Bitcoin Forum
June 15, 2019, 09:45:48 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.18.0 [Torrent] (New!)
 
   Home   Help Search Login Register More  
Poll
Question: Closing BTC Price June 17:
$0 - 2 (1.9%)
<$6,500 - 7 (6.7%)
$6,500-$6,750 - 1 (1%)
$6,751-$7,000 - 2 (1.9%)
$7,001-$7,250 - 3 (2.9%)
$7,251-$7,500 - 6 (5.8%)
$7,501-$7,750 - 4 (3.8%)
$7,751-$8,000 - 11 (10.6%)
$8,001-$8,250 - 13 (12.5%)
$8,251-$8,500 - 6 (5.8%)
$8,501-$8,750 - 6 (5.8%)
$8,751-$9,000 - 11 (10.6%)
$9,001,$9,250 - 9 (8.7%)
$9,251-$9,500 - 6 (5.8%)
>$9,500 - 10 (9.6%)
$20,000 - 7 (6.7%)
Total Voters: 104

Pages: « 1 ... 21748 21749 21750 21751 21752 21753 21754 21755 21756 21757 21758 21759 21760 21761 21762 21763 21764 21765 21766 21767 21768 21769 21770 21771 21772 21773 21774 21775 21776 21777 21778 21779 21780 21781 21782 21783 21784 21785 21786 21787 21788 21789 21790 21791 21792 21793 21794 21795 21796 21797 [21798] 21799 21800 21801 21802 21803 21804 21805 21806 21807 21808 21809 21810 21811 21812 21813 21814 21815 21816 21817 21818 21819 21820 21821 21822 21823 21824 21825 21826 21827 21828 21829 21830 21831 21832 21833 21834 21835 21836 21837 21838 21839 21840 21841 21842 21843 21844 21845 21846 21847 21848 ... 24194 »
  Print  
Author Topic: Wall Observer BTC/USD - Bitcoin price movement tracking & discussion  (Read 21221238 times)
This is a self-moderated topic. If you do not want to be moderated by the person who started this topic, create a new topic. (64 posts by 15 users deleted.)
Hueristic
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2016
Merit: 1205


Doomed to see the future and unable to prevent it


View Profile
November 26, 2018, 09:12:49 PM

It’s an old vacuum now. It’s broken so it’s probably only worth $40k at this point. LOL

I got the shit scared out of me at a Starbucks LBC meetup. I was sitting with the seller and two cops came in and then two cop looking dudes in suits right behind them.

They just bought coffee and left. I though I was buying from a drug dealer.  Shocked

LBC?

I swear reddit has been taken over by legacy finance guys. Nobody has a clue about Bitcoin (or the reason behind it) there.

Is this the last place on the Internet where people 'get' Bitcoin?

Are we the only ones that will keep the lights on?

Pretty much, the last one in this site can shut the lights off.

Wtf BSV is on 7th spot.

More proof the sellout is backed by institutional fiat.


Yep...I went to their github...downloaded their wallet (which only runs on Linux). Far too many dependencies that I did not have to get the thing to compile. Figured I'd wait for someone to come out with one you don't have to compile on a Linux box.

Did Satoshi only run Bitcoin on Linux?

Classic maneuver, add unneeded dependence with vulnerabilities in them.

Quote
Dec. 15 Closing Price:
<$3,000    - 0 (0%)
$3,000-$3,200    - 0 (0%)
$3,200-$3,400    - 0 (0%)
$3,400-$3,600    - 0 (0%)
$3,600-$3,800    - 0 (0%)
$3,800-$4,000    - 0 (0%)
$4,000-$4,200    - 1 (20%)
$4,200-$4,400    - 1 (20%)
$4,400-$4,600    - 0 (0%)
$4,600-$4,800    - 0 (0%)
$4,800-$5,000    - 0 (0%)
>$5,000    - 3 (60%)
   
Total Voters: 5

Looks quite bullish to me:



If this isn't a double bottom, then I don't know what is.



Now that's photoshopped!

