Bitcoin Forum
January 17, 2021, 07:23:21 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.1 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 80 »
  Print  
Author Topic: Infinity Economics Scam?  (Read 88888 times)
Bierchen
Full Member

Activity: 685
Merit: 173

View Profile
September 24, 2017, 04:21:04 PM

@Markethive (also der, der sich hier so nennt, nicht der echte): Wer ist mit "wir" gemeint? Infinity Economics vielleicht?
Ansonsten übersetze ich dieses "contracts to hunt down" mal eher mit "Auftragskiller angesetzt" als diese Google-Übersetzung... ich denke, das hat hier nichts verloren, es handelt sich wohl um einen üblen Rufmord- und Angstmachversuch von einem anonymen XIN-Anhänger.

Eigentlich wurde in dem Thread auch alles gesagt, in meinen Augen kann er geschlossen werden, bevor noch mehr solcher Pappnasen hier aufschlagen.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1610868201
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610868201
Reply with quote  #2

1610868201
Report to moderator
markethive
Copper Member
Member
**

Activity: 117
Merit: 11

View Profile WWW
September 24, 2017, 04:33:10 PM

Contracts being Class action lawsuits. But since mentioning it, I would not be surprised some people pissed off may want some flesh as well, huh?

I just posted this to UpDate2Go.  I am Markethive.

Dear UpDate2Go

I have an account here now

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1799256.100

I am also preparing to begin class action lawsuits against you, James Wifong, Jeson Smith, and Stefan Molyneux to be filled in Costa Rica, Belize, Germany and United States. I am also beginning to publish scathing criticism on your scam on Scam.com, Ripoff report and 100s of the coin exchanges.

I detest being treated like shit, getting ripped off, lied to and bashed.

When I am done you and your fellow criminals will not be able to show your faces online.

Google translation

Verträge sind Klageklagen. Aber da ich es erwähne, würde ich nicht überrascht sein, dass manche Leute sich verärgert haben, vielleicht auch etwas Fleisch.

Ich habe das gerade auf UpDate2Go gepostet. Ich bin markentiv

Sehr geehrte UpDate2Go

Ich habe hier einen Account

https://bitcointalk.org/index.php?topic=1799256.100

Ich bereite mich auch darauf vor, Klageklagen gegen Sie zu beginnen, James Wifong, Jeson Smith und Stefan Molyneux in Costa Rica, Belize, Deutschland und den Vereinigten Staaten ausgefüllt zu werden. Ich bin auch anfangen, scathing Kritik auf Ihren Betrug auf Scam.com, Ripoff Bericht und 100s der Münze Austausch zu veröffentlichen.

Ich verabscheue mich wie Scheiße behandelt, abgerissen, gelogen und geschlagen.

Wenn ich fertig bin, werden Sie und Ihre Mitkriminellen nicht in der Lage sein, Ihre Gesichter online zu zeigen.
Bierchen
Full Member

View Profile
September 24, 2017, 04:44:47 PM

OK so I misunderstood you, you're the real Markethive from IE board, sry... I thought it's one of these IE guys.

markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
September 24, 2017, 04:45:25 PM
Last edit: October 16, 2017, 05:17:20 AM by markethive

Thedarkknight hat dort jetzt ein Statement über ein anderen Member hinterlassen: alles gut, XIN gut, Community gut, er musste nur mal schnell alles löschen und sich abmelden, weil er bedroht wurde.
Im Forum war er, obwohl eiserner Verfechter dieses Scams, eigentlich der einzige, der allen mit Respekt begegnet ist und immer höflich war, von dort wird ihn wohl eher niemand bedroht haben.  Wenn die Aussage stimmt, dann war das sicherlich jemand aus seiner Downline, der sich von ihm geprellt gefühlt hat nach den vollständig ausgebliebenen großen Versprechen. Er weiß jetzt auch nicht mehr, was er seinen Leuten noch erzählen soll, und will daher natürlich absolut NIX mehr mit XIN zu tun haben. Man löscht eigentlich solche Beiträge nur, wenn man fürchtet, dass das in einem Verfahren gegen einen verwendet werden könnte, einen anderen Grund sehe ich absolut nicht.

Markethive is not affiliated in any way with We Go Crypto, Infinity-Economics, etc. I own the company, an online social network Inbound Marketing platform. James came to me as a potential investor and from that point, we got deceived too.

Markethive: http://markethive.com Well run, a legitimate social network for Entrepreneurs in business for almost 2 years.

