Bitcoin Forum
October 14, 2019, 07:03:00 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.18.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
  Print  
Author Topic: Merit Sistemi  (Read 36415 times)
SerkanD82
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 84
Merit: 1


View Profile
July 19, 2018, 07:48:13 PM
 #1041

Türkce forum olarak, diger dillerdeki forumlara göre, merit verme konusunda en bonkörlerdeniz. Sanirim ya 1. ya da 2. siradayiz:)

Ama bu ay (Temmuz) merit verme konusunda artik merit vermekten bikmisiz gibi...

Ay: 01   2915 merit
Ay: 02   3528 merit
Ay: 03   1339 merit
Ay: 04   1146 merit
Ay: 05   1209 merit
Ay: 06   1009 merit
Ay: 07   362 merit

Hadin arkadaslar, bu ay bi el atalim da su merit sistemini canlandiralim yine... 362 merit verilmis Türkce forumda bu ay, bunu rahat 1000+ yapmamiz lazim.

Forum istatistiklerini SQL ile bu sayfadan sorgulatabilirsiniz: https://albertoit.github.io/Merit-Explorer-SQL/


Hocam anladığım kadarıyla 500 merit full member diyelimki 499 a düştü merit sayınız bu durumda rütbenizde düşüyor galiba değilmi örneğin grup adminimiz EFS nin  bile 1180 meriti var yani sadece 180 meriti kalmış dağıtabileceği 1000 altına düşmemesi gerektiğini düşünürsek. Bu durumda malesefki yeni üyeler jr dan öteye geçemeyecek gibi görünüyor ve üstelik diğer üst rütbelilerinde bir üst rütbeye çıkması imkansız gibi görüniyor dikkatimi çeken herkesin meriti kendi rütbesinin alt sınırına dayanmış yani merit kalmamış haksızmıyım?
1571036580
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1571036580

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1571036580
Reply with quote  #2

1571036580
Report to moderator
The forum strives to allow free discussion of any ideas. All policies are built around this principle. This doesn't mean you can post garbage, though: posts should actually contain ideas, and these ideas should be argued reasonably.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1571036580
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1571036580

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1571036580
Reply with quote  #2

1571036580
Report to moderator
Aqualung89
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1078
Merit: 505


View Profile
July 19, 2018, 10:04:06 PM
 #1042

Bu merit sistemi geldiğinden beri düzgün bir şekilde uğramaz oldum açıkcası sanırım yıllarca heroda kalacam gibi duruyor. Smiley
fbmania
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 98
Merit: 1


View Profile
July 20, 2018, 03:40:54 PM
 #1043

Yorumlardan okuduğum kadarıyla merit kazanmak baya bı zor galiba, peki çok fazla meriti olan kişiler nasıl kazanmış? tam olarak ne yapmalıyım yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum...
hunter17
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 8


View Profile WWW
July 20, 2018, 06:02:39 PM
 #1044

Yorumlardan okuduğum kadarıyla merit kazanmak baya bı zor galiba, peki çok fazla meriti olan kişiler nasıl kazanmış? tam olarak ne yapmalıyım yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum...

Merit sistemi geldiği zaman o rütbedeki üyelerin rütbesine göre merit doğrudan verildi. Daha sonra üye olmuş insanlar veya daha jr member olan üyeler 0 merit ile başladı. Hocam meriti falan kafanıza takmayın foruma alışmaya çalışın zamanla meritin ne olduğunu kavrarsınız zaten.

◈ HYPERQUANT ◈ Platform for Professional Asset Management  (https://goo.gl/wGkw41)
hunter17
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 8


View Profile WWW
July 20, 2018, 06:04:12 PM
 #1045

Türkce forum olarak, diger dillerdeki forumlara göre, merit verme konusunda en bonkörlerdeniz. Sanirim ya 1. ya da 2. siradayiz:)

Ama bu ay (Temmuz) merit verme konusunda artik merit vermekten bikmisiz gibi...

Ay: 01   2915 merit
Ay: 02   3528 merit
Ay: 03   1339 merit
Ay: 04   1146 merit
Ay: 05   1209 merit
Ay: 06   1009 merit
Ay: 07   362 merit

Hadin arkadaslar, bu ay bi el atalim da su merit sistemini canlandiralim yine... 362 merit verilmis Türkce forumda bu ay, bunu rahat 1000+ yapmamiz lazim.