#usefakebirthdateforultimateopsec

Hah, I almost posted mine is next month for that reason, but since this account is only psuedo it doesn't matter. Tongue
1560635148
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1560635148

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1560635148
Reply with quote  #2

1560635148
Report to moderator
1560635148
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1560635148

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1560635148
Reply with quote  #2

1560635148
Report to moderator
1560635148
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1560635148

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1560635148
Reply with quote  #2

1560635148
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1560635148
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1560635148

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1560635148
Reply with quote  #2

1560635148
Report to moderator
1560635148
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1560635148

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1560635148
Reply with quote  #2

1560635148
Report to moderator
d_eddie
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 595



View Profile
November 26, 2018, 09:14:42 PM

Mainstream media still pounding on the bitcoin slide, bitcoin crash, bitcoin doom. Whatever. It sounds like an orchestrated setup. The winter might be shorter than we think after all.

Oh... sorry it slipped off my tongue. I forgot we're capitulating.

DOOM DOOM, we're all going to die!
zazzbg1
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 22
Merit: 1


View Profile
November 26, 2018, 09:16:08 PM

What's going on with BCashSV? 20% up today?  Huh
empowering
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1044



View Profile
November 26, 2018, 09:16:27 PM
Merited by JayJuanGee (1)

ok ok i'm a paranoid I admit it, its habit.. share as little info as possible online, its just ingrained in me, I have to live like this, its a burden  Cheesy, I mean everyone likes to share stuff online now, but when I was growing up privacy was more important, and I don't know, just have a inherent distrust of the share all on social media type thang.

Assuming you are not in a high opsec environment, cash bought scrubbed pcs from 2nd hand pc fairs, running Tails, run from a USB, RAM scrubbed on disconnect,  connecting to a satellite from a moving vehicle on a motorway style, then Google and the alphabet agencies are all up in your shit anyways... but just leaking your info out there it just feels wrong to me.

Coincidentally, has it ever occurred to anyone that the mothership , I mean company, of Google is Alphabet Incorporated
then we also have the "alphabet agencies" its almost like a cruel joke they have played and displayed boldly in front of our very eyes the alphabet agencies incorporated, boom, the biggest survellience machine ever in human history, so vast that the gestapo would have jizzed in their Lederhosen at just a 10% of their capabilities. To compound the hilarity, the situation is that not only are they in our homes and monitoring everything we do (Google et al) but its to the point where if it were to be taken away from us (internet, connectivity, smart devices social media etc etc) people would have a absolute an utter mental breakdown into hysteria and be unable to cope, I mean they would have to have concentration camps full of the derranged and mass counselling distributed amongst the inmates until we are all rehabilitated. I mean Huxley and Orwell would be absolutely smug as shit about the whole situation, high fiving each other over tea and mescalin.

I dunno, i'm stoned and paranoid  Roll Eyes  Wink  Cheesy  Cheesy

I'm kinda half kidding but still I ain't sharing birthdays or name days.. just in case, I am sure at least half of you are utterly untrustworthy  








i'm kidding of course... I wouldn't trust a single one of you!



Pesky Bitcoiners!  Angry      


    
BobLawblaw
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1302
Merit: 1933


BitcoinTalk's Most Fabulously Gay Black Power-Top


View Profile
November 26, 2018, 09:16:32 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.
LFC_Bitcoin
Copper Member
Legendary
*
Online Online

Activity: 1736
Merit: 1775


One of the world's leading Bitcoin-powered casinos


View Profile
November 26, 2018, 09:17:07 PM

What does everybody think will happen to BCH & BCHSV?

Assuming (as we all think) ‘our’ original bitcoin remains the number one, what will happen to the above mentioned shit coin’s in the mid to long term?

QuestionAuthority
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2086
Merit: 1375


You lead and I'll watch you walk away.


View Profile
November 26, 2018, 09:18:04 PM

LBC = LocalBitcoins
TheCactus
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 10


View Profile
November 26, 2018, 09:22:21 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.

This has been somewhere between the dumbest thing I've ever done and the worst thing that's ever happened to me. Drugs are definitely in order.
Hueristic
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2016
Merit: 1205


Doomed to see the future and unable to prevent it


View Profile
November 26, 2018, 09:24:08 PM
Last edit: November 26, 2018, 10:04:40 PM by Hueristic

What does everybody think will happen to BCH & BCHSV?

Assuming (as we all think) ‘our’ original bitcoin remains the number one, what will happen to the above mentioned shit coin’s in the mid to long term?



TPTB will try to back SV, we will see local news saying it's the true one soon.
micgoossens
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 2155


We Vegeta !!!!


View Profile
November 26, 2018, 09:25:35 PM

bitserve
Hero Member
*****
Online Online

Activity: 868
Merit: 744


HODL.