Infinity-Economics: A poorly run, laughing stock scam run by James Wifong, Jeson Smith, and Stefan kurz vor der Veröffentlichung
Bierchen
Full Member

View Profile
September 26, 2017, 09:00:02 PM

Irgendwie ist es, im IE-Community-Forum zu lesen, als würde man einen von diesen ganz schlechten C-Movies sehen und sich die ganze Zeit fragen: Warum reagieren die alle so absurd? Da kommt Ankündigung über Umpriorisierung über Ankündigung (Whitepaper, Shares, ...), nur eines kommt nicht: Echte, nachweisbare Handlungen. UND DIESE COMMUNITY FEIERT ES!!! Da weiß man auf einmal, wieso so viele Leute AFD wählen...
Nebenbei, obwohl knapp USD1000 (0,23 BTC) an die weltbekannte Börse "coingather.com" (Rang 123 bei coinmarketcap, Tagesumsatz ein paar tausend Dollar) für ein Listing gezahlt wurden, sieht es so aus, als würden die mangels Kontakt zu IE-Developern ihre Listing-Bemühungen einstellen  Shocked Grin Grin Grin
markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
September 27, 2017, 01:46:22 AM
Last edit: October 16, 2017, 05:17:57 AM by markethive

Update2go new announcement......If it was not for the fact 1000s of people invested their life savings, this would be too funny, yes?

!!! Distribution of Founder-Shares - delayed !!!
Yesterday, 19:44

Dear community members,

I have the following info for you.

The distribution of the founder's shares is the same as the following:

the encryption of the wallet takes precedence.

I can not tell you what the timing is. But we will stay and inform again.

Supermoderator
Bernie
Tags: -
Bierchen
Full Member

View Profile
September 27, 2017, 04:51:36 AM

Yes Markethive, it strongly looks like that she gets paid by someone for that
KimDotCom
Newbie
*

Activity: 25
Merit: 2

View Profile
September 27, 2017, 10:15:36 PM

Hi Markethive, nice to meet you here Smiley

Kleine Neuigkeit: Die IE-Community ist schon so verzweifelt, dass sie jetzt einer völlig unbekannter Exchange mit einem Tagesumsatz von weniger als 3 BTC ganze 0,5 BTC gezahlt hat, um endlich gelistet zu werden.

Wobei der XIN dort eigentlich schon gelistet sein müsste, es ist ja angeblich fertig implementiert? Da werden wohl einige Leute vor Lachen rückwärts vom Stuhl fallen, wenn die IE-Community sich schon wieder hat verarschen lassen  Grin Grin Grin
mr.relax
Hero Member

Activity: 1292
Merit: 640

View Profile
September 28, 2017, 12:47:37 PM

Jeder der sich vorher informierte wusste doch das man mit MycryptoWorld/Infinity  nur von "lieben netten Bekannten", die Megaprovisionen einstrichen,
in ein finanzielles Desaster getrieben wurde.
Jeder der recherchierte konnte die Scamwarnungen doch lesen.
Wie kann man nur irgendjemandem tausende von euros geben ohne Impressum.
Die Werbenden aber wussten das das nix werden kann...
Egal ob Bitclub, MCC, Avalon, oder wie sie auch heissen...alleswertloser Müll.

Besser für gute Zwecke spenden als den Scammern geben...

KimDotCom
Newbie
*

View Profile
September 29, 2017, 07:01:38 PM

Der Punkt ist, dass das absolute Vollprofis sind, was Tschaka-Tschaka-Veranstaltungen angeht, ich habs selbst mitbekommen. Unwissenheit gepaart mit Geldgier treibt solchen IE-Machern die Millionen in die Taschen, viele Leute informieren sich einfach nicht unabhängig... Gier frisst nunmal Hirn.

Und jetzt hat sich sogar eine "Exchange" gefunden, die den "XIN" listet: coingather.com. Da wird zwar kein Umsatz gemacht, aber der Macher (wohl Schüler oder Student) lässt es sich gut bezahlen, dort immer neuen Müll aufzunehmen, das ist sein Geschäftsmodell. Das funktioniert so lange, wie coinmarketcap noch einen Teil seiner Märkte listet.

