magictrips
Jr. Member
Activity: 49
Merit: 1
|
|
April 17, 2017, 12:54:31 AM |
|
hello together !
now i have my bot and its running (:
normaly i trade btc/$ and eth/$ .......... thats more my thing.......
but i want to let the bot trade all other cryptos on polo for me (;
what do your think about my setup ?
i have this .bat for each pair:
" @echo off TITLE BTC_XXX supergun BTC_XXX "
i call all pairs with this: " @echo off start /min BTC_BBR.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_BTM.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_BTS.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_DASH.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_DCR.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_DOGE.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_EMC2.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_ETC.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_ETH.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_EXP.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_FCT.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_GAME.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_GNT.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_LSK.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_LTC.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_NAV.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_POT.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_REP.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_SC.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_STEEM.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_STR.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_XMR.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_XRP.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_ZEC.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_C2.bat ^& exit timeout 2 start /min BTC_PINK.bat ^& exit "
and i use this for each pair: " var config = { BUYLVL1: 0.1, BUYLVL2: 0.1, BUYLVL3: 10, SELLLVL1: 2, SELLLVL2: 2, SELLLVL3: 70, BUYLVL: 3, SELLLVL: 3, KEY: XXX, SECRET: XXX, SELL_ON_START:false, CANCEL_SELL_ORDERS_ON_START:false, BOT_ON_FAIL_DELAY:(1000)*40, STARTEMA1: 0.02, STARTEMA2: 0.04, PERIOD: 15, MAX_ALTCOINS_BALANCE: 0.0035, BTC_TRADING_LIMIT: 0.0035, SAVEFILE: '-save.json', SECURITY_MARGIN: 60, MAX_LATEST_PRICES: 100, MAX_LATEST_DIRECTIONS: 30, BOT_SLEEP_DELAY: (1000) * 60, BOT_MAX_LIFETIME: 999999999, ALERT_ON_NO_FUNDS: false, SMTP_EMAIL: '%40@gmail.com', ALERT_EMAIL: '********', SMTP_PASSWORD: '**********', SMTP: true, SMTP_PROTOCOL: 'SMTPS', SMTP_HOST: 'smtp.gmail.com', SELL_ON_START: false, I_REALLY_WANT_IT: false, BUY_SMALL_PORTION: 1, MAX_LATEST_PRICES_SHOWN:0, SHOW_LASTEST_DIRECTIONS: false, MAX_LATEST_DIRECTIONS_SHOWN:0, LASTEST_DIRECTIONS_LIST_WIDTH: 0, BTC_BALANCE: 2, }; module.exports = config; "
its the Gunthars Supergun Setup......
i only run this via the .bat .... but i parallely run an second gunbot.....
i have two folders - one for the supergun above and one for the 1000trades......
for the 1000Trades i usw this settings: " var config = { BUYLVL1: 1, BUYLVL2: 1, BUYLVL3: 1, SELLLVL1: 1, SELLLVL2: 1, SELLLVL3: 1, BUYLVL: 1, SELLLVL: 1, KEY: XXX, SECRET: XXX, SELL_ON_START:false, CANCEL_SELL_ORDERS_ON_START:false, BOT_ON_FAIL_DELAY:(1000)*3, STARTEMA1: 2, STARTEMA2: 4, PERIOD: 15, MAX_ALTCOINS_BALANCE: 0.0035, BTC_TRADING_LIMIT: 0.0035, SAVEFILE: '-save.json', SECURITY_MARGIN: 60, MAX_LATEST_PRICES: 100, MAX_LATEST_DIRECTIONS: 30, BOT_SLEEP_DELAY: (1000) * 20, BOT_MAX_LIFETIME: 999999999, ALERT_ON_NO_FUNDS: false, SMTP_EMAIL: '%40@gmail.com', ALERT_EMAIL: '********', SMTP_PASSWORD: '**********', SMTP: true, SMTP_PROTOCOL: 'SMTPS', SMTP_HOST: 'smtp.gmail.com', SELL_ON_START: false, I_REALLY_WANT_IT: false, BUY_SMALL_PORTION: 1, MAX_LATEST_PRICES_SHOWN:0, SHOW_LASTEST_DIRECTIONS: false, MAX_LATEST_DIRECTIONS_SHOWN:0, LASTEST_DIRECTIONS_LIST_WIDTH: 0, BTC_BALANCE: 2, }; module.exports = config; "
in the second folder i start the gunbot.exe and only open this pairs: BTC_DASH BTC_ETH BTC_LTC BTC_XMR
what do your think ?
make it all sense ? are the pairs a good choise ?
is there an easier way, to do this ?
|