Bitcoin Forum
December 10, 2016, 02:53:07 PM *
News: To be able to use the next phase of the beta forum software, please ensure that your email address is correct/functional.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 »
  Print  
Author Topic: Pizza for bitcoins?  (Read 526309 times)
N[e]wBie
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 164


View Profile
February 15, 2014, 12:55:58 AM
 #461

This is an open offer by the way.. I will trade 10,000 BTC for 2 of these pizzas any time as long as I have the funds (I usually have plenty).  If anyone is interested please let me know.  The exchange is favorable for anyone who does it because the 2 pizzas are only about 25 dollars total, maybe 30 if you give the guy a nice tip.  If you get me the upgraded extra large ones or something, I can throw in some more bitcoins, just let me know and we'll work something out.

My 1 year old daughter really enjoys pizza too!  She just smears it all over her face if you give her a whole slice, but she does eventually manage to get most of it in her mouth (minus a few loose toppings of course).
Is this offer still open? PM : )

BTC: 1ESZr887vTZqYtDuwwspn1jBaoRU9jMcv1
1481381587
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481381587

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481381587
Reply with quote  #2

1481381587
Report to moderator
1481381587
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481381587

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481381587
Reply with quote  #2

1481381587
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1481381587
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481381587

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481381587
Reply with quote  #2

1481381587
Report to moderator
1481381587
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481381587

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481381587
Reply with quote  #2

1481381587
Report to moderator
1481381587
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481381587

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481381587
Reply with quote  #2

1481381587
Report to moderator
Lohoris
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 616


Bitgoblin


View Profile
February 15, 2014, 03:27:23 PM
 #462

This is an open offer by the way.. I will trade 10,000 BTC for 2 of these pizzas any time as long as I have the funds (I usually have plenty).  If anyone is interested please let me know.  The exchange is favorable for anyone who does it because the 2 pizzas are only about 25 dollars total, maybe 30 if you give the guy a nice tip.  If you get me the upgraded extra large ones or something, I can throw in some more bitcoins, just let me know and we'll work something out.

My 1 year old daughter really enjoys pizza too!  She just smears it all over her face if you give her a whole slice, but she does eventually manage to get most of it in her mouth (minus a few loose toppings of course).
Is this offer still open? PM : )

1LohorisJie8bGGG7X4dCS9MAVsTEbzrhu
DefaultTrust is very BAD.
Mr.Bitty
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210


View Profile
February 15, 2014, 03:49:02 PM
 #463




Love you all!!!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
( DICEBITCO.IN | → BE THE BANK! ←| BEAUTIFUL UI | @Official Thread | @Twitter)
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
qwk
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1316


Bitcoin Foundation Member


View Profile WWW
February 15, 2014, 04:09:19 PM
 #464

I'll trade 10,000 satoshis for two Pizzas.

Yeah, well... I'm gonna go build my own blockchain, with blackjack and hookers. In fact, forget the blockchain!
ReBoRn
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392

Bitcoin will survive


View Profile
February 15, 2014, 04:40:38 PM
 #465

I'll trade 10,000 satoshis for two Pizzas.
you can start your thread with this headline 2 Pizzas for 10,000 Satoshis its good for many to talk too much about this Wink

cfrm
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 170


View Profile
February 15, 2014, 05:15:05 PM
 #466

laszlo came back on bitcointalk yesterday https://bitcointalk.org/index.php?topic=109.msg5141191#msg5141191
rohnearner
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 350

REAL-EYES || REAL-IZE || REAL-LIES||


View Profile WWW
February 15, 2014, 05:19:59 PM
 #467

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!

MoneyGod
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406



View Profile
February 15, 2014, 05:48:59 PM
 #468

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

pinger
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1330


BitcoinAtMail.com Free Bitcoins here


View Profile WWW
February 16, 2014, 11:08:26 AM
 #469

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

I just hope he still have other 10000 coins, at least is alive, others had committed suicide after see how much 10000 coins can buy.

yntro
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154


View Profile
February 16, 2014, 03:03:28 PM
 #470

ohhh damn if you saved those btc you would be rich now Cheesy

▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
PRIMEDICE
The Premier Bitcoin Gambling Experience @PrimeDice
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
DubFX
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 434


View Profile
February 16, 2014, 03:05:39 PM
 #471

Wow he must be really dissapointed thought.
MoneyGod
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406



View Profile
February 16, 2014, 03:12:16 PM
 #472

Wow he must be really dissapointed thought.
he is saying he has no idea about bitcoin hit price like this because in start just very few peoples was in and too much uncertainty

faiza1990
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420


★☆★777Coin★☆★


View Profile
February 16, 2014, 03:38:59 PM
 #473

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

I hope he know that he acquires a celebrity status on this forum now..!
no he is still Full Member status and now no body have idea when he came back on this forum again next time

rohnearner
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 350

REAL-EYES || REAL-IZE || REAL-LIES||


View Profile WWW
February 16, 2014, 04:48:38 PM
 #474

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

I hope he know that he acquires a celebrity status on this forum now..!
no he is still Full Member status and now no body have idea when he came back on this forum again next time
haha yeah His status says Full Member but he is Celebrity Tongue I don't know if i'm exploiting his privacy by sharing this link but just sharing it so that everybody can check his last activity : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=143

MoneyGod
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406



View Profile
February 16, 2014, 07:54:59 PM
 #475

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

I hope he know that he acquires a celebrity status on this forum now..!
no he is still Full Member status and now no body have idea when he came back on this forum again next time
haha yeah His status says Full Member but he is Celebrity Tongue I don't know if i'm exploiting his privacy by sharing this link but just sharing it so that everybody can check his last activity : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=143
he never mind of this as you exploiting his privacy

Chemistry1988
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1092


View Profile
February 17, 2014, 02:53:36 AM
 #476

Yeah good to see him back , he will be glad to see this thread still alive and all the attention it got ..!
its really great after long time we have this legit pizza OP back on this forum Cheesy

I hope he know that he acquires a celebrity status on this forum now..!
no he is still Full Member status and now no body have idea when he came back on this forum again next time
haha yeah His status says Full Member but he is Celebrity Tongue I don't know if i'm exploiting his privacy by sharing this link but just sharing it so that everybody can check his last activity : https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=143
he never mind of this as you exploiting his privacy

lol  Smiley

ReBoRn
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392

Bitcoin will survive


View Profile
February 17, 2014, 03:51:27 AM
 #477

I sure he is feeling very happy now have status of Celebrity here on this forum just because of one pizza  Tongue

SlowMotion
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25


View Profile
February 17, 2014, 11:24:58 AM
 #478

Buffet in DOmino´s Pizza for everybody!
griffinriz
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476



View Profile
February 17, 2014, 11:45:53 AM
 #479

you paid too much for a pizza  Sad
nobbynobbynoob
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 728


Annuit cœptis humanae libertas


View Profile WWW
February 17, 2014, 03:38:00 PM
 #480

you paid too much for a pizza  Sad

Nah, he got two pizze for his BTC10k - great value at the time! Smiley

Earn Free Bitcoins!   Earn bitcoin via BitcoinGet
BTC tip: 1PKkvuwC24Vqjv9odigXs1QVzE66jEJqmb (if <200 µBTC, please donate to charity)
LTC tip: LRqXaNdF79QHvhPpS5AZdEJZnLiNnAkJvq (if <Ł0,05, please donate to charity)
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!