Waarom worden reacties hier verwijderd? Dit gebeurt op Facebook ook en ook de mogelijkheid om daar een bericht te plaatsen is al enige tijd niet meer mogelijk. Er mogen blijkbaar alleen positieve berichten geplaatst worden want andere worden niet getolereerd.. Ik begin hier een beetje een naar gevoel van te krijgen.. .
Als je het niet eens bent met een post die ik verwijderd heb kun je dit bij mij aankaarten. Graag zelfs. Mocht je dit niet fijn vinden (omdat je denkt dat ik een fan ben van Gulden) dan kun je het aankaarten bij een van de administrators (Cyrus, BadBear of Theymos) of een andere moderator.
Ik zeg hierbij wel direct dat ik een schijthekel heb aan Altcoins en volgens mij weten de meesten dat ook. Mij hoef je niet te geloven, volgens mij heb ik vaak genoeg wat gezegd in dit topic (en anders vraag het aan bram_vnl zelf, die heeft al wat aan z'n broek gehad door mij).
Hey sSjaak, bij die andere gulden heb je daar geen last van.
Iedereen hier snapt waar je naar verwijst Anonylz en ik vraag je hierbij om ermee te stoppen. Het lijkt namelijk op promotie (en is het waarschijnlijk ook) voor die andere Altcoin, iets wat niet is toegestaan in het topic van iemand anders.
Alle posts die ik heb verwijderd breken een (of meerdere)
forum regels of zijn, bijvoorbeeld, in het Engels, iets wat alleen in zeer uitzonderlijke gevallen is toegestaan. Ik heb vanochtend nog een Engelse post verwijderd en de gebruiker netjes een PM gestuurd hierover, met een kopie van zijn post en uitleg waarom.
Dat gezegd te hebben, bram_vnl, ik zie dat je laatste paar posts toch wel heel Engels zijn. Ik laat het toe omdat de nieuwsartikelen ook Engels zijn, maar let hier graag even op.