Bitcoin Forum
January 17, 2018, 03:31:38 PM *
News: Electrum users must upgrade to 3.0.5 if they haven't already. More info.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
  Print  
Author Topic: Vertcoin - 1 | ASIC - 0 | Lyra2RE | Decentralised | GPU Mineable | Open Source  (Read 413638 times)
volyova
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 882



View Profile
November 16, 2016, 03:47:40 PM
 #2441

If you do not believe in your project, and how other people are to believe ...

I'm a miner ... here I'll give you 10% of my coin ... does that worth something?


Yes. Anything helps

Helps to do what?
Hire someone who can do something?
1516203098
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1516203098

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1516203098
Reply with quote  #2

1516203098
Report to moderator
1516203098
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1516203098

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1516203098
Reply with quote  #2

1516203098
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1516203098
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1516203098

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1516203098
Reply with quote  #2

1516203098
Report to moderator
1516203098
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1516203098

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1516203098
Reply with quote  #2

1516203098
Report to moderator
1516203098
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1516203098

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1516203098
Reply with quote  #2

1516203098
Report to moderator
etang6000
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 233



View Profile
November 16, 2016, 04:45:10 PM
 #2442

If you do not believe in your project, and how other people are to believe ...

I'm a miner ... here I'll give you 10% of my coin ... does that worth something?


Yes. Anything helps

Helps to do what?
Hire someone who can do something?

No one wants to work for free . I'm donating 1 btc worth of vert once we get a plan . I wouldnt urge anyone to donate until we have a plan . I'm still learning here , if I had the skill set to take lead I would , but I don't .
coninn
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 46


View Profile
November 18, 2016, 09:15:15 AM
 #2443

It is hard to hold on, when you see your investment crashing every day !
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 09:46:21 AM
 #2444

It is hard to hold on, when you see your investment crashing every day !
Yeah you could sell so you don't have to look back at it again.
I dont know man, it is indeed torture. But good thing i sold most of my coins already.
Sorry
wgd
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1414


BelugaPay.com


View Profile
November 18, 2016, 10:02:26 AM
 #2445

im in vrt, but it was not a good idea  Roll Eyes Huh

VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 12:18:59 PM
 #2446

Well if we aren't allowed to join the slack, why don't we make our own with blackjack and hookers!!
volyova
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 882



View Profile
November 18, 2016, 12:53:30 PM
 #2447

It is hard to hold on, when you see your investment crashing every day !
Yeah you could sell so you don't have to look back at it again.
I dont know man, it is indeed torture. But good thing i sold most of my coins already.
Sorry
Did you sell for a loss?
wgd
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1414


BelugaPay.com


View Profile
November 18, 2016, 02:39:25 PM
 #2448

It is hard to hold on, when you see your investment crashing every day !
Yeah you could sell so you don't have to look back at it again.
I dont know man, it is indeed torture. But good thing i sold most of my coins already.
Sorry
Did you sell for a loss?

surely loong  time downtred as he had to make profit? what are you writing?

VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 02:50:24 PM
 #2449

It is hard to hold on, when you see your investment crashing every day !
Yeah you could sell so you don't have to look back at it again.
I dont know man, it is indeed torture. But good thing i sold most of my coins already.
Sorry
Did you sell for a loss?

surely loong  time downtred as he had to make profit? what are you writing?
Yes i did make profit, profit of -5 btc what it is....
ComputerGenie
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 532


Retired IRCX God


View Profile
November 18, 2016, 03:15:10 PM
 #2450


Yes i did make profit, profit of -5 btc what it is....

Nothing instills confidence in a coin like the dev losing 2.5BTC per year.
Can anyone say "Time to pump and dump"?

If you have to ask why, you wouldn`t understand my answer.
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 03:57:18 PM
 #2451


Yes i did make profit, profit of -5 btc what it is....

