit: 101


View Profile
June 23, 2017, 01:37:02 AM
 #480

wow ik dacht even verder kijken naar de egulden en ik lees alleen maar geklaag en beschuldigingen. jammer want dat geeft een hele negatieve smaak.
Niet wat ik had verwacht bij de subject  kop "even bijkletsen" eigenlijk is het meer "even afzeiken"
Ik pas.
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!