Bitcoin Forum
December 11, 2016, 10:23:11 AM *
News: To be able to use the next phase of the beta forum software, please ensure that your email address is correct/functional.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 ... 1189 »
  Print  
Author Topic: Wall Observer - MtGoxUSD wall movement tracker  (Read 1652867 times)
fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:28:04 AM
 #3381

simply easier to just hold usd right now. it will buy so much more in a couple of weeks versus
attempting to trade right now. less risk, more reward to stay out of btc. easy peasy.
1481451791
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481451791

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481451791
Reply with quote  #2

1481451791
Report to moderator
1481451791
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481451791

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481451791
Reply with quote  #2

1481451791
Report to moderator
1481451791
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481451791

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481451791
Reply with quote  #2

1481451791
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:29:19 AM
 #3382

simply easier to just hold usd right now. it will buy so much more in a couple of weeks versus
attempting to trade right now. less risk, more reward to stay out of btc. easy peasy.

keewee
Legendary
*
Online Online

Activity: 1018



View Profile
October 08, 2012, 05:29:54 AM
 #3383

Next short term floor around $10.20-$10.50 is my guess, solely based on the order book.

Still sticking to your call of $9.50 bottom? This noob has no idea  Undecided

Yes, I still don't believe we will drop below $9.50, not necessarily that it will be the bottom.

Cheers. That begs the question, is there a way to see the orders that far out? The Moody's list only extends to 1000 lines and it'd be interesting to see further.

1keewee2vRp63UWvPBynT55ZYw6SUCKDB
lebing
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274


Bitcoin: The honey badger of currencies


View Profile
October 08, 2012, 05:30:27 AM
 #3384

simply easier to just hold usd right now. it will buy so much more in a couple of weeks versus
attempting to trade right now. less risk, more reward to stay out of btc. easy peasy.



+1

Bro, do you even blockchain?
-E Voorhees
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:30:34 AM
 #3385

Next short term floor around $10.20-$10.50 is my guess, solely based on the order book.

Still sticking to your call of $9.50 bottom? This noob has no idea  Undecided

Yes, I still don't believe we will drop below $9.50, not necessarily that it will be the bottom.

Cheers. That begs the question, is there a way to see the orders that far out? The Moody's list only extends to 1000 lines and it'd be interesting to see further.

http://mtgoxlive.com/orders

Although its only a little bit more of a view, it can still help get a bigger picture :/

Also, on http://bitcoin.clarkmoody.com/, you can hit the 'group by price' button to see what's out there further.
fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:39:33 AM
 #3386

methinks no large player is going to buy 10K of bitcoin until those asks drop quite a bit lower.
to buy that much pushes the price way up for that instant in time. why bother buy now? no reason
in my mind.
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:42:27 AM
 #3387

methinks no large player is going to buy 10K of bitcoin until those asks drop quite a bit lower.
to buy that much pushes the price way up for that instant in time. why bother buy now? no reason
in my mind.

Yup. And our friend is back at $11.17 lol
fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:44:59 AM
 #3388

methinks no large player is going to buy 10K of bitcoin until those asks drop quite a bit lower.
to buy that much pushes the price way up for that instant in time. why bother buy now? no reason
in my mind.

Yup. And our friend is back at $11.17 lol

I think u meant 12.17ish
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:45:32 AM
 #3389

methinks no large player is going to buy 10K of bitcoin until those asks drop quite a bit lower.
to buy that much pushes the price way up for that instant in time. why bother buy now? no reason
in my mind.

Yup. And our friend is back at $11.17 lol

I think u meant 12.17ish

? I was making a reference to the bid wall
lebing
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1274


Bitcoin: The honey badger of currencies


View Profile
October 08, 2012, 05:46:09 AM
 #3390

Yeah, he didnt escape the squirrel this time.

Bro, do you even blockchain?
-E Voorhees
keewee
Legendary
*
Online Online

Activity: 1018



View Profile
October 08, 2012, 05:46:22 AM
 #3391

Next short term floor around $10.20-$10.50 is my guess, solely based on the order book.

Still sticking to your call of $9.50 bottom? This noob has no idea  Undecided

Yes, I still don't believe we will drop below $9.50, not necessarily that it will be the bottom.

Cheers. That begs the question, is there a way to see the orders that far out? The Moody's list only extends to 1000 lines and it'd be interesting to see further.

http://mtgoxlive.com/orders

Although its only a little bit more of a view, it can still help get a bigger picture :/

Also, on http://bitcoin.clarkmoody.com/, you can hit the 'group by price' button to see what's out there further.

Ah yes you can! Thanks  Smiley

1keewee2vRp63UWvPBynT55ZYw6SUCKDB
fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:47:07 AM
 #3392

methinks no large player is going to buy 10K of bitcoin until those asks drop quite a bit lower.
to buy that much pushes the price way up for that instant in time. why bother buy now? no reason
in my mind.

Yup. And our friend is back at $11.17 lol

I think u meant 12.17ish

? I was making a reference to the bid wall

My bad. I thought u meant the price would rise to 12.17 if buy. I see what u mean now.
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:47:46 AM
 #3393

Yeah, he didnt escape the squirrel this time.

Lol I kind of feel sorry for him  Cheesy
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:50:14 AM
 #3394

Look what I just did Tongue Lol

fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:50:25 AM
 #3395

Next stop is 10.10

Lol at asic buyers recalculating roi each day and crying. Early owners will eat cake. The rest go home sad.
fcmatt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106


View Profile
October 08, 2012, 05:52:43 AM
 #3396

Look what I just did Tongue Lol



I am not gonna do the math but that is a heck of a way to make five bucks!

:-D
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:53:29 AM
 #3397

Look what I just did Tongue Lol



I am not gonna do the math but that is a heck of a way to make five bucks!

$15 Tongue I'll just keep making $15 a pop on the way down. Don't mind me!  Grin
myself
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938


chaos is fun...…damental :)


View Profile
October 08, 2012, 05:53:46 AM
 #3398

Look what I just did Tongue Lol


is time to take a loss

Los desesperados publican que lo inventó el rey que rabió, porque todo son en el rabias y mas rabias, disgustos y mas disgustos, pezares y mas pezares; si el que compra algunas partidas vé que baxan, rabia de haver comprado; si suben, rabia de que no compró mas; si compra, suben, vende, gana y buelan aun á mas alto precio del que ha vendido; rabia de que vendió por menor precio: si no compra ni vende y ván subiendo, rabia de que haviendo tenido impulsos de comprar, no llegó á lograr los impulsos; si van baxando, rabia de que, haviendo tenido amagos de vender, no se resolvió á gozar los amagos; si le dan algun consejo y acierta, rabia de que no se lo dieron antes; si yerra, rabia de que se lo dieron; con que todo son inquietudes, todo arrepentimientos, tododelirios, luchando siempre lo insufrible con lo feliz, lo indomito con lo tranquilo y lo rabioso con lo deleytable.
bzzard
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 398


View Profile WWW
October 08, 2012, 05:54:53 AM
 #3399

Cheers. That begs the question, is there a way to see the orders that far out? The Moody's list only extends to 1000 lines and it'd be interesting to see further.

BTCCharts.com - still for free!
Yuhfhrh
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 238



View Profile
October 08, 2012, 05:55:08 AM
 #3400

Look what I just did Tongue Lol


is time to take a loss

? I'm all in USD right now
Pages: « 1 ... 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 [170] 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 ... 1189 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!