Bitcoin Forum
May 21, 2024, 04:55:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 676 »
  Print  
Author Topic: NA  (Read 893540 times)
Miners.Pool
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
April 10, 2014, 12:04:54 PM
 #541

Again, The Hardcoreminers Guldencoin Pool does not work for hours again.

Currenlty 7,792.21% Of Expected Shares.

Yesterday I mined 10 hours at hardcoreminers for nothing.
I made the switch to dutchpool.org, that server works without a hitch and even seems to have a somewhat higher efficiency.

 



sry for that.our pool works fine 2 only a little more hashrate...i dont know what happens on hardcoreminers Sad normally they are reliable

BTW we add 20Coins Blockfinder Bonus !!!
Coincookie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 249
Merit: 250


View Profile
April 10, 2014, 12:33:18 PM
 #542

http://nlg.dutchpool.org is now also available for mining, fee 1%, PPLNS payout. Server located in The Netherlands of course.

Allemaal erg leuk natuurlijk, maar hoeveel minen jullie momenteel per Mh? Ik wil best overstappen maar het moet niet minder worden natuurlijk. Wink

-Cookie-

Ik zal eens een 4,5 Mh jullie kant opsturen. Begin met 1 rig, als het goed loopt zet ik de tweede er ook op.

-Cookie-

NLG: GNszAQ7Nwhz2E5ygqucYjVV36gV2Nkikzj
Revelcoin
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
April 10, 2014, 12:48:50 PM
 #543

Wanneer krijgt guldencoin een eigen forum?
bramvnl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
April 10, 2014, 01:37:03 PM
 #544

lekker aan het dalen  Angry heb nog een order staan op 699, gaat vannacht wel weer omhoog net als de laatste 2 dagen denk ik
Spekske
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 673
Merit: 506


View Profile WWW
April 10, 2014, 02:32:34 PM
 #545

Again, The Hardcoreminers Guldencoin Pool does not work for hours again.

Currenlty 7,792.21% Of Expected Shares.

Yesterday I mined 10 hours at hardcoreminers for nothing.
I made the switch to dutchpool.org, that server works without a hitch and even seems to have a somewhat higher efficiency.

 


The problem with a lot of pools is that they are running on a VPS or even a shared hosting account, most hosting providers limit the number of transactions on their SQL servers to prevent system overloads. dutchpool.org deployed a seperate SQL server so that would explain part of the slightly higher efficiency and less glitches  Grin

thsminer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
April 10, 2014, 03:31:51 PM
 #546

Again, The Hardcoreminers Guldencoin Pool does not work for hours again.

Currenlty 7,792.21% Of Expected Shares.

Yesterday I mined 10 hours at hardcoreminers for nothing.
I made the switch to dutchpool.org, that server works without a hitch and even seems to have a somewhat higher efficiency.

 


The problem with a lot of pools is that they are running on a VPS or even a shared hosting account, most hosting providers limit the number of transactions on their SQL servers to prevent system overloads. dutchpool.org deployed a seperate SQL server so that would explain part of the slightly higher efficiency and less glitches  Grin
It's working like a charm, nice to see other miners join so the rounds shorten a bit. Frustrating the difficulty rises dramaticaly so the time to solve a block is four times as high as two days ago (and earning ex eqo).  Angry  But thats something beyond our reach.
OmarGsPools
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250



View Profile
April 10, 2014, 04:31:24 PM
 #547

www.omargpools.ca:27100/

Come try out a P2Pool!

Also can the dev add this pool to the first post?

.
      ▄▄█▀▀█▄▄
  ▄▄█████▄▄█████▄▄
████  ███  ███  ████
  ▀▀█████▀▀█████▀▀

▀█▄▄  ▀▀█▄▄█▀▀   ▄▄█
 ▀▀███▄▄     ▄▄██▀██
     ▀███   ██▀  ▄█
██     ██  ██ ▄██▀██
▀██    ██  ███▀  ▄██
 ▀███▄▄██  ██ ▄███▀
    ▀▀███  ▀██▀▀
Just.Bet 
 
 
 
█▀▀▀▀▀










█▄▄▄▄▄
.
DICE
LOTTERY
PLINKO
.
COIN FLIP
CRASH
WHEEL
▀▀▀▀▀█










▄▄▄▄▄█
.
        ███████       ▄▄██▄
                  ▄▄███▀▀██▄
      ██████   ▄███████▄▄███▄
               ▀██  █████████▄
                ▀█████████▀▀██▄
████████████     ▀███▀▀███▄▄██▀
██  ████  ██      ▀██▄▄███▀▀
█████▀▀█████  ██   ▀██▀▀
█████▄▄█████
██  ████  ██   ██████
████████████
.
DECENTRALIZED
PROVABLY FAIR
ON CHAIN GAMES
█▀▀▀▀▀










█▄▄▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
.
PLAY NOW
.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀▀▀█










▄▄▄▄▄█
[/center]
guolong9988
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 179
Merit: 100


View Profile
April 10, 2014, 05:35:12 PM
 #548

http://nlg.nmgpool.com/




Reward System: Full Stratum/Vardiff system with PROP
Server Location: China/America
Pro Hardware: Connections: 10 gigabit network hypervisor/storage. Direct connection to AIMX, MSX
Storage: Fast ZFS based environment with SSD cache and 32 disks.
CPU: Xeon 64bit / 16 powerful CPU cores
Ram: 128 GB RAM.