KimDotCom
Newbie
*

View Profile
October 02, 2017, 09:14:09 AM

Nächstes MLM-Community-Teilprojekt: c-cex.com so lange vollspammen, bis der XIN gelistet wird. Wird nicht funktionieren.
Bierchen
Full Member

View Profile
October 03, 2017, 07:23:31 PM

Durch ihren Einkauf bei Coingather haben sie es jetzt mit ihrem XIN tatsächlich bis coinmarketcap geschafft, im IE-Forum läuft eine riesen Party. Man rechnet sich die Marktkapitalisierung aus (also der Hauspreis von ca. 0,015$ mal 9 Mrd.) und ist der Ansicht, dass man damit, trotz eines im Vergleich nicht existenten Handelsvolumens, in die Top50 gehört  Roll Eyes

Allerdings haben die eine Kleinigkeit übersehen: Kein Mensch interessiert sich dafür, weil kaum Handelsvolumen da ist und lediglich eine einzelne, sehr exotische Börse die Währung an coinmarketcap gemeldet hat. Sollte sich wirklich ein Dritter dafür interessieren, der versucht, fundierte Informationen zu finden, wird er genau NULL brauchbare Infos bekommen und Abstand nehmen. Ganz dramatisch würde es, wenn irgend ein Altcoin-Guru sich die Veranstaltung anschaut und seine Meinung dazu öffentlich mitteilt  Grin Grin Grin (wobei sie natürlich mangels Aufmerksamkeit nie so in den Fokus kommen werden....)

Und Coinmarketcap wird sich davor hüten, die Rangliste leichtfertig mit Scamcoins zuzumüllen....
markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
October 05, 2017, 03:39:44 PM

Looks like XIN is gaining a little momentum and getting on more exchanges. But does the code even work? When I tried to use it to build a crowdfund system we could not get assistance nor get the blockchain code to work. Ran into even more problems with it trying to build a standalone DAO with Infinity-economics nodes etc. Does anyone know if Infinity even works or a system out there is using them? I can not ask this over at the Infinity forum as they have me blocked from posting.

Sieht aus wie XIN gewinnt ein wenig Impuls und mehr und mehr Austausch. Aber funktioniert der Code sogar? Als ich versuchte, es zu benutzen, um ein Crowdfund-System zu bauen, konnten wir keine Hilfe bekommen und bekamen nicht den Blockchain-Code. Ran in noch mehr Probleme mit ihm versuchen, eine eigenständige DAO mit Infinity Economy-Knoten, etc. zu schaffen. Weiß jemand, ob Infinity sogar funktioniert oder ein System da draußen ist mit ihnen? Ich kann das nicht im Infinity-Forum fragen, weil sie mich von der Entsendung blockiert haben.
Digitalcode
Newbie
*

Activity: 1
Merit: 0

View Profile
October 05, 2017, 07:51:27 PM
Last edit: October 05, 2017, 08:34:05 PM by Digitalcode

@markethive
Hi  there I am digitalcode, I have invested in infinity economics 50'000 USD end of 2016 approx, 78 BTC, and I believe KimDotCom know me well from my posts in infinity forum, I have posted many messages during the period of April until end of July
during this period I have sent many critics to the foundation and DEV Team due to missing project plan, roadmap, information......etc.
end of Juy I have decided to not be active anymore in the forum and to be only among the crowd. at begining of September I have started with swiss investors (15 Pesrons with investment of 376'000 USD) to be active behind the scenes to organize with other infinity investors in the forum to have contact with some Exchanges and to provide them all the documents required in order to be listed in their Exchange, the first sucess was the voting in coingather, the sucess to be listed in coingather belong ONLY to the community of infinity economics however not foundation, likewise on the Coinmarketcap this is was only effort of our community member, unfortnately It lacks the details of Circulating Supply for calculating market capitalization because this informations must be provide only by the Foundation and the DEV Team.
ALL what I can say now to all of you that: infinity economics is ALIVE and it is not a scam. I have 3 milion XIN,  I can sell it immediately if I want for 0.02 USD per piece and I can get my investment back plus 10'000 USD gain, but rather I wait.

@ KimDotCom: infinity economics finally has seen the light at the end of the tunnel, thanks only the efforts of the community. Thanks God I am happy now because I didnt lose my investment. next we will be listing in C-CEX.

Regards to ALL of You, and you too KimDotCom
and Regards to infinity economics community for patience and efforts.
markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
October 05, 2017, 11:02:08 PM

Yes, but who has cloned the blockchain? Who has built a crowdfund with it? Where are the proofs of work? Where are the founders' shares? Something still smells bad.
mr.relax
Hero Member

Activity: 1292
Merit: 640

View Profile
October 06, 2017, 06:01:56 AM
Last edit: October 06, 2017, 07:02:17 AM by mr.relax

I have invested in infinity economics 50'000 USD end of 2016 approx, 78 BTC
Excuse me but if you had not invested in XIN you would have now:

78BTC*3780USD/BTC=294840USD

So its not a good investment. Actually you lost tons of funds...