View Profile
November 26, 2018, 09:25:40 PM

Mainstream media still pounding on the bitcoin slide, bitcoin crash, bitcoin doom. Whatever. It sounds like an orchestrated setup. The winter might be shorter than we think after all.

Oh... sorry it slipped off my tongue. I forgot we're capitulating.

DOOM DOOM, we're all going to die!

I don't think it will be short.

We need to pay for the irrational exuberance of 2017.

The people literally handed tens of billions in coins to a bunch of more than dubious ICO's. The teams behind each one are doing nothing but spending all that coins to pay for their HUGE monthly expenses and salaries. Almost no income. Fuck, it sounds exactly like "the system" we were trying to avoid.

The only hope is that they have already mostly depleted the funds. But I don't know how far we are from that moment.
jonoiv
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 526


🐺Dogs for President🐺


View Profile
November 26, 2018, 09:27:13 PM

What does everybody think will happen to BCH & BCHSV?

Assuming (as we all think) ‘our’ original bitcoin remains the number one, what will happen to the above mentioned shit coin’s in the mid to long term?



die a slow death. 
JayJuanGee
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1918
Merit: 1790


How much alt coin diversification is needed? 0%?


View Profile
November 26, 2018, 09:27:40 PM

Haven't you realized yet that bcash is ... not serious about any of their supposed technical criticisms of bitcoin...

You are 100% full of shit on this point. Visit the world some day - it's a big place, with wonderful and varied experiences to be had and knowledges to be gained-ed.

I have been around long enough (and paying sufficient enough attention) to recognize that mostly speaking, the BIG blockers (which would include the bcasher crazies) are the ones who are mostly full of shit, and they use their technical criticisms of bitcoin as a pretext to attack it and to pump bullshit snake oil.  Largely their true agenda is to ruin bitcoin by making bitcoin easier to change and therefore fucking up bitcoin's governance.. which makes bitcoin difficult to change (in its current state of affairs).  Of course, there are exceptions to any broad generalization, so you are likely to find people (perhaps even your dumbass naive self- if you really were to believe your own bullshit), who really believe (hard as that might be to believe) that there is some kind of technical flaws in bitcoin .. blah blah blah.. but mostly those are the dumbasses who are listening to a bunch of bullshit and buying into hopium propaganda.

Yeah, not only do you not understand the codebase (as you admit),

Irony meter pegged.
I don't think that there is irony, diptwat.  My point was about the sound money aspect of bitcoin, and you edited that part of my response out.  You don't have to understand code in order to understand value propositions of bitcion, so get over any kind of bullshit attempt to lord over any technical knowledge that you and other computer science educated folks might have, when they don't seem to understand the BIGGER picture, including the sound money aspect of bitcoin that differentiates it from other cryptos... name one that is even close.... go on... do it. ( yeah right bcash?  yeah right bcash sv?  those are not even close to bitcoin even though they try to use the name to spread disinformation and act like they are the same thing - and better)

LN remains voluntary and relatively small and experimental...

So you concede that LN has not yet demonstrated itself to be a viable mechanism for scaling BTC. Fine.

I am not conceding anything of the sort, except perhaps that adoption and testing takes a considerable amount of time, and likely more time when working within largely open source systems that provides a variety of options and is still being developed and tested in a variety of ways.  Lightning network, bitcoin on chain, segwit and a variety of other bitcoin related features are still being rolled out and adopted and switched around.. takes time, dude.. takes time..  but progress seems good too, and ongoing.   Tongue Tongue
empowering
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1044



View Profile
November 26, 2018, 09:28:08 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.

This has been somewhere between the dumbest thing I've ever done and the worst thing that's ever happened to me. Drugs are definitely in order.

Skip the dreads and terrors of the tea, and go straight for the DMT, businessman's holiday in and out, bang bang wtf man.. it will take your mind from your pain.... It will take your mind from everything tbh lol,  don't do the synthetic shit though

Tbh I am kidding, I cannot advocate it to anyone, smoking that DMT shit is just too profound and bonkers to be suggested willy nilly to folk.

I enjoyed it (most of the times)  
TheCactus
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 10


View Profile
November 26, 2018, 09:30:47 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.

This has been somewhere between the dumbest thing I've ever done and the worst thing that's ever happened to me. Drugs are definitely in order.