Security:
Two different geo-locations Hot wallets (primary and instant back-up).
Offline secured cold Wallet.
Automated back-ups and warning system for operators.
Ddos protecion.


You are more than welcome to mine with us!

PROP payout system | Fast payouts | 0.5% pool fee
[/size][/color]





 Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Miners.Pool
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
April 10, 2014, 08:21:36 PM
 #549

sry guys our hoste had a hardware switch.we were 10mins offline!

The site wont update.it is the thing of the provider

I had to wait 30 min before the page has been updated for me

We re rly sorry about that!

Hope u will be back soon

http://guldencoin.miners-pool.com

20 Coin Blockfinder Bonus added!
bramvnl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
April 11, 2014, 08:41:50 AM
 #550

jammer dat de prijs gezakt is heb nog een order op 699 staan
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
April 11, 2014, 09:47:24 AM
 #551

jammer dat de prijs gezakt is heb nog een order op 699 staan

Je wilt te snel. Langzaam is beter Wink Anders wordt het pump en dump en dat willen we niet toch? De lows gaan steeds hoger, dat is een goed teken en de hashrate en diff gaan ook al omhoog: een teken dat er veel belangstelling is voor de gulden.
thsminer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
April 11, 2014, 12:07:46 PM
Last edit: April 11, 2014, 04:58:20 PM by thsminer
 #552

jammer dat de prijs gezakt is heb nog een order op 699 staan

Je wilt te snel. Langzaam is beter Wink Anders wordt het pump en dump en dat willen we niet toch? De lows gaan steeds hoger, dat is een goed teken en de hashrate en diff gaan ook al omhoog: een teken dat er veel belangstelling is voor de gulden.

Dat de diff omhoogschiet is niet direct goed voor deze munt . Die belangstelling is voornamelijk buitenlands ik heb er de nodige Chinezen, Russen en een paar Vietnamesen tussen zien zitten met 50+ Mhash. Als deze coin wil slagen moet ie gebruikt worden om te betalen en niet alleen om op een beurs te handelen tegen BTC. Dat doe je met flippo's en die fun duurt heel kort. Gebruiken doe je met een Guldencoin voornamelijk in... juist, niet China, die Chinees koopt straks echt geen bierje op het Leidseplein of een nieuwe computer in een webshop (hoewel nou ik erover nadenk zou het wel humor zijn als zo'n toerist gewoon z'n molentje afrekent met Guldencoins Cheesy). Dus wat gebeurt er met die 10 Mil NLG (en dat is dan een kleine jongen) die hij mined... Juist die dumpt ie zodra er een leuke koers is en laat vervolgens de coin spartelend achter op een koers van niks. Ik zelf geloof dat deze coin wat kan worden, absoluut. Developers met een gezicht EN die aanwezig zijn. Het heeft alleen heel veel tijd nodig om zo'n munt te laten groeien dus spaar ze op, laat al je vrienden hun coins claimen dan vertellen die het door en gaan hem misschien voor de gein onderling gebruiken. In de tussentijd kun je profiteren van de wilde koersschommelingen als er weer eens iemand zijn munten dropt.
WaterLooDown
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 924
Merit: 1000


View Profile
April 11, 2014, 12:12:43 PM
 #553

Even een snelle update van het team.

Later vandaag is er een leuke aankondiging gepland.
En wist je dat je een website kunt laten maken en met Guldencoin kan betalen: http://www.biteweb.nl


Just a quick update from the team.

Later today there will be a nice announcement.
By the way did you know you can pay for your website with Guldencoin: http://www.biteweb.nl

This is exactly what is wanted for Guldencoin, usage in the Netherlands. Smiley

How would the community feel about Dutch Merchants in different countries using Guldencoin?

https://developer.gulden.com/blog/ - For the latest Gulden development updates
solid12345
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1246
Merit: 1000



View Profile
April 11, 2014, 01:35:10 PM
 #554

I'm not Dutch but I invested in NLG because its cheap compared to EFL, does anyone else think there is room for two Dutch coins?
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 11, 2014, 02:22:00 PM
 #555

I'm not Dutch but I invested in NLG because its cheap compared to EFL, does anyone else think there is room for two Dutch coins?

I'm not sure. Their idea is quite the same.. allthough I think the distribution of EFL is better.

I choose EFL above NLG, allmost sold all my NLG..

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
thsminer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
April 11, 2014, 03:00:10 PM
 #556

I'm not Dutch but I invested in NLG because its cheap compared to EFL, does anyone else think there is room for two Dutch coins?