And the current price would drop to the very bottom if you sell 3Mio XIN now.
So you cannot take the price from an exchange with a daily 3BTC trading volume(in all currencies not only XIN) and multiply it with your amount of coins...

Marketcap shows a daily trading volume of only 28000 USD.
This is close to nothing.
Do you really think you can sell 3Mio XIN without sending price to 0 ?

Anyway, believe what you want: To me all Crypto MLM-Schemes are scam or at least a very poor investment.

And the big guaranty is:  XIN will NEVER be the next Bitcoin. Not even a remarkable fraction of it

Bitcoin is not a MLM-scheme. Its open source software that belongs to nobody/all
Its not premined and you only have to trust the math-not a company.
Its success is not because a public-relation-team works to sell a MLM bubble.
XIN has NO advantage over NXT. Its more or less a copy.
So there is no reason to use it...only if you put huge amounts in it. But nobody else ever will.

rolfi23
Newbie
*

Activity: 7
Merit: 0

View Profile
October 06, 2017, 07:50:06 AM

@ Mr. relax

End of 2016 Bitcoin was about 640US Dollar
So you have to calculate with 640*78
Its about 50 000 US Dollar

So if you cant i will help you also in the future.

@ Digitalcode: You are right I agree with you
KimDotCom
Newbie
*

View Profile
October 06, 2017, 10:45:38 AM

LOL ... if you pay enough, any trash coin will be listed at exchanges like ccex or coingather. Why didn't this happen in January? I'll tell you: Because these "foundation" people are scammers, they copied NXT, sold it to inexperienced, naive people and now, with your money, they're making party in Costa Rica and are planning the next scam.

In the last 9 month, there was absollutely NO activity from them, all what was happening was done by community members. They spent the money to coingather - and maybe the 4 BTC for ccex also. I think it's done by some leaders like Norbert, Bernie or these marvinbank scammers who have already earned a lot of money with "MCW" and "WGC", they must do it, otherwise it's really relevant to criminal law. Maybe they're afraid of Markethive Wink

Nobody else than the IE community will invest in "XIN", that's fact. Sell it as long as you get money for it...

markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
October 06, 2017, 03:34:58 PM

Ich arbeite bereits mit meiner örtlichen Strafverfolgungsbehörde zusammen. Dass ich zum FBI gehe. Ich interviewe auch Attories und reiche an die costaricanischen Behörden für James Wilfong und Belize für Stefan kurz vor der Veröffentlichung. Ich baue auch ein Tagebuch der Ereignisse und Leute zusammen mit meinen Transkriptionen und Aufnahmen.

Wenn nichts anderes das Internet wird diese beiden als rico kriminellen ponzi Verdächtigen von einem anderen Betrug, dass sie über $ 200.000.000 Dollar.

Als sie mich überquerten, machten sie einen schweren Fehler, denn mein Prozess wächst Jahr für Jahr wie ein riesiger Güterzug-Alptraum. Wie in dem Film, "Tombstone", wo Wyatt Earp (Kurt Russell) sagt: "Zitat: Du sagst ihnen, dass ich komme ... und die Hölle kommt mit mir, du hörst ... Hölle kommt mit mir!" Nimm das an die Bank James!

Preiset den Herrn

*************************************************************************************

I am already working with my local Law Enforcement to file actions. THen I go to the FBI. I am also interviewing attornies as well as reaching out to the Costa Rican authorities for James Wilfong and Belize for Stefan kurz vor der Veröffentlichung. I am also building a diary of the events and people along with my transcriptions and recordings.

If nothing else the Internet will record these two as rico criminal ponzi suspects of another scam that made them over $200 million dollars.

When they crossed me, they made a serious mistake as my process grows year by year like a huge freight train nightmare. Like in the movie, "Tombstone" where Wyatt Earp (Kurt Russell) says, "Quote: You tell 'em I'm coming... and hell's coming with me, you hear?... Hell's coming with me! ". Take that to the Bank James!

Praise the Lord

markethive
Copper Member
Member
**

View Profile WWW
October 06, 2017, 04:34:12 PM

To my friends still holding XIN COIN

Sell your coin now before it is too late. Stefen and James Wilfong are liars, cheats, and thieves. He uses Christianity to hide behind but is a deplorable person.

SELL YOUR XIN NOW
Pages: « 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 80 »
  Print  

Jump to: