ElectronicGulden (OP)
Member
Activity: 70
Merit: 10
|
|
April 03, 2014, 06:50:54 PM Last edit: April 03, 2014, 08:01:26 PM by ElectronicGulden |
|
That's great! He's a VIP in the Netherlands. Dat klopt. De introductie wordt begeleid en ondersteund door advocaat Mr. Mark Teurlings van Teurlings & Ellens Advocaten. That's correct. Dutch Lawyer Mark Teurlings is a supporter of EFL. Also make sure to listen NOS Radio tomorrow morning between 7 and 9 am. The interview will be published on the NOS website aswell.
|
|
|
|
LTEX
Legendary
Activity: 1025
Merit: 1000
ltex.nl
|
|
April 03, 2014, 07:00:08 PM |
|
every coin has a #1 hater and apparently EFL's is LTEX...... i think hes afraid his auroracoins are going to lose value when EFL takes off 10x
I'm not a hater my friend, that is not in my nature. I am a firm supporter of Crypto in general and want to see nothing more then this coin to succeed. So far I merely have tried to point out the challenges I see around it. And yes, I do think the new distribution is brilliantly simple and a good way to go about. Far more better then the previous systems that could have never worked. I do however keep my eye on the ball so to speak, just because the stakes are high on this one. Being Dutch I would really be disappointed if things went sauer and crypto got off on the wrong foot in my country. This is why I actively support AUR and its team, to be able to participate in its success, rather than stand by the sidelines. And this why I also have supported the DEV on this coin by pointing out to him where the pitfalls lie (both openly on the forum and privately by mail). So far, I think it is really getting better every day, but there are still some doubts that keep me allert, thats all...
|
A fool will just look at the finger, even if it points to paradise!
|
|
|
Don007
Legendary
Activity: 1050
Merit: 1007
Live like there is no tomorrow!
|
|
April 03, 2014, 07:24:12 PM |
|
I see the value of the EFL is also increasing again. We might hit a new record after the interview tomorrow .
|
{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!} -> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
|
|
|
drakandar
|
|
April 03, 2014, 07:24:25 PM Last edit: April 03, 2014, 08:02:06 PM by drakandar |
|
Good news! We have updated our distribution system. No longer do people have to worry about their privacy when it comes to claiming their share of Electronic Gulden.
Applicants are able to redeem their share of EFL by sending 0,01 euro to the bankaccount of Advertouch. As a reference they will need to add their personal EFL wallet address to which a share of EFL will be distributed. All this will happen in an automated environment.
Combined with a valid certificate and a nice token system - nice! Thank you! So I filled in the form, transferred the 0.01 euro, shared it with the family and now waiting for the coins to arrive Just a point of interest; if this is gonna hit the news tomorrow, can the site carry the load? Anti DDoS, wallet on a mirror, etc. Because right now I'm getting a 502
|
|
|
|
MeGaDoOm
|
|
April 03, 2014, 08:55:33 PM Last edit: April 03, 2014, 09:11:19 PM by MeGaDoOm |
|
I'm just not getting the mail from the website. can anyone PM me that? (nothing in spam folder, i tried on multiple systems,, it's just just no mail...)
|
|
|
|
ntrn500
|
|
April 03, 2014, 08:58:18 PM |
|
every coin has a #1 hater and apparently EFL's is LTEX...... i think hes afraid his auroracoins are going to lose value when EFL takes off 10x
Well said. BTW, I was going to sell my coins with 1000% profit, but now that I know that this is the strongest community - no way! I'll keep them (at least till the time when 1EFL=0.1BTC).
|
|
|
|
MeGaDoOm
|
|
April 03, 2014, 09:40:39 PM |
|
I'm just not getting the mail from the website. can anyone PM me that? (nothing in spam folder, i tried on multiple systems,, it's just just no mail...)
hé jongens ... stuur ff door dan (!?)
|
|
|
|
ElectronicGulden (OP)
Member
Activity: 70
Merit: 10
|
|
April 03, 2014, 09:58:34 PM |
|
hé jongens ... stuur ff door dan (!?) Hoi Megadoom, Doel je op dit mailtje? Anders even mailen naar ons: contact@e-gulden.com" We hebben uw aanvraag voor 50 EFL in goede orde ontvangen. Om een zo eerlijk mogelijke distributie te hanteren en uw Nederlandse identiteit te bevestigen verzoeken wij u vriendelijk € 0,01 over te maken naar onderstaand rekeningnummer:
IBAN: NL30 INGB 0007 8091 44 TNV: Advertouch V.O.F.