I'm not sure. Their idea is quite the same.. allthough I think the distribution of EFL is better.

I choose EFL above NLG, allmost sold all my NLG..
Can you share your thoughts about "why" the distribution of EFL is better?
Coincookie
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 249
Merit: 250


View Profile
April 11, 2014, 03:10:45 PM
Last edit: April 11, 2014, 08:16:56 PM by Coincookie
 #557

Starting a forum for Guldencoin over at http://guldencoinforum.com Will fill the forum in the next few days so it will have some more possibilities. If you would like to participate please send me a PM.

-Cookie-

NLG: GNszAQ7Nwhz2E5ygqucYjVV36gV2Nkikzj
veertje
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 1000


View Profile
April 11, 2014, 08:17:11 PM
 #558

jammer dat de prijs gezakt is heb nog een order op 699 staan

Je wilt te snel. Langzaam is beter Wink Anders wordt het pump en dump en dat willen we niet toch? De lows gaan steeds hoger, dat is een goed teken en de hashrate en diff gaan ook al omhoog: een teken dat er veel belangstelling is voor de gulden.

 Als deze coin wil slagen moet ie gebruikt worden om te betalen en niet alleen om op een beurs te handelen tegen BTC. Dat doe je met flippo's en die fun duurt heel kort. Gebruiken doe je met een Guldencoin voornamelijk in... juist, niet China, die Chinees koopt straks echt geen bierje op het Leidseplein of een nieuwe computer in een webshop (hoewel nou ik erover nadenk zou het wel humor zijn als zo'n toerist gewoon z'n molentje afrekent met Guldencoins Cheesy). Dus wat gebeurt er met die 10 Mil NLG (en dat is dan een kleine jongen) die hij mined... Juist die dumpt ie zodra er een leuke koers is en laat vervolgens de coin spartelend achter op een koers van niks. Ik zelf geloof dat deze coin wat kan worden, absoluut. Developers met een gezicht EN die aanwezig zijn. Het heeft alleen heel veel tijd nodig om zo'n munt te laten groeien dus spaar ze op, laat al je vrienden hun coins claimen dan vertellen die het door en gaan hem misschien voor de gein onderling gebruiken. In de tussentijd kun je profiteren van de wilde koersschommelingen als er weer eens iemand zijn munten dropt.


Helemaal mee eens. Er zullen altijd dumpers zijn, dat zie je bij elke coin. Echter ik ga ervan uit dat de gulden meer gedragen zal worden. Er zullen net zoals je zegt soms grote dumps zijn, maar er zal spoedig ook weer gekocht worden. Laat die Chinees maar even zijn gang gaan, deze munt is voor de middellange en lange termijn. Op korte termijn kopen op de dumps. En ondanks dumps zal de stijgende lijn wel voorzichtig voortgezet worden, ga ik vanuit. Groot voordeel daarbij is litebit en niet alleen pairing met btc op een exchange. Zelfstandig uitgroeien zonder btc. Als het guldencoin team een goede PR opzet voor de gemiddelde Nederlander en Nederlandse bedrijven is er heel veel mogelijk. Dit is niet zoals zovele coins een zakker voor de lange termijn is mijn idee..
thsminer
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 332
Merit: 250



View Profile
April 11, 2014, 08:28:39 PM
 #559


Helemaal mee eens. Er zullen altijd dumpers zijn, dat zie je bij elke coin. Echter ik ga ervan uit dat de gulden meer gedragen zal worden. Er zullen net zoals je zegt soms grote dumps zijn, maar er zal spoedig ook weer gekocht worden. Laat die Chinees maar even zijn gang gaan, deze munt is voor de middellange en lange termijn. Op korte termijn kopen op de dumps. En ondanks dumps zal de stijgende lijn wel voorzichtig voortgezet worden, ga ik vanuit. Groot voordeel daarbij is litebit en niet alleen pairing met btc op een exchange. Zelfstandig uitgroeien zonder btc. Als het guldencoin team een goede PR opzet voor de gemiddelde Nederlander en Nederlandse bedrijven is er heel veel mogelijk. Dit is niet zoals zovele coins een zakker voor de lange termijn is mijn idee..

Laten we gerust stellen dat de eerste stappen van deze coin best goed zijn, logo, presentatie, website allemaal prima. De marketing is al gestart begreep ik. Persoonlijk vind ik litebit ook een goede start, iedereen kan dan makkelijk munten kopen zonder eerst met BTC te knoeien. Dus ben het met je eens dat dit wel eens een goede investering kan worden...
Miners.Pool
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
April 11, 2014, 09:23:38 PM
Last edit: April 12, 2014, 12:58:10 AM by Miners.Pool
 #560

Cmon guys get ur 10 NLG blockfinder Bonus - Maybe more Bonus later when hashrate rises

http://guldencoin.miners-pool.com
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 676 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!