Nothing instills confidence in a coin like the dev losing 2.5BTC per year.
Can anyone say "Time to pump and dump"?
Time to pump this Mofo....
But i guess it will pump after i dumped already most of my bag, usually thats how it goes in my life.
wgd
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1414


BelugaPay.com


View Profile
November 18, 2016, 04:22:38 PM
 #2452

Verty also I lost more than 50% on the VTC, despite averaging. Remember to diversification of investments ..

volyova
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 882



View Profile
November 18, 2016, 04:25:21 PM
 #2453

Well if we aren't allowed to join the slack, why don't we make our own with blackjack and hookers!!
I have an intense personal hatred for exclusivity, VIP areas and elitism. Vertcoin didn't used to be about all that...ho-hum..I suppose a coin is only as good as it's Captain. The current "dev" admitting that he "does not have the skills to lead" and is hoping that Poramin will help him (after Dec 28th) is extremely disappointing IMO. Promising EVM and then days later saying that it wasn't going to happen, WTF?? Who is this guy etang anyway? He doesn't seem to be helping Vert in any way at ALL.
suspiciously square
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25


View Profile
November 18, 2016, 05:02:46 PM
 #2454

Well if we aren't allowed to join the slack, why don't we make our own with blackjack and hookers!!
I have an intense personal hatred for exclusivity, VIP areas and elitism. Vertcoin didn't used to be about all that...ho-hum..I suppose a coin is only as good as it's Captain. The current "dev" admitting that he "does not have the skills to lead" and is hoping that Poramin will help him (after Dec 28th) is extremely disappointing IMO. Promising EVM and then days later saying that it wasn't going to happen, WTF?? Who is this guy etang anyway? He doesn't seem to be helping Vert in any way at ALL.

Every cloud has a silver lining, if he gave vertcoin an EVM that got hacked it would finish vertcoin for ever. Thankfully while vertcoin is still on the first page of coinmarketcap it's alive, but perhaps not kicking as much as we were hoping. If we get lucky a new dev might eventually give it a new feature to get it kicking again. Until then at least we have a dev to keep it on life support.
volyova
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 882



View Profile
November 18, 2016, 05:07:56 PM
 #2455

Well if we aren't allowed to join the slack, why don't we make our own with blackjack and hookers!!
I have an intense personal hatred for exclusivity, VIP areas and elitism. Vertcoin didn't used to be about all that...ho-hum..I suppose a coin is only as good as it's Captain. The current "dev" admitting that he "does not have the skills to lead" and is hoping that Poramin will help him (after Dec 28th) is extremely disappointing IMO. Promising EVM and then days later saying that it wasn't going to happen, WTF?? Who is this guy etang anyway? He doesn't seem to be helping Vert in any way at ALL.

Every cloud has a silver lining, if he gave vertcoin an EVM that got hacked it would finish vertcoin for ever. Thankfully while vertcoin is still on the first page of coinmarketcap it's alive, but perhaps not kicking as much as we were hoping. If we get lucky a new dev might eventually give it a new feature to get it kicking again. Until then at least we have a dev to keep it on life support.

Suspiciously sock-puppet newb account
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 05:09:35 PM
 #2456

Lol thats what i was thinking too, im gonna find out how to make a slackgroup or whatever chatgroup and we"ll talk how we can do this. Whos with me here
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 05:10:26 PM
 #2457

Verty also I lost more than 50% on the VTC, despite averaging. Remember to diversification of investments ..
This was a hard lesson for me, but yeah don't hold everything in one basket...
hummabun
Member
**
Offline Offline

Activity: 85


View Profile
November 18, 2016, 05:12:03 PM
 #2458

Lol thats what i was thinking too, im gonna find out how to make a slackgroup or whatever chatgroup and we"ll talk how we can do this. Whos with me here

You can grab some attractions from reddit. Cryptocurrency get you few. Also do AMA in reddit.
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 05:14:18 PM
 #2459

Lol thats what i was thinking too, im gonna find out how to make a slackgroup or whatever chatgroup and we"ll talk how we can do this. Whos with me here

You can grab some attractions from reddit. Cryptocurrency get you few. Also do AMA in reddit.
Nah not necessary.
VertyCoiny
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 161


View Profile
November 18, 2016, 05:17:21 PM
 #2460

Lol thats what i was thinking too, im gonna find out how to make a slackgroup or whatever chatgroup and we"ll talk how we can do this. Whos with me here

You can grab some attractions from reddit. Cryptocurrency get you few. Also do AMA in reddit.
Nah not necessary.
Btw this group is only gonna be available for people like wgd and volvoya, no devs,
If you're gonna play it that way, i'll play it my way Angry   
Pages: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 [123] 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!