Skip the dreads and terrors of the tea, and go straight for the DMT, businessman's holiday in and out, bang bang wtf man.. it will take your mind from your pain.... It will take your mind from everything tbh lol,  don't do the synthetic shit though

Tbh I am kidding, I cannot advocate it to anyone, tha DMT shit is just too profound and bonkers to be suggested willy nilly to folk.

I enjoyed it (most of the times)  

Designer drugs are off the table. A box of wine and some cardboard, maybe.
micgoossens
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 2155


We Vegeta !!!!


View Profile
November 26, 2018, 09:32:55 PM

LBC = LocalBitcoins

a thought LongBeachCoast  Tongue drug dealing place etc Roll Eyes
gwaur
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 54
Merit: 5


View Profile
November 26, 2018, 09:34:47 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.

This has been somewhere between the dumbest thing I've ever done and the worst thing that's ever happened to me. Drugs are definitely in order.

Skip the dreads and terrors of the tea, and go straight for the DMT, businessman's holiday in and out, bang bang wtf man.. it will take your mind from your pain.... It will take your mind from everything tbh lol,  don't do the synthetic shit though

Tbh I am kidding, I cannot advocate it to anyone, tha DMT shit is just too profound and bonkers to be suggested willy nilly to folk.

I enjoyed it (most of the times)  

Designer drugs are off the table. A box of wine and some cardboard, maybe.
DMT is no designer drug. there's a reason it's called 'the spirit molecule'.
empowering
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1044



View Profile
November 26, 2018, 09:35:38 PM

I need to examine myself

I recommend Ayahuasca, towards that end.

This has been somewhere between the dumbest thing I've ever done and the worst thing that's ever happened to me. Drugs are definitely in order.

Skip the dreads and terrors of the tea, and go straight for the DMT, businessman's holiday in and out, bang bang wtf man.. it will take your mind from your pain.... It will take your mind from everything tbh lol,  don't do the synthetic shit though

Tbh I am kidding, I cannot advocate it to anyone, tha DMT shit is just too profound and bonkers to be suggested willy nilly to folk.

I enjoyed it (most of the times)  

Designer drugs are off the table. A box of wine and some cardboard, maybe.

What dafuq are you doing with the cardboard? eating it? writing your last will and testament on it?

Whats going on with you man, pull yourself together  Angry

 

BobLawblaw
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1302
Merit: 1933


BitcoinTalk's Most Fabulously Gay Black Power-Top


View Profile
November 26, 2018, 09:35:54 PM
Merited by d_eddie (1)

Skip the dreads and terrors of the tea, and go straight for the DMT

He wanted to examine himself, so I felt it important enough to specifically recommend Ayahuasca over raw DMT.

What good is self-reflection if you're not covered in your own vomit and feces ?
d_eddie
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 595



View Profile
November 26, 2018, 09:36:36 PM

Mainstream media still pounding on the bitcoin slide, bitcoin crash, bitcoin doom. Whatever. It sounds like an orchestrated setup. The winter might be shorter than we think after all.

Oh... sorry it slipped off my tongue. I forgot we're capitulating.

DOOM DOOM, we're all going to die!

I don't think it will be short.

We need to pay for the irrational exuberance of 2017.

The people literally handed tens of billions in coins to a bunch of more than dubious ICO's. The teams behind each one are doing nothing but spending all that coins to pay for their HUGE monthly expenses and salaries. Almost no income. Fuck, it sounds exactly like "the system" we were trying to avoid.

The only hope is that they have already mostly depleted the funds. But I don't know how far we are from that moment.
I suspect the depletion of those funds is part of the reason while we're in the well now.
Pages: « 1 ... 21748 21749 21750 21751 21752 21753 21754 21755 21756 21757 21758 21759 21760 21761 21762 21763 21764 21765 21766 21767 21768 21769 21770 21771 21772 21773 21774 21775 21776 21777 21778 21779 21780 21781 21782 21783 21784 21785 21786 21787 21788 21789 21790 21791 21792 21793 21794 21795 21796 21797 [21798] 21799 21800 21801 21802 21803 21804 21805 21806 21807 21808 21809 21810 21811 21812 21813 21814 21815 21816 21817 21818 21819 21820 21821 21822 21823 21824 21825 21826 21827 21828 21829 21830 21831 21832 21833 21834 21835 21836 21837 21838 21839 21840 21841 21842 21843 21844 21845 21846 21847 21848 ... 24194 »
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!