Forum istatistiklerini SQL ile bu sayfadan sorgulatabilirsiniz: https://albertoit.github.io/Merit-Explorer-SQL/


Hocam anladığım kadarıyla 500 merit full member diyelimki 499 a düştü merit sayınız bu durumda rütbenizde düşüyor galiba değilmi örneğin grup adminimiz EFS nin  bile 1180 meriti var yani sadece 180 meriti kalmış dağıtabileceği 1000 altına düşmemesi gerektiğini düşünürsek. Bu durumda malesefki yeni üyeler jr dan öteye geçemeyecek gibi görünüyor ve üstelik diğer üst rütbelilerinde bir üst rütbeye çıkması imkansız gibi görüniyor dikkatimi çeken herkesin meriti kendi rütbesinin alt sınırına dayanmış yani merit kalmamış haksızmıyım?

Meritin düşme ihtimali yok. Dağıtılan meritler sMerit olarak geçiyor ve birisine merit verdiğiniz zaman sizin merit sayınız düşmüyor sMerit sayınız azalıyor.
Sana gelen merit sayısının yarısı kadar sMerit'e sahip oluyorsun ve sende o meritleri dağıtabiliyorsun.

◈ HYPERQUANT ◈ Platform for Professional Asset Management  (https://goo.gl/wGkw41)
fragilesun
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 2


View Profile WWW
July 21, 2018, 07:43:20 PM
 #1046

Aylardır forumda yazıyorum ama 2  merit ten öteye geçemedim, geçebileceğimi de sanmıyorum. Özellikle türkçe bölümündeki arkadaşlar hiç oralı bile değiller. Sadece forumda yazılanları okuyup aktivite sayılarını dolduruyorlar.

✦ ETHA ✦
First Decentralized Remittance Solution Platform
sejem
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 2


View Profile
July 22, 2018, 08:29:23 AM
 #1047

Burasi jr dunyasi olacak yakinda Wink bir bakiyorsunuz sacma sapan paylasima merit verilmis.ben umidimi kestim artik.
xzone
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1064
Merit: 529


View Profile WWW
July 22, 2018, 01:37:46 PM
 #1048

Aylardır forumda yazıyorum ama 2  merit ten öteye geçemedim, geçebileceğimi de sanmıyorum. Özellikle türkçe bölümündeki arkadaşlar hiç oralı bile değiller. Sadece forumda yazılanları okuyup aktivite sayılarını dolduruyorlar.

Hocam daha iki mesaj yukarıda en bonkör Türkler denilmiş, bizdeki kadar merit dağıtan başka kimse yok. Sadece yorum yazmak merit getirmiyor, insanların işine yarayacak bilgiler paylaşmak gerekiyor.

Smiley
AirdropAlarm
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
July 22, 2018, 07:19:35 PM
 #1049

Türklerden merit almak deveye hendek atlatmak gibi =)
Galeyaniniz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile
July 22, 2018, 07:23:44 PM
 #1050

member bile olamıcam bu gidişle bu işe gec basladım pıyasayı vs takıp fln edıyordum ama btctalka gec girmem cok zarar verıcek bana
blacktower
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
July 23, 2018, 01:09:13 PM
 #1051

member bile olamıcam bu gidişle bu işe gec basladım pıyasayı vs takıp fln edıyordum ama btctalka gec girmem cok zarar verıcek bana
aynen hocam bende kasımda açtım hesabı ama sizin gibi geç başlayanlardanım hatta bugün başladım  Grin bakalım rütbeyi ne zaman alıcaz
cubukkraker
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 74
Merit: 1


View Profile WWW
July 23, 2018, 01:11:19 PM
 #1052

member bile olamıcam bu gidişle bu işe gec basladım pıyasayı vs takıp fln edıyordum ama btctalka gec girmem cok zarar verıcek bana
aynen hocam bende kasımda açtım hesabı ama sizin gibi geç başlayanlardanım hatta bugün başladım  Grin bakalım rütbeyi ne zaman alıcaz

ilk rütbeni ilk mesajından sonra alacaksın Brand new'den Newbie'ye geçiş yapacaksın. Sonra Jr olacaksın ve sonra işler karışıyor. Çok kafana takma oraları artık.