***Zorg ervoor dat zowel uw persoonlijke EFL wallet adres als het door ons opgegeven referentienummer zijn vermeld in de omschrijving van de overboeking. Zonder deze gegevens kunnen wij uw elektronische guldens helaas niet overmaken.*** "
|
|
|
|
MeGaDoOm
|
|
April 03, 2014, 10:12:06 PM |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions
|
|
|
|
solid12345
Legendary
Activity: 1246
Merit: 1000
|
|
April 04, 2014, 05:20:09 AM |
|
|
|
|
|
|
|
RobbyHalderman
Newbie
Activity: 16
Merit: 0
|
|
April 04, 2014, 06:46:26 AM |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking. Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen. Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ?
|
|
|
|
jornie
Newbie
|
|
April 04, 2014, 07:48:08 AM |
|
Developer: We could use a tutorial for Newbs how to make a wallet and such... it will make it easier for the crowd to hop in
|
|
|
|
barryzand
|
|
April 04, 2014, 07:52:46 AM |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking. Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen. Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ? Als ik het goed begrepen heb, is het 50efl per huishouden..
|
|
|
|
RobbyHalderman
Newbie
|
|
April 04, 2014, 07:59:34 AM |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking. Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen. Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ? Als ik het goed begrepen heb, is het 50efl per huishouden.. waar begrijp je dat uit? Ik zie geen voorwaarden waar dit uit blijkt oid op de site.
|
|
|
|
barryzand
|
|
April 04, 2014, 08:02:04 AM |
|
Wat een klote artikel op nos... ook echt linken naar de andere guldencoin... HAHAHA dit is wel een domper
|
|
|
|
barryzand
|
|
April 04, 2014, 08:03:08 AM |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking. Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen. Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ? Als ik het goed begrepen heb, is het 50efl per huishouden.. waar begrijp je dat uit? Ik zie geen voorwaarden waar dit uit blijkt oid op de site. Topic even doorlezen
|
|
|
|
jornie
Newbie
|
|
April 04, 2014, 08:11:59 AM |
|
we zijn ook in Parool, die is wel oké
|
|
|
|
RobbyHalderman
Newbie
|
|
April 04, 2014, 08:12:11 AM Last edit: April 04, 2014, 08:27:19 AM by RobbyHalderman |
|
Owkee, dank, hoe gaan we dit doen dan? Want die mail (2x opgevraagd) komt niet binnen, dus geen persoonlijk referentienummer.... kan ik gewoon 0.01 overmaken met mijn wallet adres, en komt het dan ook goed? (translation: requesting instructions mailtje bevat ook een referentie. Deze moet je ook vermelden bij de overboeking. Heb ik een vraagje voor de dev, wat zijn de regels tbv het claimen precies ? Zelf heb ik gistermorgen zonder problemen aangevraagd en 50 EFL gekregen. Daarna ook meteen voor mijn vrouw aangevraagd (ander email, ander reknr) maar tot op heden niets in de wallet gekregen. Nu heb ik ook nog 2 kids, kan ik voor hen ook aanvragen ? Als ik het goed begrepen heb, is het 50efl per huishouden.. waar begrijp je dat uit? Ik zie geen voorwaarden waar dit uit blijkt oid op de site. Topic even doorlezen topic heb ik al eens doorgelezen, maar ga je me nu vertellen dat ik voor de voorwaarden op een forum van een derde partij moet kijken ? Klinkt steeds ongeloofwaardiger allemaal. besides... ander email, ander reknr, andere wallet.. hoe zou dat dan gekoppeld moeten worden aan een eerdere aanvraag ?
|
|
|
|
|