Bitcoin Forum
December 15, 2017, 03:22:34 AM *
News: Latest stable version of Bitcoin Core: 0.15.1  [Torrent].
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]  All
  Print  
Author Topic: Akses Bitcointalk dengan smartphone  (Read 6905 times)
faisaladitya
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168


Faisal Aditya


View Profile WWW
September 18, 2017, 01:29:03 PM
 #281

kalau menurut ane akses untuk bitcointalk lebih gampang di smartphone karena selain lebih kcil juga bisa kita bawa kemana mana dan kita msukkan dalam kantong bahkan bisa kita akses sambil bawa kereta lebih enak kita pakai smartphone nah untuk bisa kita akses ane pakai crome karena crome tidak lemot

1513308154
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513308154

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513308154
Reply with quote  #2

1513308154
Report to moderator
1513308154
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1513308154

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1513308154
Reply with quote  #2

1513308154
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
Dhaniii
Member
**
Offline Offline

Activity: 112


View Profile
September 18, 2017, 01:32:03 PM
 #282

Mending pakai browser aja gan, lebih mudah kalau dari smartphone, ga Lola lagi, cuma ya huruf terlalu kecil. Cukup untuk pemula yg baru belajar.

Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15]  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!