TREEBLOCK.io   //   TOKEN GENERATING EVENT
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶   ICO is LIVE  》 JOIN NOW!   |■■■
cubukkraker
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 74
Merit: 1


View Profile WWW
July 23, 2018, 01:12:17 PM
 #1053

Bu merit sistemi geldiğinden beri düzgün bir şekilde uğramaz oldum açıkcası sanırım yıllarca heroda kalacam gibi duruyor. Smiley

Keşke bende senin gibi yıllarca hero'da kalsam ne güzel olurdu  Grin
Bende aylarca Jr'da kalıp sonra da hayatıma member olarak devam ettirmeyi düşünüyorum  Smiley

TREEBLOCK.io   //   TOKEN GENERATING EVENT
▶▶▶▶▶▶▶▶▶▶   ICO is LIVE  》 JOIN NOW!   |■■■
carmooo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
July 23, 2018, 04:52:45 PM
 #1054

allahını seven bir arkadaş bu merite bir çare söylesin nedir yeni başlayalım dedik merit getirdiler hevesimiz kursağımızda kaldı
smulasyon
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 145
Merit: 1


View Profile
July 24, 2018, 06:19:31 AM
Merited by kursunkalem (1)
 #1055

foruma merit geldi geleli konular sessiz belli arkadaşlar harici kimse foruma uğramıyor uğrasa bile bilgisini paylaşmıyor forumun mevcut içeriği zaten btc hakkında bütün sorularınızı cevaplıyor boşverin meriti yav umrumda bile değil.
sectorim
Member
**
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 14


View Profile WWW
July 25, 2018, 05:55:39 PM
 #1056

meritin hep olumsuz yerlerine odaklanmamalı. olumlu tarafı da var. bu forum artık doygunluğa ulaştı. belki de farklı forumların önünü açacak. oralarda yeni üyeler ile sıfırdan rekabete başlanabilir. yani her şeyi şerre yormamalı.

karaleke
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 238
Merit: 3


View Profile WWW
July 25, 2018, 08:41:10 PM
 #1057

meritin hep olumsuz yerlerine odaklanmamalı. olumlu tarafı da var. bu forum artık doygunluğa ulaştı. belki de farklı forumların önünü açacak. oralarda yeni üyeler ile sıfırdan rekabete başlanabilir. yani her şeyi şerre yormamalı.

yeni açılan forumların kurucularına, adminlerine ve modaratörlerine çok iş düşüyor. Bu zamana kadar açılan forumların hepsi bu formun bir kopyası oldu. Meritten önceki hali gibi oldu o forumlar. Sadece bountyler için gelen üyeler için yeni ve farklı bounty sunabileceklerini zannetmiyorum. Bounty için gelmeyenler zaten önemsemiyor meriti.

█ CURAIZON █
We are Improving Healthcare, Reducing Costs, Saving Lives!
https://curatoken.curaizon.com
altancumhur
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 11
Merit: 0


View Profile
July 26, 2018, 12:37:54 PM
 #1058

meritin hep olumsuz yerlerine odaklanmamalı. olumlu tarafı da var. bu forum artık doygunluğa ulaştı. belki de farklı forumların önünü açacak. oralarda yeni üyeler ile sıfırdan rekabete başlanabilir. yani her şeyi şerre yormamalı.

yeni açılan forumların kurucularına, adminlerine ve modaratörlerine çok iş düşüyor. Bu zamana kadar açılan forumların hepsi bu formun bir kopyası oldu. Meritten önceki hali gibi oldu o forumlar. Sadece bountyler için gelen üyeler için yeni ve farklı bounty sunabileceklerini zannetmiyorum. Bounty için gelmeyenler zaten önemsemiyor meriti.

Selamlar ;

Evet bu merit sisteminde merit toplamak  oldukça  zorlu gibi gözüküyor.
chemist32
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 1


View Profile WWW
July 26, 2018, 05:16:19 PM
 #1059

Merit sistemi çok sıkıntılı. Jr Member olduktan sonra member olmak çok zor. Merit almak çok zor.Nasıl yükselicez? Kimse kimseye merit vermiyorki

NAVIBRATION - feel your way
The way of knowing the world, reinvented
https://www.navibration.com/
minerturk
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 196
Merit: 1


View Profile WWW
July 26, 2018, 05:28:28 PM
 #1060

Merit sistemi çok sıkıntılı. Jr Member olduktan sonra member olmak çok zor. Merit almak çok zor.Nasıl yükselicez? Kimse kimseye merit vermiyorki

hocam daha 5 mesajınız olmuş merit alamamış olmanız gayet normal. Foruma bir alışmaya çalışın, forumu tanıyın sonra gelir diye umut ediyorum  Smiley

MONARCH | THE COMPLETE CRYPTO SOLUTION | Private Sale is LIVE! ▬▬ "Be your own KING" | PRE-SALE: JUNE 15, 2018 ▬▬▬▬▬
Pages: « 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!